horecastyle.nl

276 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.597 beoordelingen in totaal

Ik heb een bestelling geplaatst met daarin artikelen die niet op voorraad waren en vroeg me af waarom het lang duurde voordat het bezorgd werd. Na contact met de klantenservice werd mij een alternatief geboden dat wel op voorraad was. Na goed overleg zijn de artikelen meteen verstuurd en had ik ze de volgende ochtend al in huis. Wat een fijne service.

18 feb 2024
Het verzenden kan beter. Heeft een week geduurd. Voor 15 uur besteld, volgende werkdag verzonden! klopt niet. Ook bij aanmelding bij Gls duurde het nog twee dagen voordat het werkelijk werd opgehaald.

Beoordelingen voor horecastyle.nl

EH
Ellie H.
Hengelo

verpakking kan anders

Op website vermelden hoe zwaar de borden zijn. Belangrijk voor mensen met artrose. Voor 2 verpakkingen van 6 borden geen ultra grote doos gebruiken. Onhandig en zwaar voor de bezorger en lastig voor de klant. Verder erg tevreden.
je krijgt wat je koopt en snelle service
Snel en juiste maat
19 mrt 2024
Besteld andere dag geleverd, Zo hoor dit prima geregeld.
24 feb 2024
16 jul 2023
De Buyer-pan voor een goede prijs gekocht. Alleen werd de pan zonder bescherming in een kartonnen doos verzonden, de pan kwam ongeschonden aan. Maar toch zou een beetje papier of iets anders voor de veiligheid in de doos gedaan kunnen worden.
27 jun 2023
De snelle verloop van de bestelling, en de snelle respons op een mail. Ze staan meteen klaar om te helpen en/of jou bij te staan met je vraag. Dit noem ik, " good service ". 👍
8 jul 2023
Op website staat als boven 65 euro uitgeeft dat geen verzendkosten hoeft te betalen. Maar dat klopt niet. De korting van de verzendkosten gaat er niet af.

Wijnkolen gondola 2 flessen

Dommage que vous ne parlez pas le français, en cas de problèmes c'est difficile de se comprendre. Sinon bon produit comme décrit, livraison rapide.

Bpost minpunt

minpunt: Bpost had het pakket ergens anders geleverd, zonder bij mij ye laten weten waar. Heeft wat geduurd eer ik het gevonden had.
31 aug 2023
Snelle levering van het product, echter geen track and trace gekregen, dus de bezorging was een verrassing.
14 jul 2023
het was alleen lastig om de goede afbeelding bij het bestek te vinden
Komt afspraken na. Leverd volgens bestelling.
WR

No nonsense.

Gewoon goed; snelle levering, goed product.
WT
Wilma T.
Spijkenisse
25 jul 2023
de bestelling werd heel snel geleverd