bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden799 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bartogi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

Paar Birkenstocks besteld (hetzelfde model dat ik al jaren draag).. door vakantie de bestelling nog niet geopend tot vandaag, blijken de riempjes waarmee de schoen vast moet zijn veel te kort! Heel raar. Zelfs zonder een voet erin krijg ik het amper op het 1e gaatje dicht. Het riempje staat strak horizontaal gespannen, hier krijg je geen teen tussen. Zijn dit wel echte Birkenstocks? Nu zit ik met de retourtermijn die net verstreken is. Voor mij geen bestelling meer hier!

Beoordelingen voor bartogi.nl

24 apr 2024
25 apr 2024
Dank voor je review Naoual, graag komen we met je in contact om er achter te komen waarom je een 1 sterren review hebt achtergelaten.

Veel te strak

4 jul 2023
Dank voor je review. Wat vervelend dat de Birkenstocks veel te strak zitten. Wij zijn in Nederland officiele verkoper van het merk Birkenstock. Wellicht kunt u een maat groter proberen.
25 sep 2023

Namaak? of fabrieksfout?

Wat in de birkenstock schoenendoos zat kwam niet overeen met het origineel van Birkenstock en paste niet. Het zou een fabrieksfout kunnen zijn of een namaak artikel. Ik weet dat niet. Hoe dan ook, het past niet en Bartogi denkt niet echt mee. Ze lezen mijn klacht niet goed of ze willen het niet goed lezen. Ik krijg daardoor reacties die niet tot een bevredigende oplossing leiden. klantvriendelijkheid lijkt niet in hun woordenboek te staan.
25 sep 2023
Hallo Jos, Dank voor je review. Het spijt ons te horen dat u niet de gewenste oplossing heeft gekregen. We zien dat u mail contact hebt gehad met een collega van ons. Wij zijn in Nederland de officiële dealer van het merk Birkenstock. Onze producten komen rechtstreeks uit Duitsland en zijn allemaal echt. Het kan soms zijn dat birkenstock een wijziging aanbrengt en dat daardoor het model en of maat ook mee veranderd. Op uw gestuurde foto is te zien dat het oude model al van een aantal jaar geleden is. Voor de actuele maattabel verwijzen we u graag naar onze website.
27 aug 2023
bestelling is (nog) niet geleverd terwijl de adresgegevens voor 100% kloppen, dit kan ook aan DHL liggen want ik heb het produkt nog niet gezien.
26 jul 2023
Je moet je verzendkosten zelf betalen als je het product wilt retourneren
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt dat u de tijd heeft genomen om uw feedback te geven. Het spijt ons te horen van uw ervaring bij het proberen een product te retourneren. De verzendkosten naar u zijn voor onze rekening.
Ik heb iets besteld en betaald maar heb nig niets binnen
Antwoord van bartogi.nl
Dank voor je review. Je bestelling is op 9 december bezorgd aan de Leutherweg 114. Mocht je het niet hebben ontvangen dan vragen we je om in contact te komen met onze klantenservice zodat we kunnen kijken naar een oplossing.
BM
B M.
Nieuw Vennep
Nog steeds niks ontvangen
Antwoord van bartogi.nl
Dank voor uw review. Wat vervelend dat u het pakket nog niet heeft ontvangen. We zien in de track and trace code dat het pakket op 29 december is bezorgd. Heeft u al bij de buren gevraagd of rond het huis gekeken ? Mocht dat niet zo zijn willen wij u vragen om weer contact met ons op te nemen. Excuses voor het ongemak.