bartogi.nl- Logo - Beoordelingen

bartogi.nl

627 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden799 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 nov 2021
bartogi.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 nov 2023
Beste dames en heren, Ik heb voor het eerst een bestelling gedaan bij Bartogi en dat is mij prima bevallen. Ikzelf had nog niet nooit eerder van uw bedrijf gehoord. Ik was op zoek naar pantoffels met uitneembaar voetbed. Zodoende kwam uw bedrijf in zicht. De website is mogelijke aanvulling is aangeven of het merk ruim valt of niet. De productrange heeft mijn interes. De. Schoenen zijn goed verpakt.DHL is betrouwbare vervoerder. Ik ben voornemens in de komende jaren meer schoenen afnemen bij Bartogi. Ik ben 65 jaar en mijn leeftijdsgroep zal de komende jaren een groter deel uitmaken van de consumentenmarkt. Ik hoop en verwacht dat Bartogi hiermee rekening houdt in zijn aankoopbeleid. Met vriendelijke groet, Otto Esseveld

Paar Birkenstocks besteld (hetzelfde model dat ik al jaren draag).. door vakantie de bestelling nog niet geopend tot vandaag, blijken de riempjes waarmee de schoen vast moet zijn veel te kort! Heel raar. Zelfs zonder een voet erin krijg ik het amper op het 1e gaatje dicht. Het riempje staat strak horizontaal gespannen, hier krijg je geen teen tussen. Zijn dit wel echte Birkenstocks? Nu zit ik met de retourtermijn die net verstreken is. Voor mij geen bestelling meer hier!

Beoordelingen voor bartogi.nl

24 apr 2024
Super comfortabel schoen (Hey Dude)! Super licht in gewicht en je wilt er direct meer bestellen. Ook zeer geschikt voor gevoelige voeten/tenen. Nu 2 paar gekocht maar zullen er meer worden.
25 apr 2024
Wat een enthousiaste review, geweldig! Fijn dat de HEYDUDE schoenen zo goed bevallen en ideaal voor gevoelige voeten. Veel plezier met je aankopen en we zien je graag terug voor meer! 🌟
10% welkomskorting was fijn, heldere communcatie, goede verpakking van de doos met schoenen. Gewoon prima.
Antwoord van bartogi.nl
Super om te horen dat alles naar wens was! Veel plezier met je nieuwe schoenen en hopelijk tot snel bij Bartogi! 🎉👟

Gouden formule vwb verkoop en uitleveren van bestelde producten

Duidelijke website. Groot assortiment. Goede opvolg communincatie
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je positieve feedback! Fijn dat je onze website, assortiment en communicatie waardeert. We zien je graag weer terug bij Bartogi! 😊🌟
Niet de juiste maat. In no time het geld terug. Prima.
Antwoord van bartogi.nl
Fijn dat de terugbetaling snel geregeld was, al is het jammer dat de maat niet goed was. Hopelijk vind je snel het perfecte paar! Bedankt voor je review! 👍👟
3 mei 2024
super snelle en correcte levering. Mooie prijzen ook.
MV
Goede service! Snelle verzending! Ruime keuze.
Antwoord van bartogi.nl
Bedankt voor je positieve review! Super om te horen dat je blij bent met onze service en verzending. Veel plezier met je aankoop en hopelijk tot snel weer bij Bartogi! 😊👟
Makkelijk shoppen zonder in te moeten loggen
Antwoord van bartogi.nl
Fijn om te horen dat je het winkelen bij ons zo makkelijk vindt! We houden het graag simpel en gebruiksvriendelijk voor iedereen. Veel plezier met je aankoop! 🛍️✨
17 apr 2024
Nette en snelle verzending & prima product
17 apr 2024
Bedankt voor je positieve review! Super om te horen dat alles naar wens was. Veel plezier met je aankoop! 🌟👟
Goede kwaliteit en leuke hippe ontwerpen
Snelle levering en snelle terug betaling
Antwoord van bartogi.nl
Super om te horen dat alles snel is verlopen! Bedankt voor je review en tot de volgende keer bij Bartogi. 😊👟
3 mei 2024
Prima service, en snelle afhandeling.
SH
Sylvia H.
Heerlen
Snelle verzending, product naar wens
Antwoord van bartogi.nl
Dank voor je toffe review!!
2 mei 2024
Snelle levering en goede prijs
Snelle levering en niet duur!
Antwoord van bartogi.nl
Dank voor je toffe review!!
Snelle en perfecte levering
2 mei 2024