polijstweb.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.512 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2023
polijstweb.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2e keer dat ik hier bestel. Heb me na enige tijd eens grondig aan het werk gezet en beginnen oefenen met de dingen uit mijn eerste bestelling (ik polijst voornamelijk oude voorwerpen: plastiek, Bakeliet, emaille,…). Blij met de eerste projecten heb ik nog wat bijkomende materialen besteld. Vooral de resultaten en het gebruiksgemak van de vloeibare polijstmiddelen springen er voor mij echt uit.

11 feb 2024
Prima producten gekregen, maar dit mag zeker wat sneller opgestuurd worden. Pas na 8 a 9 dagen bezorgd. Kreeg na 3 dagen een mailtje dat ik had kunnen lezen op de website dat ivm ziekte het niet opgestuurd kon worden??? Nou ik heb niks gezien op de site, anders had ik het ergens anders gekocht. Dus heb je geen haast kan je hier bestellen.

Beoordelingen voor polijstweb.nl

Goed advies!
3 mrt 2024
3 mrt 2024
11 feb 2024

Prima producten, lange wachttijd bezorging

Antwoord van polijstweb.nl
Beste Robert, Vervelend dat je langer op je zending hebt moeten wachten dan de bedoeling was. Zoals je inderdaad had kunnen lezen op de website waren we gesloten in verband met ziekte uitval. (stond vermeld boven aan de website in een velgekleurde banner). We hebben ook onze klanten nog per mail op de hoogte gesteld. Ook ik vind dit erg vervelend en had dit graag anders gezien. Ik run Polijstweb alleen en bij griep ligt het dan echt even stil. Heb tijdens deze periode geprobeerd om de orders nog de deur uit te krijgen maar dit ging gewoon echt niet. Mijn excuus hiervoor, normaal versturen we altijd alles binnen 24 uur.
Polijstsetje met pasta aangeschaft maar soort van gegokt welke ,daar ik geen respons kreeg van mijn vraag via zowel whatsapp als via de site over welke set nu het best is voor mn klus
Antwoord van polijstweb.nl
Beste Rowdy, Excuus dat dat je geen reactie hebt gehad op je berichten. Helaas zat ik thuis met griep in was ik niet in de gelegenheid om jouw berichten te beantwoorden. Fijn dat je alsnog een geschikte polijstset heb gevonden voor jouw velgen. Als er nog iets is wat ik voor je kan doen dan hoor ik het graag. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
18 feb 2024
In advies hoe te poetsen
Antwoord van polijstweb.nl
Hoi Mark, Bedankt voor je reactie en goed om te horen dat het product en de levering wel is bevallen. Wat betreft het advies. We hebben heel veel tips en tricks op onze pagina staan waar je heel veel informatie uit kan halen. Ook kun je op ons youtube kanaal diverse how to`s vinden. Als er nog iets is wat ik voor je kan doen mag je mij altijd bellen, mailen of appen. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
11 feb 2024
Zeer slecht, heb bijna 1,5 gewacht op mijn pakketje. Dit ivm Griep binnen het bedrijf.
Antwoord van polijstweb.nl
Beste Loek, Vervelend dat je langer op je zending hebt moeten wachten dan de bedoeling was. Zoals op de website vermeld stond waren we gesloten ivm ziekte uitval. Omdat ik polijstweb.nl alleen run ligt het bedrijf dan stil. Heb echt geprobeerd om tijdens deze periode nog orders de deur uit te krijgen, maar dit ging gewoon niet. We hebben alle klanten hiervan ook op de hoogte gesteld door een banner op de website te plaatsen en de klanten een mail te sturen. We hebben daarop geen reactie van jou ontvangen dat we de order zouden moeten annuleren. Ook ik vind dit erg vervelend. Mijn excuus hiervoor
Fijne overzichtelijke webshop met voldoende keuze in mooie producten. Door een fout in de voorraad duurde de bestelling wat langer, dit had iets beter gecommuniceerd mogen worden. Bij het ontvangen van mijn bestelling nogmaals excuses op de pakbon en wat extra producten aan mijn bestelling toegevoegd. Erg netjes en ben zeer blij met mijn bestelling.
Via de site een aantal polijstpads besteld, bij aankomst bleken er abusievelijk een aantal pads met de verkeerde kleur en de verkeerde maat geleverd te zijn. Na een mailtje daarover heeft Mark nog diezelfde dag de juiste pads verzonden. Daaruit blijkt dat hij zijn aftersales prima op orde heeft, ik geef hem 5 sterren!
Ik had vergeten de adapter te bestellen bij de opzetschijf . Beter is de schijf compleet aan te bieden
Goed product en goede uitleg
Zeer goede service.
14 jan 2024