polijstweb.nl

200 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.512 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 20 sep 2023
polijstweb.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

2e keer dat ik hier bestel. Heb me na enige tijd eens grondig aan het werk gezet en beginnen oefenen met de dingen uit mijn eerste bestelling (ik polijst voornamelijk oude voorwerpen: plastiek, Bakeliet, emaille,…). Blij met de eerste projecten heb ik nog wat bijkomende materialen besteld. Vooral de resultaten en het gebruiksgemak van de vloeibare polijstmiddelen springen er voor mij echt uit.

11 feb 2024
Prima producten gekregen, maar dit mag zeker wat sneller opgestuurd worden. Pas na 8 a 9 dagen bezorgd. Kreeg na 3 dagen een mailtje dat ik had kunnen lezen op de website dat ivm ziekte het niet opgestuurd kon worden??? Nou ik heb niks gezien op de site, anders had ik het ergens anders gekocht. Dus heb je geen haast kan je hier bestellen.

Beoordelingen voor polijstweb.nl

17 mrt 2024

Product komt niet overeen met afbeelding

Op de afbeelding staan 10 polijstschijven weergeven. In werkelijkheid wordt er 1 geleverd. Erg jammer…
23 apr 2024
Beste Rick, Bedankt voor je review. In zowel de titel als in de gehele omschrijving staat dat het gaat om één stuk en niet om een pakje van 10 stuks. We hebben hierover ook contact gehad per mail. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
Ik ben tevreden over het product. Maar ik wacht nog steeds op antwoord over een nalevering.
23 apr 2024
Goedemorgen Helma, Bedankt voor je review. We waren nog niet in de gelegenheid om op de mail te reageren. Inmiddels heeft de nalevering plaatsgevonden. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
Zaterdag besteld donderdag geleverd
23 apr 2024
Hoi Kees, Bedankt voor je review. We hebben de order direct maandag verzonden. Helaas heeft de vervoerder er langer over gedaan dan gewenst. Dit vinden we spijtig, maar hebben hier helaas geen invloed op. Met vriendelijke groet, Mark van Polijstweb
Bestelde 2x6liter polijstmiddel maar kreeg van beide maar 1 liter opgestuurd. Na een telefoontje werd mij verteld dat de resterende 2x5liter na gezonden zou worden. Paar dagen later kwam pakket met 2x 6liter!! binnen dus kan hoop mensen blij maken volgende bestelling komt er alweer aan
Bedankt voor je review Arthur
Pas m’n eerste bestelling gedaan, er ontbraken wat dingen. App gestuurd en de volgende dag had ik de missende artikelen al binnen. Top geregeld op basis van vertrouwen! Ik heb inmiddels m’n 2e bestelling geplaatst. 😊
Hele goede beschrijving van het product Prima prijs kwaliteit verhouding Zeer nette levering. Nu 1 maal gebruikt prima shampoo voldoet aan mijn kritische verwachting 👍👍
Echt snelle Levering goede Produckt ontvangen geen negative ervaring tot nu

Dikke 10

Kwaliteits producten, snel geleverd, communiceert goed met zijn klanten
10 mrt 2024
Ik mis de beschrijving welke polijst pasta voor wat is

Iron remover

Topspul, goeie afhandeling en snel bezorgd
Prima polijst schijf, vlot geleverd
Zeer snelle levering en correct top.
Duidelijke uitleg en vlotte levering
snelle levering en goede producten!
Ben zeer tevreden met het product
Prima levering, keurig verpakt.
Snelle levering. Goede kwaliteit
11 feb 2024
Geen op .of aanmerkingen.