stateofart.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
stateofart.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij stateofart.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

874 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 dec. 2021
State of Art levert kwaliteitskleding. Mijn bestelde bloes, colbert en vest werden ondanks de Black Friday drukte snel en goed verpakt bezorgd. Door de vaste maatvoering weet ik dat wat ik bestel ook gewoon past. Geen gezeur met net iets te groot of te klein. Mooie kwaliteit stof en goede afwerking maken het af. En door de regelmatige acties kun je ook een leuke korting krijgen. Niet onbelangrijk toch? Kortom, een tevreden klant.

4 jul. 2022
We hadden 3 blousen besteld maar die vielen wat te klein uit dus direct maatje groter besteld. Maar retour sturen valt niet mee. Als je de retourdocument al kunt vinden op de site geeft die in mozilla firefox een waarschuwing dat het een niet vertrouwd document is en moet je dus nog wat extra (onveilige) opties uithalen om het document toch binnen te krijgen. Dat is via de supportdesk gemeld en daar zouden ze het document direct via de mail gaan sturen. Dat is al weer een week geleden en tot heden nog geen retourdocument dus dan maar via de onveilige route het document downloaden. Dat is gelukt en nu de rest verder afwerken.

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

Webshop is goed, echter duurt lang voor je je product krijgt. Wellicht andere bezorg nemen, doen er nu bijna een week over.
30 sep. 2022
Vorige week vrijdag shirt besteld en niets meer gehoord dat het verzonden is
5 okt. 2022
bezorging
Antwoord van stateofart.com/nl
11 okt. 2022
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij staan open voor verbetering van onze dienstverlening. Zou u ons een email willen sturen met uw ervaringen rondom de bezorging. U mag de email richten aan contact@stateofart.com
22 sep. 2022
van Ger T.
Bestelling werd geannuleerd. Het product was er ineens niet meer.
16 sep. 2022
Geen producten verkopen die er helemaal niet zijn
2 sep. 2022
Het pakket is er nog steeds niet.
Beter de voorraden beheersen
3 sep. 2022
Pakket is nog niet bezorgd
artikel niet ontvangen
artikel niet ontvangen
11 aug. 2022
Nog niets ontvangen
25 dec. 2021
Ik had per abuis een verkeerde kleur trui gekocht. Contact gehad met klantenservice waar me werd verteld dat dit veranderd kon en zou worden. In bevestiging werd echter de oorspronkelijke kleur genoemd, weer contact gehad met de klantenservice, nu werd gezegd dat het te laat was geweest om te veranderen. Dit alles is een zeer vreemde gang van zaken in mijn ogen.
9 apr. 2022
Dhl printer kapot ,bestelling kon niet worden verzonden. Laten niets van zich horen moet je er zelf weer achter aan gaan bellen om tehoren dat printer misschien maandag gemaakt is. Slechte service!
13 jan. 2022
van Cor V.
Mis het logo dan kan ik het ook bij de Hema bestellen
23 mei 2022
Na een week nog niets ontvangen , en weten niet wanneer wel , misschien ligt het probleem bij DHL dat zou ook kunnen vermoedelijk 😩
Antwoord van stateofart.com/nl
23 mei 2022
Wat vervelend om te horen dat u uw bestelling nog niet hebt mogen ontvangen. Onze collega's van de klantenservice kunnen een onderzoek laten starten bij de vervoerder mocht dit nog niet gebeurd zijn. Excuses voor het ongemak!
2 jan. 2022
van H. K.
bestelde artikel nog steeds niet ontvangen
24 dec. 2021
Heb nog steeds niet de bestelling
7 dec. 2021
de bestelde overhemden zijn nog steeds niet aangekomen.