stateofart.com
Beoordelingen:

1.860 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.486 beoordelingen in totaal  

4,66
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

de meest kritische beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor stateofart.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Slechte communicatie heb een artikel teruggestuurd en een andere maat gevraagd om om te ruilen ik hoor niks als ik contact met de klantenservice opneem zeggen ze dat ze me niet kunnen helpen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
2 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat uw omruilaanvraag nog niet is verwerkt. Wij verzoeken u contact op te nemen met onze collega's zodat zij u verder kunnen helpen met uw probleem. U kunt een email sturen naar contact@stateofart.com
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zou gisteren een trui ontvangen, die vorige week besteld is…….. Bij DHL is hij aangemeld maar nog niet ontvangen.. Heb helaas al wel betaald. Klantenservice meermalen gebeld, zijn niet bereikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
4 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00, mochten onze collega's telefonisch in gesprek zijn dan kan u een email sturen naar contact@stateofart.com.
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering door DHL zeer slecht. Niet op de afgesproken plaats kunnen bezorgen lijkt me haast onmogelijk. Daarna gebracht naar een servicepunt 3 km verderop terwijl dit veel dichterbij had gekund
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
21 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat DHL uw bestelling niet op de afgesproken plek heeft afgeleverd. Wij hopen dat u tevreden bent over de bestelde artikelen.
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik was niet thuis toen overhemd werd afgegeven door DHL. DHL heeft pakket weer teruggezonden naar State of Art. Na een week nog steeds niet van gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
21 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Mocht u nog niets hebben gehoord van ons dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. info@stateofart.com Zij zullen voor u kunnen kijken of de zending al retour is gekomen in ons magazijn.
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Korting wordt verkeerd voorgespiegeld. Wat in advertentie wordt genoemd als 1+1, klopt niet met het vertekende eindbedrag dat op de faktuur staat: Voor de verrekening worden andere bedragen gebruikt dan die in de advertentie staan vermeld, waardoor voorgespiegelde korting veel lager uitvalt dan wordt gesuggereerd. Voor de eerste keer hier iets gekocht, maar hierdoor meteen óók de laatste keer. Voel me bijzonder in de maling genomen.
Beoordeling melden
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
E-mails beantwoorden. Als je producten aanbied de klanten gelegenheid geven deze te retourneren.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
19 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard bieden wij onze klant de mogelijkheid om artikelen te retourneren. Meer informatie over retourneren vind u helemaal onderin onze website.
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
12 feb 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u onze communicatie als onduidelijk ervaart. Mocht u uitleg willen hebben over een bepaalde actie dan kunt u terecht bij onze collega's van de klantenservice.
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te groot verschil in maat tussen XXXL en XXL.

Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
9 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u het niet heeft getroffen met de maatvoering van de jas. Wellicht kunt u slagen in een State of Art winkel.
21 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
heb zondag besteld woensdag ontvangen en vrijdag was het 10% extra afgeprijst misleidend
Beoordeling melden
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Terugsturen via pdp slaat nergens op. Doe gewoon dhl of een andere normale
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
18 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij bieden in onze retourportal verschillende vervoerders aan zoals DPD en DHL. U kunt zelf kiezen welke vervoerder het beste bij u past.
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
zorgen dat DHL zijn werk naar behoren doet
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
11 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u tegen problemen aanloopt bij DHL. Mocht u nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen. Zij kunnen voor u gaan kijken of ze het probleem kunnen oplossen.
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Veel te laat, geen updates, geen reactie op email

Er stond: “Bestelde artikelen zijn op voorraad” en ik heb ze na 1,5 week nog steeds niet ontvangen. Ik wacht nog steeds en krijg geen status update…komt het nog? Moet ik cancellen?…. Daarnaast stuur ik een email hierover naar stateofart. Ook daar heb ik geen antwoord gekregen…. 1e en laatste keer denk ik zo….
Beoordeling melden
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Broeken besteld en betaald.

Via de site 2 broeken besteld en betaald. Helaas kregen we na een paar dagen een mail van een annulering dat ze niet meer geleverd konden worden en het geld zou worden teruggestort. Je verwacht dit niet van zo'n professioneel bedrijf! Dit geeft geen vertrouwen voor een volgende aankoop.
Beoordeling melden
5 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
De zending is nog steeds niet bij het DHL afhaalpunt bezorgd en er is ook nog steeds geen verwachte afleverdatum aangegeven! Erbarmelijke service van DHL. State of Art kon afgelopen vrijdag ook nog geen concrete mededelingen omtrent leverdatum verschaffen.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
16 jun 2023
Zoals wij kunnen zien is uw bestelling reeds op 9 juni opgehaald bij de DHL Servicepunt.
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Omruilen loopt voor geen meter #FAIL

Omruilen loopt voor geen meter, geen bevestiging via mail, niet te zien in account… na een week moet ik bellen en dan is er (kennelijk) een storing geweest… zonder korte broeken op vakantie, hoewel tijdig besteld en omgeruild…
Beoordeling melden
AB
Ans B.
Weert
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gebeld om mijn huisnummer aan te passen, omdat ik zag dat 2 op de bevestiging stond en het moet 2a zijn. Heb een bevestiging dat het is aangepast, maar ze vergeet wel mijn bestelling aan te passen. Zeer slecht 👎
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
17 okt 2023
Onze excuses dat het mis is gegaan bij de adressering.
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nu 2 x een e-mail verstuurd met daarin de opmerking dat 1 item verkeerd geleverd is en ik graag het juiste item wil ontvangen maar tot op heden totaal geen reactie . Ben ik eigenlijk niet gewend
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
15 aug 2023
Beste heer Verschoor, Wij hebben vernomen van onze collega's op de klantenservice dat zij voor u de omruiling in het systeem hebben gezet en deze ook reeds door u is ontvangen volgends de gegevens van DHL. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseren wij u nogmaals contact op te nemen met de klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak!
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Retour pakket niet bevestigt alleen de melding dat wij een label hebben aan gemaakt ook na 8 dagen geen geld retour en geen bewijs dat het pakket hebben ingeleverd bij kloostertuin Berkel Enschot
Beoordeling melden
31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Gebrek aan communicatie

Ik heb op 24/8 een bestelling gedaan en deze zou op 30/8 geleverd worden. Sinds 25/8 geen enkel bericht meer ontvangen en er is ook niemand die reageert…..
Beoordeling melden
14 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Verkleuring polo

Ik heb een vetvlek verwijderd met zeep, en dit is een lichtere vlek gebleven. Iets wat mij met andere polo’s nog nooit is gebeurd. Is.
Beoordeling melden