stateofart.com- Logo - Beoordelingen

stateofart.com
Beoordelingen:

1.887 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.852 beoordelingen in totaal  

4,68
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Meest relevante positieve beoordeling

11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

Meest relevante negatieve beoordeling

6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor stateofart.com

Filter
 Sorteren  
Relevantie
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling is nooit aangekomen wat eigenlijk de schuld van DHL is.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw feedback. Vervelend om te lezen dat uw bestelling niet geleverd is. Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. contact@stateofart.com Onze collega's zullen u verder helpen.
TR
Theo R.
Kerkdriel
12 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Tot op heden nog niets ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
10 dagen geleden
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet hebt ontvangen. Wij adviseren u contact op te nemen met onze klantenservice: contact@stateofart.com Onze collega's kijken graag even met u mee.
1 jul 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
23 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Helaas week de kleur van het afgebeelde hemd enorm af van hetgeen werd toegestuurd!
Beoordeling melden
2 jun 2024
 Geverifieerde beoordeling
Na een week nog niet geleverd
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
3 jun 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Wij adviseren u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. Zij zullen samen met u kijken naar een passende oplossing. Onze excuses voor het ongemak!
22 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Slechte communicatie heb een artikel teruggestuurd en een andere maat gevraagd om om te ruilen ik hoor niks als ik contact met de klantenservice opneem zeggen ze dat ze me niet kunnen helpen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
23 apr 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat uw omruilaanvraag nog niet is verwerkt. Wij verzoeken u contact op te nemen met onze collega's zodat zij u verder kunnen helpen met uw probleem. U kunt een email sturen naar contact@stateofart.com
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Te groot verschil in maat tussen XXXL en XXL.

Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
9 jan 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u het niet heeft getroffen met de maatvoering van de jas. Wellicht kunt u slagen in een State of Art winkel.
15 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Korting wordt verkeerd voorgespiegeld. Wat in advertentie wordt genoemd als 1+1, klopt niet met het vertekende eindbedrag dat op de faktuur staat: Voor de verrekening worden andere bedragen gebruikt dan die in de advertentie staan vermeld, waardoor voorgespiegelde korting veel lager uitvalt dan wordt gesuggereerd. Voor de eerste keer hier iets gekocht, maar hierdoor meteen óók de laatste keer. Voel me bijzonder in de maling genomen.
Beoordeling melden
8 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Veel te laat, geen updates, geen reactie op email

Er stond: “Bestelde artikelen zijn op voorraad” en ik heb ze na 1,5 week nog steeds niet ontvangen. Ik wacht nog steeds en krijg geen status update…komt het nog? Moet ik cancellen?…. Daarnaast stuur ik een email hierover naar stateofart. Ook daar heb ik geen antwoord gekregen…. 1e en laatste keer denk ik zo….
Beoordeling melden
3 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Broeken besteld en betaald.

Via de site 2 broeken besteld en betaald. Helaas kregen we na een paar dagen een mail van een annulering dat ze niet meer geleverd konden worden en het geld zou worden teruggestort. Je verwacht dit niet van zo'n professioneel bedrijf! Dit geeft geen vertrouwen voor een volgende aankoop.
Beoordeling melden
7 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Omruilen loopt voor geen meter #FAIL

Omruilen loopt voor geen meter, geen bevestiging via mail, niet te zien in account… na een week moet ik bellen en dan is er (kennelijk) een storing geweest… zonder korte broeken op vakantie, hoewel tijdig besteld en omgeruild…
Beoordeling melden
AB
Ans B.
Weert
12 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Gebeld om mijn huisnummer aan te passen, omdat ik zag dat 2 op de bevestiging stond en het moet 2a zijn. Heb een bevestiging dat het is aangepast, maar ze vergeet wel mijn bestelling aan te passen. Zeer slecht 👎
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
17 okt 2023
Onze excuses dat het mis is gegaan bij de adressering.
15 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nu 2 x een e-mail verstuurd met daarin de opmerking dat 1 item verkeerd geleverd is en ik graag het juiste item wil ontvangen maar tot op heden totaal geen reactie . Ben ik eigenlijk niet gewend
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
15 aug 2023
Beste heer Verschoor, Wij hebben vernomen van onze collega's op de klantenservice dat zij voor u de omruiling in het systeem hebben gezet en deze ook reeds door u is ontvangen volgends de gegevens van DHL. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseren wij u nogmaals contact op te nemen met de klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak!
29 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik zou gisteren een trui ontvangen, die vorige week besteld is…….. Bij DHL is hij aangemeld maar nog niet ontvangen.. Heb helaas al wel betaald. Klantenservice meermalen gebeld, zijn niet bereikbaar.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
4 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Onze klantenservice is elke werkdag bereikbaar van 09:00 tot 17:00, mochten onze collega's telefonisch in gesprek zijn dan kan u een email sturen naar contact@stateofart.com.
21 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Retour pakket niet bevestigt alleen de melding dat wij een label hebben aan gemaakt ook na 8 dagen geen geld retour en geen bewijs dat het pakket hebben ingeleverd bij kloostertuin Berkel Enschot
Beoordeling melden
18 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Levering door DHL zeer slecht. Niet op de afgesproken plaats kunnen bezorgen lijkt me haast onmogelijk. Daarna gebracht naar een servicepunt 3 km verderop terwijl dit veel dichterbij had gekund
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
21 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat DHL uw bestelling niet op de afgesproken plek heeft afgeleverd. Wij hopen dat u tevreden bent over de bestelde artikelen.
31 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling

Gebrek aan communicatie

Ik heb op 24/8 een bestelling gedaan en deze zou op 30/8 geleverd worden. Sinds 25/8 geen enkel bericht meer ontvangen en er is ook niemand die reageert…..
Beoordeling melden
19 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik was niet thuis toen overhemd werd afgegeven door DHL. DHL heeft pakket weer teruggezonden naar State of Art. Na een week nog steeds niet van gehoord.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
21 mrt 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet geleverd is. Mocht u nog niets hebben gehoord van ons dan adviseren wij u contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice. info@stateofart.com Zij zullen voor u kunnen kijken of de zending al retour is gekomen in ons magazijn.
22 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik zie dat deze bij DHL staat, maar ik zie ook dat de bestel-data nog niet is aangeleverd.
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
25 aug 2023
Heel vervelend dat uw pakket niet op tijd aankwam. Inmiddels heeft u een mail van ons ontvangen met informatie.
22 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Label van de veiligheid in de winkel verwijderen dan had ik niet alle moeite hoeven te doen om terug te sturen
Beoordeling melden
Antwoord van stateofart.com
28 sep 2023
Onze welgemeende excuses.