stateofart.com

1.645 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.129 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 jan. 2024
We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan. 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

Korting wordt verkeerd voorgespiegeld. Wat in advertentie wordt genoemd als 1+1, klopt niet met het vertekende eindbedrag dat op de faktuur staat: Voor de verrekening worden andere bedragen gebruikt dan die in de advertentie staan vermeld, waardoor voorgespiegelde korting veel lager uitvalt dan wordt gesuggereerd. Voor de eerste keer hier iets gekocht, maar hierdoor meteen óók de laatste keer. Voel me bijzonder in de maling genomen.
E-mails beantwoorden. Als je producten aanbied de klanten gelegenheid geven deze te retourneren.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Uiteraard bieden wij onze klant de mogelijkheid om artikelen te retourneren. Meer informatie over retourneren vind u helemaal onderin onze website.
11 feb. 2024
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u onze communicatie als onduidelijk ervaart. Mocht u uitleg willen hebben over een bepaalde actie dan kunt u terecht bij onze collega's van de klantenservice.
6 jan. 2024

Te groot verschil in maat tussen XXXL en XXL.

9 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat jammer om te horen dat u het niet heeft getroffen met de maatvoering van de jas. Wellicht kunt u slagen in een State of Art winkel.
21 jan. 2024
heb zondag besteld woensdag ontvangen en vrijdag was het 10% extra afgeprijst misleidend
13 jan. 2024
Terugsturen via pdp slaat nergens op. Doe gewoon dhl of een andere normale
18 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Wij bieden in onze retourportal verschillende vervoerders aan zoals DPD en DHL. U kunt zelf kiezen welke vervoerder het beste bij u past.
11 jan. 2024
zorgen dat DHL zijn werk naar behoren doet
11 jan. 2024
Hartelijk dank voor uw feedback. Jammer om te lezen dat u tegen problemen aanloopt bij DHL. Mocht u nog geen contact hebben opgenomen met onze klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen. Zij kunnen voor u gaan kijken of ze het probleem kunnen oplossen.
19 dec. 2023
Beveiligingsklem zit nog aan de blouse
27 dec. 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat vervelend om te horen dat u een artikel heeft ontvangen met een beveiligingstag. Onze excuses daarvoor! Mocht u nog geen contact hebben gezocht met onze collega's van de klantenservice dan adviseren wij u dat nog even te doen zodat zij u kunnen voorzien van een passende oplossing.
8 aug. 2023

Veel te laat, geen updates, geen reactie op email

Er stond: “Bestelde artikelen zijn op voorraad” en ik heb ze na 1,5 week nog steeds niet ontvangen. Ik wacht nog steeds en krijg geen status update…komt het nog? Moet ik cancellen?…. Daarnaast stuur ik een email hierover naar stateofart. Ook daar heb ik geen antwoord gekregen…. 1e en laatste keer denk ik zo….
3 aug. 2023

Broeken besteld en betaald.

Via de site 2 broeken besteld en betaald. Helaas kregen we na een paar dagen een mail van een annulering dat ze niet meer geleverd konden worden en het geld zou worden teruggestort. Je verwacht dit niet van zo'n professioneel bedrijf! Dit geeft geen vertrouwen voor een volgende aankoop.
5 jun. 2023
De zending is nog steeds niet bij het DHL afhaalpunt bezorgd en er is ook nog steeds geen verwachte afleverdatum aangegeven! Erbarmelijke service van DHL. State of Art kon afgelopen vrijdag ook nog geen concrete mededelingen omtrent leverdatum verschaffen.
16 jun. 2023
Zoals wij kunnen zien is uw bestelling reeds op 9 juni opgehaald bij de DHL Servicepunt.
7 aug. 2023

Omruilen loopt voor geen meter #FAIL

Omruilen loopt voor geen meter, geen bevestiging via mail, niet te zien in account… na een week moet ik bellen en dan is er (kennelijk) een storing geweest… zonder korte broeken op vakantie, hoewel tijdig besteld en omgeruild…
AB
Ans B.
Weert
12 okt. 2023
Gebeld om mijn huisnummer aan te passen, omdat ik zag dat 2 op de bevestiging stond en het moet 2a zijn. Heb een bevestiging dat het is aangepast, maar ze vergeet wel mijn bestelling aan te passen. Zeer slecht 👎
17 okt. 2023
Onze excuses dat het mis is gegaan bij de adressering.
15 aug. 2023
Ik heb nu 2 x een e-mail verstuurd met daarin de opmerking dat 1 item verkeerd geleverd is en ik graag het juiste item wil ontvangen maar tot op heden totaal geen reactie . Ben ik eigenlijk niet gewend
15 aug. 2023
Beste heer Verschoor, Wij hebben vernomen van onze collega's op de klantenservice dat zij voor u de omruiling in het systeem hebben gezet en deze ook reeds door u is ontvangen volgends de gegevens van DHL. Mocht dit niet het geval zijn dan adviseren wij u nogmaals contact op te nemen met de klantenservice zodat zij u verder kunnen helpen. Onze excuses voor het ongemak!
21 sep. 2023
Retour pakket niet bevestigt alleen de melding dat wij een label hebben aan gemaakt ook na 8 dagen geen geld retour en geen bewijs dat het pakket hebben ingeleverd bij kloostertuin Berkel Enschot
31 aug. 2023

Gebrek aan communicatie

Ik heb op 24/8 een bestelling gedaan en deze zou op 30/8 geleverd worden. Sinds 25/8 geen enkel bericht meer ontvangen en er is ook niemand die reageert…..
14 jul. 2023

Verkleuring polo

Ik heb een vetvlek verwijderd met zeep, en dit is een lichtere vlek gebleven. Iets wat mij met andere polo’s nog nooit is gebeurd. Is.
22 aug. 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen. Ik zie dat deze bij DHL staat, maar ik zie ook dat de bestel-data nog niet is aangeleverd.
25 aug. 2023
Heel vervelend dat uw pakket niet op tijd aankwam. Inmiddels heeft u een mail van ons ontvangen met informatie.
30 mei 2023
Hello, I am not happy because I didn’t receive my order!!!! I ordered last week and I suppose receive it within two days
30 mei 2023
Thank you for your feedback. Our customer service team has sent you an email on Friday 26 May informing you that an investigation has been launched at DHL. As soon as more information is known you will be notified as soon as possible. Our apologies for the inconvenience!
22 sep. 2023
Label van de veiligheid in de winkel verwijderen dan had ik niet alle moeite hoeven te doen om terug te sturen
28 sep. 2023
Onze welgemeende excuses.