stateofart.com/nlReviews

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023
stateofart.com/nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij stateofart.com/nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 17 mrt. 2020
Laatst gewijzigd op: 7 feb. 2023

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

869 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

18 aug. 2022

Zonder dat wij dat zelf om hadden gevraagd werden wij door door een medewerker benaderd en omdat onze dochter ziek was en de voorstelling maar 10 minuten voor ons had geduurd, zou hij proberen iets voor ons te doen. Dat was zaterdags, maandags hadden wij al mail en werden wij opnieuw uitgenodigd om naar de musical te gaan. Wat een service een 10 met een griffel.

4 jul. 2022
We hadden 3 blousen besteld maar die vielen wat te klein uit dus direct maatje groter besteld. Maar retour sturen valt niet mee. Als je de retourdocument al kunt vinden op de site geeft die in mozilla firefox een waarschuwing dat het een niet vertrouwd document is en moet je dus nog wat extra (onveilige) opties uithalen om het document toch binnen te krijgen. Dat is via de supportdesk gemeld en daar zouden ze het document direct via de mail gaan sturen. Dat is al weer een week geleden en tot heden nog geen retourdocument dus dan maar via de onveilige route het document downloaden. Dat is gelukt en nu de rest verder afwerken.

Beoordelingen voor stateofart.com/nl

Behalve dat de bestelling langer onderweg was dan gebruikelijk kwam de doos bijna geheel open binnen. Niet echt een State of art levering
30 nov. 2022
13 okt. 2022
Truien zijn goed. Polo s minder. Verkleuren heel snel bij de boord. Ik had twee verschillende en bij beide erge verkleuring al heel snel.
7 nov. 2022

Maten kloppen niet opgemeten voor vest zal maat L moeten hebben maar deze is te kleinn
24 feb. 2022
De ervaringen zijn wel redelijk maar ik kan het de laatste niet zo goed vinden met prijs en kwaliteit verhouding de vesten die ik gekocht heb het vorige seizoen kan ik allemaal weg gooien ze pillen alle drie en mijn jas ook. De overhemden , daar vindt ik de prints al drie seizoenen lelijk ik heb alleen polo’s gekocht ook daar heb ik niet alle geluk bij gehad nl de kragen verbleekten snel. Een broek is ook een probleem de meesten zitten te strak om de kuit ( ik ben niet dik, mijn maat is 46 of 30 inch. Hartelijke groet Henk
17 feb. 2022

De patronen van de overhemden zijn prachtig, maar er wordt steeds meer op details bespaard. Er staat helemaal geen logo op de shirts met korte mouwen of alleen op de mouw van de lange shirts. Ik vind het jammer dat het voor mij niet meer herkenbaar is als merk. Andere details, zoals het gekleurde knoopsgat, zijn ook verdwenen. Ik mis de herkenningswaarde van het merk hier. Ik zal nadenken over wat ik in de toekomst zal kopen. Gekleurde knopen of een ander detail.
17 sep. 2022

Wij hadden aangegeven om de verzending naar een service punt in Gouda te sturen alleen werd het naar een service punt in Sliedrecht gestuurd waar wij het niet wilde hebben dus de instructie bij aankoop is gewoon genegeerd door de medewerker wat wel erg slordig is. Wij wonen in Sliedrecht maar werken in Gouda dus medewerker moet gewoon uitvoeren wat in aanvraag staat.
25 jun. 2022
Misschien is het verstandig om niet meer met DHL te laten bezorgen. Bestelling gedaan op 18/6 , pakket tot op heden niet ontvangen. Zie foto, vandaag geïnformeerd bij het Servicepunt.
Antwoord van stateofart.com/nl
27 jun. 2022
Hartelijk bedankt voor het delen van uw feedback. Wat vervelend om te lezen dat u uw bestelling nog niet heeft mogen ontvangen. Wij adviseren u om een email te sturen naar contact@stateofart.com zodat mijn collega's van de klantenservice een onderzoek voor u kunnen opstarten bij DHL. Onze excuses voor de vertraging en het ongemak!
20 aug. 2022
Kleding online bestellen blijft een gok. Soms pakt die goed uit en soms blijkt de werkelijkheid veel minder fijn dan het plaatje.
13 sep. 2022
Had bestelt, maar was helemaal niet doorgekomen. En bij betalen, duurt 5 minuten voordat ie er door is, als het al lukt..
13 sep. 2022

Binnen 10 minuten na ontvangst van een reclame email kleding besteld en dan blijkt het er niet meer te zijn. Erg jammer.
5 apr. 2022
ze zijn minder warm dan de JoeMerino's maar hebben niet het nadeel dat ze worden opgevroten door de motten, hoop ik.
4 aug. 2022

ipv overleg wordt een order deels geannuleerd voorraad klopt niet, telleurstellend
3 aug. 2022
Retouren communiceren met de klant en geld sneller terugstorten