stateofart.com

1.867 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.514 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 17 mrt 2020
stateofart.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

We hebben via internet een bestelling gedaan maar de pasvorm was niet helemaal goed, dus zijn we naar Rotterdam gereden en hebben daar het pakket afgegeven en ter plaatse een ander model gepast er was geen juiste lengtemaat voorradig in dit filliaal en ze hebben het voor ons besteld en leveren dit aan huis. Voorzien van een lekker kopje koffie en heel vriendelijk en behulpzaam personeel zijn wij tevreden naar huis gereden. Het bedrag van het retourpakket stond een dag later al op de rekening teruggestort.👍👍👍
MW
M W.
Bergambacht

6 jan 2024
Ik had de webshop een jas gekocht grootte obv maattabel vd webshop. Behoudens de maat betrof het een mooie jas van goede kwaliteit. De bestelde XXXL jas was veel te groot. Ik heb de jas in 1e instantie omgeruild voor maat XXL. De 2e XXL jas was te klein, het leek wel een XL. Ik heb nu ook de 2e jas retour gezonden en wacht op teruggave van het aankoop bedrag. Het lijkt mij beter gewoon in de winkel te gaan kijken, passen en kopen. Dat schild veel tijd, bespaard kosten voor retourzenden, tijd voor verzending en wachten op terugstorten van het aankoopbedrag.

Beoordelingen voor stateofart.com

15 jul 2023

Kwaliteit

De shirts, truien en vesten van State of Art hebben een goede pasvorm en zijn van hoge kwaliteit. De kleding die op de website wordt getoond, wijkt niet af van wat wordt bezorgd. What you see is what you get.
18 jun 2023

Goed geholpen in de winkel, daarna nabesteld.

Eerst even naar de winkel geweest om te passen. Goed geholpen en een broek meegenomen. En toen hetzelfde nog twee keer in kleuren besteld, die in de winkel niet op voorraad waren. Blij mee, tevreden!
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is geweest! Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
16 jul 2023

fijne pasvorm mooie kwaliteit gebruikte stoffen

het is een fijn merk met een mooie kwaliteit qua stoffen en pasvorm en goede service ! en de stijl is klassiek met een moderne twist of modern met een klassieke twist dus je kan beide kanten op
8 sep 2023
Enkele jaren nu kleding van state of Art en dik tevreden, kwaliteits producten, en koop nu online vind ik prettig en comfortabel. Terug sturen van kleding zeer makkelijk, tevreden klant.
8 sep 2023
Goed te lezen dat u tevreden bent over onze producten en dat het online winkelen u goed af gaat.

Fijne overzichtelijke site

Pakket is altijd heel netjes verpakt en de website is heel overzichtelijk. De kleding is van zeer goede kwaliteit en als er toch iets mis blijkt te zijn lost State of Art dit keurig op.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons en over de kleding die u heeft besteld. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
21 aug 2023

Afhandeling retour

Via webshop broek besteld maar viel te groot uit. Retour gebracht naar State of Art shop. Retour afhandeling inclusief creditering correct en vlot afgehandeld binnen 2 dagen.
26 nov 2023
Snelle levering en goede service, als een product eens niet voldoet word hier geen probleem van gemaakt maar een oplossing gezocht! En een oplossing gevonden!!
17 sep 2023

Goede prijs/kwaliteit

Mooie kwaliteitskleren voor een fijn bedrag. Zeker bij de Sales is het goedkoop shoppen. Bestelling is makkelijk te doen en de bestelling wordt snel geleverd.
19 sep 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u zo tevreden bent over onze artikelen. Wij wensen u veel plezier van uw aankoop.
JR
JGM R.
Overasselt
5 aug 2023

Kwaliteit en goede service.

De opbouw van de site : heel overzichtelijk, en door de filters is het item heel snel te vinden. De kwaliteit! De keurige, snélle levering! Heel betrouwbaar!
20 jul 2023
De snelle levering is OK. Alleen heeft de bestelsite een probleem met het toevoegen van een letter aan het huisnummer. Dat vervalt telkens heb ik gemerkt.
CH
Cees H.
Tilburg
8 jul 2023
Door de goede levering,alleen Debestellers van DHL laten het dikwijls afweten,die zeggen gewoon dat ze aan de deur zijn geweest terwijl het niet zo is.
11 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat u tevreden bent over ons. Jammer om te horen dat de vervoerder het dan laat afweten.
4 sep 2023
Snelle perfecte levering! Helaas was de maat niet goed en na retourneren in de winkel kreeg ik dezelfde dag mijn geld teruggestort. Kan niet beter.
17 aug 2023
Prachtige kleding van goede kwaliteit. De levering van de bestelling ging vlot en de beschrijving van wat te doen bij een retour zending is helder.
9 jul 2023
Mooi design en goede kwaliteit kleding. Website is overzichtelijk. Service is goed. Blij met de nieuwsbrief met nieuwste artikelen en aanbiedingen.
11 jul 2023
Hartelijk dank voor uw feedback. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over ons. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop!
Simpelweg geweldige kwaliteit kledij (vooral de truien) wat werkelijk jaren mee gaat. Derhalve al een of twintig klant ... guess I'm getting old.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze kleding. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
21 aug 2023
Makkelijk geselecteerd, makkelijk besteld, snel geleverd, prima kwaliteit voor een goede prijs en past perfect. Ik ben helemaal tevreden.
17 aug 2023
Snelle levering, goede producten, en gelukkig ook grotere maten waarbij de shirts niet alleen breed genoeg zijn maar ook mooi van lengte.
JV
Jeff V.
Bleiswijk
18 aug 2023
Perfect geholpen in de winkel , zeer goed advies gekregen . Kwaliteit is top ,hierna nog op de site bestelden dit was ook top gegaan !!
26 dec 2023
Hele mooie bodywarmer gekocht, precies zoals op de afbeelding en goede maat tabel. Snel geleverd, zelfs in de kerstperiode. Blij mee!
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Goed om te horen dat de bodywarmer helemaal naar wens is. Wij wensen u veel plezier met uw aankoop.
18 jun 2023

Uitstekend.

Ervaring is goed ik denk dat het niet beter kan typisch Nederlands het moet altijd beter maar goed is goed tevreden zijn is ook goed.
Antwoord van stateofart.com
Hartelijk dank voor uw feedback. Fijn om te horen dat alles naar wens is! Maar kritische feedback is natuurlijk altijd welkom, ook wij willen steeds verbeteren (waar nodig)