Lucardi Juwelier Heerlen

59 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden103 beoordelingen in totaal

19 apr 2024
ik had zweerknopjes nodig én wilde na jarenlang zilvergebruik overstappen naar goud. Ik werd zeer vriendelijk geholpen en kreeg uitgebreid advies. Ook werd ik getipt dat je als Lucardi-member nog extra korting krijgt Hoeveel bedrijven smeren je gewoon het duurste aan of geven je geen tips voor extra korting, terwijl je er dan later spijt van hebt ? Nou, die ervaring heb ik bij Lucardi niet en ik vind dat heel prettig en belangrijk ! Ik ging met plezier de deur uit, en mijn bankrekening is niet leeggeplunderd. Voor mij is dát is optimale klantvriendelijkheid en ik kom ook zeker weer terug als ik iets nieuws wil.

2 nov 2023
Onervaren kracht die mij totaal niet kon adviseren.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Heerlen

Mooie winkel met mooie artikelen. Helaas soms weinig personeel in de winkel (lees 1 achter de kassa en 1 in de winkel) waardoor je moeilijk hulp krijgt en mensen nog net niet vechten om dat ene meisje. Een balie waar je kunt aansluiten voor hulp zou misschien handig zijn zodat niet iedereen in de winkel door elkaar loopt en er geen duidelijke volgorde is.
Vriendelijk personeel goed prijzen goede service,,
Vriendelijk en behulpzaam personeel
Fijne vriendelijke dames in de winkel, hebben goed geholpen!
MS
marlene s.
kerkrade
Zeer prettige bediening in de winkel. Vriendelijk en behulpzaam.
De dames zijn super vriendelijk
Vriendelijk personeel en snelle en goede service
Vriendelijk, behulpzaam personeel

Vriendelijk!

Werd geholpen door een hele leuke dame die wist waar ze het over had. Erg klantgericht en vriendelijk!
Vriendelijk,behulpzaam goede kortingen
30 apr 2024
Vandaag bij Lucardi geweest voor oorknopjes schieten door de vriendelijke verkoopster heeeeeel goed geholpen meedenkend en goede informatie en mooie oorknopjes uitgezocht
30 apr 2024

Oorbelletjes voor communicantje

Ik had in de ochtend oorbelletjes laten reserveren. Bij het ophalen werd ik heel vriendelijk bediend en het cadeautje werd met liefde ingepakt. Top bediening, top winkel!
25 apr 2024
Men was zeer vriendelijk en er was geen moeite teveel om mij te helpen
25 apr 2024
Niks veranderen werden super geholpen en juliie zijn ook klantvriendelijk 👍👍👍
23 apr 2024
22 apr 2024
19 apr 2024

uitgebreid advies

14 apr 2024
Altijd klant vriendelijk en behulpzame
Prima leuke winkel mooie sieraden