Lucardi Juwelier Roermond

118 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden181 beoordelingen in totaal

De rust en het geduld van de medewerkster was top! Mijn zoon (17 jaar) wou een mooi cadeautje halen voor zijn vriendin voor haar verjaardag en valentijsdag( zelfde datum) en we hebben zeker 1 uur gekeken en uiteindelijk het perfecte cadeautje gevonden( er was te veel keus hahaha) de medewerkster nam echt de tijd en gaf ons echt het gevoel dat we tijd genoeg hadden en legde ons alles heel fijn uit. Wij zijn super geholpen en ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik zeg: niets veranderen en zo doorgaan!

13 aug 2023
De ring die ik heb gekocht €249 stond in de etalage met etiket van 50% korting. Bij de kassa bleek dat fout te zijn. Het was 20%. Dus kost de ring €199 ipv €125. Kan gebeuren maar slordig is t wel. Ik heb de ring toch gekocht. Bij thuiskomst kijk ik online en zie ik dat dezelfde ring daar toch nog eens 20% goedkoper is €159. Dus terug naar de winkel. Echter ik kon de ring wel retour geven maar ik kreeg niet dezelfde korting. Dus ring retour en geld terug. Ik moest m dan maar online bestellen. Reden was dat de online lucardi en de winkels verschillend zijn…. Vreemde situatie. Zeker ook nog de extra kosten die erbij komen voor verzending…. Slecht ondernemerschap. Ik heb nog niet besloten om de ring online te kopen. Geeft weinig vertrouwen deze gang van zaken.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Roermond

Goed geholpen
29 aug 2023

Goede winkel!

Ik vind het een fijne compacte winkel, een mooi pand met ruime keuze. Het personeel is behulpzaam. Het enige waarvan ik vind dat beter zou kunnen is de indeling van de soort metaal waar de sieraden van gemaakt zijn. Zo heb je rechts in de winkel 'zilver-staal-zilver' en rechts ook nog enkel(e) raampjes met staal/zilver. Ik zou staal bij staal en zilver bij zilver (idem goud bij goud).
10 aug 2023
Aardige medewerksters, behulpzaam en attent. Enige nadeel, ze zeiden dat je meteen, na aanmelding in de winkel, 10% korting zou krijgen op je aankoop. Dit was niet het geval. Leuke, afwisselende collectie in de winkel.
Ik ben zeer tevreden! Een armbandje gekocht voor onze dochter. Deze zat al in een verpakking maar werd hier uit gehaald en mooi in een doosje ingepakt en nog eens in een leuke kerstverpakking gedaan. Echt super leuk!
23 dec 2023

Zeer goed geholpen

Druk zo voor kerst, maar met veel rust geholpen! Elke klant kreeg aandacht als het zijnhaar beurt was. Erg prettig. En ook het ruilen ging goed. Dank Lucardi Roermond, tot snel weer!
23 dec 2023
De service was super fijn. De medewerkster nam echt de tijd voor me en liet me daarom zonder twijfels de winkel verlaten met 2 paar nieuwe oorbellen. Heel blij ermee!
8 jul 2023
Super klantvriendelijk en behulpzaam ik zit in rolstoel waardoor ik slechter bij kassa kom en kon me armbandje zelf niet aan doen. Werdt super geholpen dank jullie wel
28 jul 2023

Gouden oorbellen met diamantjes

Werd aangesproken door personeel of ze konden helpen. Dit als prettig ervaren. Wel vond ik de persoon die mij hielp vrij stil en bij het afrekenen wat korter af
LS
Leny S.
Posterholt
7 jun 2023
De keuze in meisjesringen was groot maar de verkoopster viel tegen, ze dacht echt niet mee en deed ook niet veel moeite, dat zou mogelijk wel beter kunnen
OM
Owb M.
Roermond
28 jun 2023
Heel vriendelijke personeel en ook meedenken en fijn advies . Kan geen foto toevoegen vanwege dat het een verjaardags cadeau is voor mijn dochter.
1 jul 2023
Ik twijfelde over mijn aankoop maar de verkoopster heeft me uitstekend geholpen met mijn beslissing en ben nu heel blij met mijn aankoop
7 nov 2023
Goed geholpen. Helaas was de kortingsbon niet geldig op het merk Rolus, en dit stond niet in de mail van de kortingsbon, jammer!
Vriendelijke, hulpvaardige meisjes in de winkel. Vreemd dat je hier geen 20% korting krijgt zoals op de website......
MB
M B.
Maasbracht
14 jul 2023
Goede en klantvriendelijke winkel . Vandaag wederom goed geholpen , zelfs met een kleinigheidje . Aardig personeel .
1 okt 2023
Ik werd heel goed geholpen was ook heel vriendelijk voelde me heel pretig leuke oorbelletjes voor me dochter gehalt
AP
Astrid P.
Roermond
Wij zijn vriendelijk en super goed geholpen en hebben goed advies gekregen zeer vriendelijk personeel in roermond
16 okt 2023
Aardig menssen die er werken. Mooi juwelen heben ze mijn vast winkel waar ik zulk dingen koop. anandi
21 okt 2023
Goed geholpen en alle moeite gedaan om meerdere maten ringen te proberen. Goede service 👍🏻
14 jul 2023
Ik werd meten begroet toen ik binnen kwam, toen ik om hulp vroeg werd ik meteen geholpen.
21 okt 2023
Vandaag oorbellen gekocht voor de kleine. Heel vriendelijk persoonlijk en goede advies.