Review Overzicht
Klanten spreken veelal positief over de vriendelijkheid van het personeel en de sfeer in de winkel. Ook waarderen zij dat medewerkers meedenken en goed helpen bij hun vragen en aankopen. De snelheid van de service wordt regelmatig genoemd en gewaardeerd.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie
Hoe Trusted Shops namaakbeoordelingen voorkomtReviewsLucardi Juwelier Roermond
(0)
(1)
(1)
(4)
(25)
Geverifieerd
Fijn personeel, vriendelijk en snel geholpen, ze namen de tijd voor me, top!
Geverifieerd
Leukke medewerker in roermond
Geverifieerd
Snel en vriendelijk geholpen
Geverifieerd
Mooie acties
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd
Geverifieerd
Ik werd erg goed geholpen en hele vriendelijke medewerkers!
Geverifieerd
Ik werd fantastisch geholpen door een hele vriendelijke en geduldige medewerkster.
Ze dacht mee over mogelijkheden en was leuk met het kleine kindje. Ik ben dik tevreden met de aankoop en de bediening
Geverifieerd
Behulpzaam en vriendelijk personeel
Geverifieerd
Super leuke winkel , vriendelijk personeel die je goed helpt . Vandaag nieuwe oorbellen gehaald. Die wat ik wilde hadden ze niet maar wel een leuk alternatief gevonden .
Geverifieerd
Aanbieding online maar niet in de winkel
Het personeel is prima, vriendelijk en hulpvaardig. Ik vond het jammer dat mijn aankoop online achteraf in de sale goedkoper was dan in de winkel. Zelf probeer ik zo min mogelijk online te kopen omdat er al te veel winkels dicht gaan
Geverifieerd
Super lieve medewerkster, netjes geholpen,
Alleen jammer dat de doosjes weer op waren en dan je sieraden in een papieren zakje mee krijgt.
Geverifieerd
Geverifieerd
Antwoord van Lucardi Juwelier Roermond
💜
Geverifieerd
Vriendelijk personeel
Geverifieerd
We zijn goed geholpen
Aardig
Meedenkend
Geverifieerd
Lieve medewerkster, vriendelijk, veel aanbod, leuke prijsjes voor kindersieraden
Geverifieerd
Ik ben goed geholpen door de verkoopster. Ik ben heel tevreden.
Geverifieerd
Het personeel is onprofessioneel, loopt en helpt ongeintereseerd.
Het is dat de prijzen mooi zijn maar liever ga ik naar een zaak waar je vriendelijk en prof.geholpen word.
