Lucardi Juwelier Roermond

116 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden176 beoordelingen in totaal

De rust en het geduld van de medewerkster was top! Mijn zoon (17 jaar) wou een mooi cadeautje halen voor zijn vriendin voor haar verjaardag en valentijsdag( zelfde datum) en we hebben zeker 1 uur gekeken en uiteindelijk het perfecte cadeautje gevonden( er was te veel keus hahaha) de medewerkster nam echt de tijd en gaf ons echt het gevoel dat we tijd genoeg hadden en legde ons alles heel fijn uit. Wij zijn super geholpen en ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Ik zeg: niets veranderen en zo doorgaan!

13 aug 2023
De ring die ik heb gekocht €249 stond in de etalage met etiket van 50% korting. Bij de kassa bleek dat fout te zijn. Het was 20%. Dus kost de ring €199 ipv €125. Kan gebeuren maar slordig is t wel. Ik heb de ring toch gekocht. Bij thuiskomst kijk ik online en zie ik dat dezelfde ring daar toch nog eens 20% goedkoper is €159. Dus terug naar de winkel. Echter ik kon de ring wel retour geven maar ik kreeg niet dezelfde korting. Dus ring retour en geld terug. Ik moest m dan maar online bestellen. Reden was dat de online lucardi en de winkels verschillend zijn…. Vreemde situatie. Zeker ook nog de extra kosten die erbij komen voor verzending…. Slecht ondernemerschap. Ik heb nog niet besloten om de ring online te kopen. Geeft weinig vertrouwen deze gang van zaken.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Roermond

fantastisch

hoi, het advies en de vriendelijkheid en het meedenken v/d medewerkster was fantastisch, ik zal zeker bij een volgende aankoop weer terug gaan naar Lucardi, gr gerco stoks
20 apr 2024
Geholpen door 2 super leuke dames. Ze wisten op alle vragen een antwoord te geven en gaven zelfs tips! We moeten meer mensen hebben zoals zij.
Ik werd goed geholpen door de Lucardi medewerker. Het druk en ze was alleen in de zaak, maar zelfs dan voelde ik mij compleet geholpen.
24 apr 2024
Vriendelijke bediening, jammer dat de artikelen niet geprijsd waren

Beste sieraden winkel

Ik heb vaak sieraden bij Lucardi gekocht en wel mooi en goedkoop
Vriendelijk en behulpzaam personeel, en een mooie prijs.
Aardige verkoopster. Was erg behulpzaam.
Vriendelijk personeel, mooie winkel

Top service

Heel geduldig en klantgericht
18 apr 2024
14 apr 2024
Mooie sieraden voor een fijne prijs !!!
20 mrt 2024
De verkoopster was zeer behulpzaam
Klantgericht en vriendelijk
AC