Lucardi Juwelier Emmen

83 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden153 beoordelingen in totaal

De dames die er werken zijn super klantvriendelijk en behulpzaam. Geven een eerlijke en oprechte mening. Wat wel jammer is dat een korting alleen in de webshop geldig is en niet gewoon in de winkel. Want juist als de korting ook in de winkel is, trek je daar ook meer mensen aan. Zodat mensen niet alleen kiezen voor online shoppen maar ook fysiek in de winkel. Maar daar kunnen de dames in de winkel niets aan doen, maar wilde dit wel even melden. Maar kortom super goed geholpen in de winkel.

16 mei 2023
Person 113562. Onvriendelijke verkoopster. Horloge gekocht, stond in etalage voor 39,95 Ik betaalde 49,95.(-5,- memberkorting) Ik zei, nee, 39,95....."was een moederdagactie"zei ze. Die actie is voorbij, we hebben nog geen tijd gehad om de etalage te veranderen. Ik vind dat niet netjes, zei ik. De prijs is zoals het aangeboden wordt. Ze reageerde daar niet op en liep terug naar de kassa zonder iets te zeggen. Zeer onbeleefd.

Beoordelingen voor Lucardi Juwelier Emmen

22 apr 2024
De service was heel goed en werd direct geholpen, kwaliteit en de prijs is uitstekend
21 apr 2024
goed geholpen
20 apr 2024
Ik vond het echt geweldig hoe we werden geholpen,de dame zei,,,je kunt je nu inschrijven en dan krijg je 10% korting.nou dat vonden we echt geweldig dat zij dat voor ons organiseerde.en een hele mooie winkel,zeer de moeite waard.
23 mrt 2024
Leuk en vriendelijk personeel en een mooi en uitgebreid assortiment aan sieraden.
Ruime keuze in alle prijsklassen. Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Bijzonder hulpzaam, alle tijd nemend en goed advies.
13 apr 2024
perfect graveringen leuke oorbellen en armbanden
24 mrt 2024
Super goed geholpen. Kon uur later al ophalen
De service is goed, vriendelijke medewerkers
Veel keuze en vriendelijke medewerkers
Direct geholpen ,goed advies
Goede service mooie prijs
13 apr 2024
Snelle service
Goed geholpen!
We kregen direct hulp geboden en kregen vervolgens de ruimte om zelf eerst te oriënteren. Verkoopmedewerkster was vriendelijk (heel natuurlijk, geen fake klantvriendelijkheid), kundig, meedenkend en niet opdringerig. Fijne vriendelijke vrouw.
JS
jacqueline s.
Amsterdam zuidoost
18 feb 2024

Fijne, geduldige service

We kwamen met 4 meiden de winkel in een wilde best veel achter de vitrines bekijken maar werden netjes geholpen. Wat dan ook weer resulteerde in het feit dat ik 3 paar oorbellen kocht en mijn beide zussen ook 1 paar.
Service is goed, nemen de tijd voor je. Soms kan ik het in het assortiment niet helemaal vinden. Dat ligt meer aan mijn smaak dan aan het assortiment.
De medewerker nam de tijd. Haalde verschillende artikelen uit de vitrine om te laren zien.