Marmitek- Logo - Beoordelingen

Marmitek

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden245 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul 2021
Marmitek voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik gebruik deze connector met mijn Apple laptop pro uit 2016. De connector aangesloten op een van de Thunderbolt 3.1 poorten. Na het inpluggen heb ik meteen beeld. Het is op de laptop niet nodig de optie “synchrone weergave” te activeren. De laptop herkent via de connector het weergave-apparaat, in mijn situatie een plasma TV van Panasonic. Het beeld is rustig en helder zonder interferentie of i.d. Het apparaatje is mooi en degelijk gebouwd. Ben zeer tevreden.

17 mei 2023
Werkt perfect ! Doch slechte kwaliteitscontrole ! Na installatie werkte alles prima . 1 dag! Na contact en een vrij clientonvriendelijk antwoord ( doe , doe dat …. En stuur foto van opstelling . ) Ik ben dan zelf gaan zoeken en vond het euvel en de oplossing. Kabel voeding is het probleem - zat heel onstabiel in de fitting! Ik zocht thuis zo’n kabel verving de marmitekkabel… en het probleem was (ik denk tijdelijk ) opgelost! Fitting in het IR kastje is in mijn ogen ook niet niet heel duurzaam! Dus probleem voorlopig door mezel opgelost!

Beoordelingen voor Marmitek

Geen levering gekregen. Mailtje gestuurd en ze zeggen dat het zou geleverd zijn met DHL. Ik heb nog al problemen gehad met DHL omdat wij huisnummer 2 B hebben en er ook nog nummer 2 A en nr 2 is dat nog eens verdeeld is in vier woningen. Ik heb bij mijn buren die thuis waren geweest maar niemand beweerd een levering gekregen te hebben.Zou het appreciëren dat ze hun problemen zelf oplossen
17 nov 2023
Na terugsturen heb ik na 2 weken niet mijn geld terug
27 mei 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet gekeregen.
Antwoord van Marmitek
31 mei 2023
Erg vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet binnen is. We nemen z.s.m. contact met u op om dit samen op te lossen!