Marmitek- Logo - Beoordelingen

Marmitek

98 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden245 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul 2021
Marmitek voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik gebruik deze connector met mijn Apple laptop pro uit 2016. De connector aangesloten op een van de Thunderbolt 3.1 poorten. Na het inpluggen heb ik meteen beeld. Het is op de laptop niet nodig de optie “synchrone weergave” te activeren. De laptop herkent via de connector het weergave-apparaat, in mijn situatie een plasma TV van Panasonic. Het beeld is rustig en helder zonder interferentie of i.d. Het apparaatje is mooi en degelijk gebouwd. Ben zeer tevreden.

17 mei 2023
Werkt perfect ! Doch slechte kwaliteitscontrole ! Na installatie werkte alles prima . 1 dag! Na contact en een vrij clientonvriendelijk antwoord ( doe , doe dat …. En stuur foto van opstelling . ) Ik ben dan zelf gaan zoeken en vond het euvel en de oplossing. Kabel voeding is het probleem - zat heel onstabiel in de fitting! Ik zocht thuis zo’n kabel verving de marmitekkabel… en het probleem was (ik denk tijdelijk ) opgelost! Fitting in het IR kastje is in mijn ogen ook niet niet heel duurzaam! Dus probleem voorlopig door mezel opgelost!

Beoordelingen voor Marmitek

Snelle levering en goede service.
17 mrt 2024
De producten zijn heel fijn, maar handleiding ontbreekt. Nadeel is dat er bijvoorbeeld bij de camera totaal geen handleiding te vinden is voor de werking van de camera en de app. Dit was een grote zoektocht en gepuzzel. Een scenario maken voor bijvoorbeeld een buitenlamp is niet te doen. Wederom geen uitleg te vinden hierover. Wanneer het eindelijk is geïnstalleerd zijn het fijne producten om mee te werken.
10 mrt 2024
werkt helemaal naar verwachting. Met name tevreden over de instelmogelijkheden voor detectie opnames
er komt nog wat ik heb nog geen ervaring
17 mrt 2024
Top product
10 mrt 2024

Er ontbrak helaas 1 item maar goed opgelost

Er ontbrak helaas 1 item dat wel op de pakbon stond. Even een telefoontje en het werd nagestuurd en binnen een dag weer compleet. Kan gebeuren, maar goed en snel afgehandeld. Er werd bij mij steeds verstuurd met DHL, ik kreeg alleen geen updates van DHL of Marmitek dus het was me niet duidelijk wanneer ze precies langs zouden komen. Ook via de site is dit niet te achterhalen. Misschien iets voor de toekomst? groet Bart

Doen wat ze beloven…. en iets meer!

Deze mensen doen er echt alles aan om hun klanten snel te helpen inclusief een beetje extra! Persoonlijk en vriendelijk. Top!
Prima service snelle levering en vlot antwoord op mijn vragen.
goed, snel en correct
Bezorging en service
Geweldige service
AV
André V.
Sint-Katelijne-Waver
IR control 8: IR Leds werkten niet. Ben aan het wachten op een reactie en oplossing
Op de site staat levering binnen 24u (onder bepaalde condities uiteraard), dat werd toch echt 3 dagen later. Niet erg, maar ik was er wel door verrast, temeer ikzelf achter de aflevering aan moest om deze informatie te krijgen. Verder leverde DHL het pakket je ook een verkeerd adres af, de bewoner bracht het keurig bij mij thuis!