Marmitek- Logo - Beoordelingen

Marmitek

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden245 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul 2021
Marmitek voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik gebruik deze connector met mijn Apple laptop pro uit 2016. De connector aangesloten op een van de Thunderbolt 3.1 poorten. Na het inpluggen heb ik meteen beeld. Het is op de laptop niet nodig de optie “synchrone weergave” te activeren. De laptop herkent via de connector het weergave-apparaat, in mijn situatie een plasma TV van Panasonic. Het beeld is rustig en helder zonder interferentie of i.d. Het apparaatje is mooi en degelijk gebouwd. Ben zeer tevreden.

17 mei 2023
Werkt perfect ! Doch slechte kwaliteitscontrole ! Na installatie werkte alles prima . 1 dag! Na contact en een vrij clientonvriendelijk antwoord ( doe , doe dat …. En stuur foto van opstelling . ) Ik ben dan zelf gaan zoeken en vond het euvel en de oplossing. Kabel voeding is het probleem - zat heel onstabiel in de fitting! Ik zocht thuis zo’n kabel verving de marmitekkabel… en het probleem was (ik denk tijdelijk ) opgelost! Fitting in het IR kastje is in mijn ogen ook niet niet heel duurzaam! Dus probleem voorlopig door mezel opgelost!

Beoordelingen voor Marmitek

17 mrt 2024
Top product
10 mrt 2024
werkt helemaal naar verwachting. Met name tevreden over de instelmogelijkheden voor detectie opnames
goed, snel en correct
Geweldige service
als ik niet weet waarneer het bezorgd word en er even niemand thuis het pakket in de regen bij de achterdeur neer zetten ps product werkt perfect

Doen wat ze beloven…. en iets meer!

Deze mensen doen er echt alles aan om hun klanten snel te helpen inclusief een beetje extra! Persoonlijk en vriendelijk. Top!
AL
Agnes L.
Vriezenveen
Erg duidelijke site en de bestelling werd zeer snel door ons ontvangen!
Prima service snelle levering en vlot antwoord op mijn vragen.
27 jan 2024
Produits de qualité , conformes à mon attente , reçus rapidement.
27 jan 2024
Fine product en snel behandeling....
Alles werd snel en goed geleverd
Bezorging en service
AV
André V.
Sint-Katelijne-Waver
4 okt 2023

Infrarood bediening tv-ontvanger door het tv-meubel heen!

Ik zocht een apparaat om de ontvanger van mijn tv te bedienen door het tv-meubel heen. Welk apparaat kon ik daarvoor het beste bestellen en waarom? De informatie die ik kreeg was helder en overtuigend. Ik heb het geadviseerde apparaat aangeschaft en het werkt perfect. De extender is een klein zwart blokje dat ik naast het uit/aan lampje van de tv heb geplakt met de meegeleverde sticker. Veel dank.
27 mei 2023
Snelle verzending. Product hebben we retour gedaan. Op de dag van ontvangst was de bestelling ook gelijk terugbetaald via Klarna. Dus super snel. Niet echt een probleem maar je moet via mail melden dat je het retour wilt doen en dan wachten tot je een retourlabel ontvangt, toch misschien handiger om een retourlabel toe te voegen en op de site de retour melden.

Snel geleverd maar zonder track&trace

De producten zijn echt de volgende dag in huis. Helaas geen track&trace dus je zit een beetje in onzekerheid of het nu wel of niet komt. Maar voor 15.00u besteld dan krijg je het echt de volgende dag. Producten voldoen goed en de handleiding is duidelijk.