Marmitek- Logo - Beoordelingen

Marmitek

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden245 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 jul 2021
Marmitek voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Ik gebruik deze connector met mijn Apple laptop pro uit 2016. De connector aangesloten op een van de Thunderbolt 3.1 poorten. Na het inpluggen heb ik meteen beeld. Het is op de laptop niet nodig de optie “synchrone weergave” te activeren. De laptop herkent via de connector het weergave-apparaat, in mijn situatie een plasma TV van Panasonic. Het beeld is rustig en helder zonder interferentie of i.d. Het apparaatje is mooi en degelijk gebouwd. Ben zeer tevreden.

17 mei 2023
Werkt perfect ! Doch slechte kwaliteitscontrole ! Na installatie werkte alles prima . 1 dag! Na contact en een vrij clientonvriendelijk antwoord ( doe , doe dat …. En stuur foto van opstelling . ) Ik ben dan zelf gaan zoeken en vond het euvel en de oplossing. Kabel voeding is het probleem - zat heel onstabiel in de fitting! Ik zocht thuis zo’n kabel verving de marmitekkabel… en het probleem was (ik denk tijdelijk ) opgelost! Fitting in het IR kastje is in mijn ogen ook niet niet heel duurzaam! Dus probleem voorlopig door mezel opgelost!

Beoordelingen voor Marmitek

27 jan 2024
Produits de qualité , conformes à mon attente , reçus rapidement.
27 jan 2024
Fine product en snel behandeling....
Alles werd snel en goed geleverd
gebruik een betere pakjesdienst
Bezorging en service
AV
André V.
Sint-Katelijne-Waver
IR control 8: IR Leds werkten niet. Ben aan het wachten op een reactie en oplossing
17 mei 2023
4 okt 2023

Infrarood bediening tv-ontvanger door het tv-meubel heen!

Ik zocht een apparaat om de ontvanger van mijn tv te bedienen door het tv-meubel heen. Welk apparaat kon ik daarvoor het beste bestellen en waarom? De informatie die ik kreeg was helder en overtuigend. Ik heb het geadviseerde apparaat aangeschaft en het werkt perfect. De extender is een klein zwart blokje dat ik naast het uit/aan lampje van de tv heb geplakt met de meegeleverde sticker. Veel dank.
27 mei 2023
Snelle verzending. Product hebben we retour gedaan. Op de dag van ontvangst was de bestelling ook gelijk terugbetaald via Klarna. Dus super snel. Niet echt een probleem maar je moet via mail melden dat je het retour wilt doen en dan wachten tot je een retourlabel ontvangt, toch misschien handiger om een retourlabel toe te voegen en op de site de retour melden.
Op de site staat levering binnen 24u (onder bepaalde condities uiteraard), dat werd toch echt 3 dagen later. Niet erg, maar ik was er wel door verrast, temeer ikzelf achter de aflevering aan moest om deze informatie te krijgen. Verder leverde DHL het pakket je ook een verkeerd adres af, de bewoner bracht het keurig bij mij thuis!
Prima zigbee schakelaars, weken goed snel met Homey, makkelijk te koppelen en in te stellen. Alleen jammer dat ze met plakbandjes op de muur gemonteerd moeten worden, 2 sleufgaatjes op 6cm in de achterplaat voor montage op een standaard lasdoos zou handig zijn geweest. ( Nu zelf maar nieuwe achterplaten met gaatjes 3D printen )

Snel geleverd maar zonder track&trace

De producten zijn echt de volgende dag in huis. Helaas geen track&trace dus je zit een beetje in onzekerheid of het nu wel of niet komt. Maar voor 15.00u besteld dan krijg je het echt de volgende dag. Producten voldoen goed en de handleiding is duidelijk.
22 aug 2023
Werkt uitstekend, maar je moet wel de beste kabels gebruiken. De spanning haalde ik van de Blu-ray speler en via de afstandsbediening van de B&O Horizon 48 kon de speler aangezet worden en dan komt pas de spanning op de Marmitek. Dus veilig!
17 nov 2023

Technisch hoogwaardig en Duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing.

Technisch hoogwaardig, makkelijk aan te sluiten en te configureren. Duidelijke Nederlandse gebruiksaanwijzing. De Buzz-Lo deurbel-camera en twee Vieuw-Mo buitencamera's gekocht. We gaan snel verder uitbreiden, want het bevalt prima.
Artikelen snel gevonden en die besteld. Volgende dag in huis. Er was een klein probleempje, er ontbrak bij één artikel een kabeltje in het doosje. Kabeltje werd die zelfde dag nog verstuurd. Snel en goede service.
KB
Karel B.
Antwerpen, België
26 nov 2023

communicatie en leveringstermijn 👍

Ik vind jullie communicatie en leveringstermijn excellent. Spijtig genoeg voldoet het toestel niet voor onze toepassing. Ik hoop dat de afhandeling van de terugzending ook vlot verloopt.
27 jul 2023
Degelijk en betrouwbaar materiaal (reeds 3de toestel van Marmitek, nooit problemen ondervonden). Snelle levering. Te verbeteren: Info over de zending (niets ontvangen).
14 jan 2024

Geen rozengeur, laat staan.....

De producten werken goed en ik denk (de tijd zal het leren) dat ze kwalitatief ook goed zijn. De logistiek en communicatie laat nog wel te wensen over.
25 nov 2023
Product doet wat het zegt. Mooie is dat ik nu mijn boxen onder de TV kwijt kan, zonder in de hoek m’n platenspeler hoef te proppen! Kwaliteit ook goed