wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.485 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.314 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

De bestelde schoenen had ik binnen een paar dagen in huis. Ik was aangenaam verrast dat de verpakking volledig van papier was. Er kwam geen plastic aan te pas.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

nooit iets negatiefs ervaren
24 mei 2023
Het gemak van online bestellen, zodat je zeker weet dat je de gewenste schoen kunt passen. Zeer vriendelijk personeel aan de telefoon en in de winkel in Utrecht
24 mei 2023
Erg handig om online een paar modellen te kiezen en de schoenen vervolgens bij een Wolky-winkel in de buurt te passen.
24 mei 2023
geven wat beloofd is en op tijd
24 mei 2023
werd binnen 2 dagen gebeld en goed geadviseerd bij het passen schoenen zijn goed en volgens omschrijving en afbeeldingen op de site.
23 mei 2023

Fijn datje achteraf kunt betalen en dat je de schoenen gratis kan retourneren mochten ze niet passen.
23 mei 2023
Zeer nette afhandeling bij vragen.
23 mei 2023
Dat persoonlijk contact mogelijk is,en de vriendelijkheid van telefooniste
23 mei 2023
Wolky site is prima alleen levering via GLS is een drama!! Post nl is beter!!
23 mei 2023
Ik heb 7 jaar gezocht naar vervanging van mijn Wolky ‘klompen’. Weliswaar in de winkelstraat waar ik in het voorjaar al hoorde dat mijn maat 41 uitverkocht was. Door Safari met vraag klompen kwam ik bij de Wolky-shop en tatata!!! Ik heb 3 paar klompen kunnen bestellen. Geweldig.
Super service!!
22 mei 2023
Mooie collectie. Snelle levering, goed verzorgd
22 mei 2023
Compliment voor de snelle levering van de bestelling!
22 mei 2023
8 dagen levertijd, en ook geen info daarover, wel na mijn navragen waar de bestelling blijft.
Antwoord van wolky.nl
23 mei 2023
Uw schoenen waren niet meer op voorraad bij ons Centraal Magazijn, maar bij een van onze winkels. Door de volgorde in het acceptatieproces van de orders en de zondag- en maandagsluiting van deze winkel duurde het wat langer dan normaal voor uw bestelling verstuurd werd. Onze welgemeende excuses hiervoor.
22 mei 2023
De snelle levering en het duidelijk aangeven dat het mogelijk is dat de schoenen geschikt zijn voor podoligische zolen.
22 mei 2023
Deze schoenen had ik al eerder gehad en ze zijn goed