wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

4 mei 2023

Graag zou ik een keuze willen uit een bredere slipper . ebben uit…

Graag zie een keuze willen hebben uit een bredere slipper. Bij ouder worden zakken je voeten wat in ik draag ze zeker al 20 jaar. Maarre laatste
super alles
4 mei 2023
De snelle en goede levering van de nieuwe sandalen, die ik al vele jaren draag...(energy lady)...👍
4 mei 2023
Super leuk om te horen! Vele plezier ermee :)

Plus en min

Snel geleverd en goed verpakt. Beter: Ik had graag de artikelen fysiek opgehaald in de Wolky winkel in Roermond. (Dan had ik ze daar kunnen passen en om advies vragen). Helaas was het onmogelijk om dat in te vullen / aan te klikken; heel jammer!
8 mei 2023
U kunt via onze website een reservering maken, dan worden de schoenen van uw keuze naar de winkel gestuurd en kunt u daar geheel vrijblijvend passen. Misschien was het niet geheel duidelijk maar het kan dus wel :-)
4 mei 2023
Makkelijk bestellen en snel geleverd.
4 mei 2023
Fijn, dank voor het compliment!
snelle levering
Mooi en comfortabel
4 mei 2023
Snel gestuurd en helaas de slippers te groot. Netjes afgehandeld.
JA
José A.
Kerkrade
4 mei 2023
Ik draag al jaren wolky muilen en schoenen. Een van de weinige waar ik nog fatsoenlijk op loop. Bedankt hiervoor.
4 mei 2023
Geweldig. Veel loopplezier gewenst ;)
3 mei 2023
Op tijd geleverd en hele comfortabele schoenen. Prima voor het werk.
3 mei 2023
De snelle levering van de schoenen
3 mei 2023
nou niets want ze zitten gewoon heerlijk

Top!

Alles is heel goed afgehandeld.
3 mei 2023
Snelle levering en hele fijne schoenen