wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.453 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.117 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Antwoord van wolky.nl
Graag horen wij van u hoe wij onze service kunnen verbeteren. Team Wolky
EM
Els M.
Dordrecht
Schoenen volgens voorbeeld op webshop. Levering kan wel wat sneller, duurt 10 dagen. Voor een bestelling van €270 vind ik het vreemd dat je ook nog moet betalen voor levering.
Antwoord van wolky.nl
Helaas was de Aporia niet op voorraad in ons magazijn, maar stond dit paar in een ander filiaal. Hierdoor heeft het iets langer geduurd dan dat u van ons gewend bent. Mijn excuses voor het ongemak. Wij vragen de klant een kleine bijdrage van € 2,49 voor de verzendkosten. Dit omdat de kosten ook voor ons steeds hoger worden. De andere helft van de verzendkosten nemen wij voor onze rekening. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Antwoord van wolky.nl
Dank u wel voor uw 3 sterren. U heeft uw bestelling inmiddels ontvangen. Ik hoop dat u bestelling naar wens is. Mocht u tips voor ons hebben zodat wij onze service kunnen verbeteren, dan horen wij het graag. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Vind ze veelste smal geworden
Antwoord van wolky.nl
We hebben ook wat bredere modellen in onze collectie, voor informatie over onze pasvormen kan u altijd contact opnemen met onze winkels of de klantenservice. Met vriendelijke groet, team Wolky.
Jammer dat de schoenen er heel anders uitzagen dan op de foto. Daarom de schoenen terug gestuurd. Verder wel netjes alles afgehandeld.
Antwoord van wolky.nl
Wat jammer dat de schoenen er niet uitzagen zoals op de foto. Dit kan eventueel komen door de belichting. Mijn excuses voor het ongemak. Fijn om te horen dat verder wel alles naar wens is afgehandeld. Mocht u vragen hebben over een model of een bepaalde kleur, dan kunt u altijd contact met ons opnemen. Wij helpen u graag verder. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Betere kommunicatie met klant.
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat de communicatie niet helemaal duidelijk is geweest. Mijn excuses voor het ongemak. Als u nog vragen heeft of opmerkingen, dan horen wij het graag. U kunt dan altijd contact opnemen met de klantenservice. Met vriendelijke groet, Team Wolky
Ik heb ze gekocht vanwege hielspoor maar helaas blijken ze niet effectief voor dit doel. Ik vind ze wel mooi maar nogmaals m’n hielspoor is nog steeds erg aanwezig, terwijl jullie zeggen dat deze speciaal voor hielspoor bedoeld zijn.
Antwoord van wolky.nl
Onze modellen voor hielspoor kunnen de klachten eventueel verminderen maar het kan nooit de oplossing voor het probleem zijn. Hiervoor missen wij de medische kennis. Team Wolky
Retourzending sneller afhandelen
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben uw retour nog niet ontvangen, hierdoor is de terugbetaling nog niet in gang gezet. Zodra wij uw retour hebben ontvangen, zal het geld naar u terug worden gestort. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop
er zat een vlek op de schoen. Als die er niet op had gezeten had ik ze wel gekocht
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend dat u een schoen met een vlek erop heeft ontvangen, dit is door ons over het hoofd gezien. Wij zullen uw retour netjes afhandelen en zien u een volgende keer graag terug in onze webshop. Team Wolkyshop
Vond het lastig om de bestelling te plaatsen, had er hulp bij nodig.
Antwoord van wolky.nl
U heeft gekozen voor achteraf betalen via Klarna, Klarna vraagt de eerste keer om een extra verificatie om veiligheidsredenen, dit vergt soms wat hulp maar de verificatie is noodzakelijk bij achteraf betalen.
De bestelde schoenen zijn goed maar ik heb er wel een week moeten op wachten … ik had van DPD ook geen bericht gekregen dat ze geleverd waren in een afhaalpunt.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn om te horen dat de bestelde schoenen naar wens zijn. Helaas heeft het iets langer geduurd dan dat u van ons gewend bent. Wat vervelend dat u van de vervoerder geen bericht heeft ontvangen waar uw bestelling geleverd was. Mijn excuses voor het ongemak. Wij wensen u veel loopplezier. Met vriendelijke groet, Team Wolkyshop

Tot nog toe een tevreden klant .

Jammer dat de schoen niet goed gelijmpt was heb ze teruggestuurd en een ander paar besteld .
Antwoord van wolky.nl
Wat vervelend om te horen. Dit is zeker niet de bedoeling. Mijn excuses voor het ongemak. Mocht u tegen dit soort problemen aan lopen dan kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice. Wij kunnen u dan verder helpen. In ons systeem kan ik zien dat u een nieuwe order heeft geplaatst. Wij gaan dit paar morgen naar u toesturen. U zal een track&trace code ontvangen van de vervoerder. Met vriendelijke groet, team Wolkyshop
Ja in Enschede vond ik de hulp niet erg zo als het hoort
Antwoord van wolky.nl
Het spijt ons dat u niet naar tevredenheid bent geholpen. Als u ons via de mail iets meer wilt vertellen kunnen wij proberen te achterhalen wat hier niet goed is gegaan. Team Wolkyshop

Info in account over…

Info in account over retourmelding/betaling kan beter.
Het lijkt wel of de maten steeds kleiner uitvallen.
Antwoord van wolky.nl
Alle modellen worden steeds op dezelfde leest gemaakt dus als u een model al eerder heeft gedragen dan zou er geen verschil mogen zijn. Het materiaal van de schoen kan wel voor een ander gevoel aan de voet zorgen. Team Wolkyshop
VV
Vicky v.
Oirschot
24 nov 2023
14 nov 2023
Bestellingen worden niet goed verwerkt!
14 nov 2023
Wij willen graag van u weten wat er niet goed is gegaan, hiervoor zullen wij via de mail contact met u opnemen. Team Wolkyshop

Niet op voorraad

Het bleek mogelijk om in de webshop schoenen te bestellen en betalen die helemaal niet op voorraad waren. Inmiddels is het 10 dagen later en moet de retourbetaling nog plaatsvinden. Slechte zaak …
Antwoord van wolky.nl
Wij hebben hier inmiddels mailcorrespondentie met u over gehad, de kwestie is iets anders dan hoe u deze hier schetst. Zodra uw retour bij ons is ontvangen en verwerkt volgt de terugbetaling op de rekening waarmee u de bestelling heeft betaald. Team Wolkyshop.
Moeilijk bereikbaar voor vragen. Geen antwoord op emails Geen info over wanneer bestelling wordt verzonden. Heb een maand op mijn bestelling moeten wachten.
Antwoord van wolky.nl
Het door u bestelde artikel in uw bestelling van 6-10-2023 was op uw orderbevestiging aangegeven als zijnde leverbaar vanaf 20 oktober 2023. Wij zijn van maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar van 8.30 - 17.00 uur. Team Wolkyshop
27 okt 2023
Graag sneller leveren. Controle of er ook inlegzooltjes in de schoenen zitten.