wolky.nl- Logo - Beoordelingen

wolky.nl

2.461 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden17.072 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 19 okt 2018
wolky.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 mei 2023
Duurde even voor het verzonden werd. Daarna ging het snel, keurig verpakt. Helaas moest de bestelling retour omdat de schoenen niet pasten. Afhandeling van het retour ging supersnel.

29 sep 2023
Mijn hielspoor wordt erger met de Wolky's. Waarschijnlijk doordat ik mijn eigen steunzolen er in heb. Hierdoor moet je de inlegzooltjes van Wolky er uit halen. Ik heb het idee dat hierdoor de hielvorm niet volledig goed zit. Ook zijn ze wat zwaar. Ik heb normaal maat 41 maar omdat ze klein vallen heb ik maat 42. De lengte is goed. Maar voor mijn smalle voeten toch wat breed. De eerste indruk was goed waardoor ik er buiten mee ben gaan lopen en ze hele dagen aan heb gehad. Herdoor natuurlijk niet meer retour. Ze zijn behoorlijk duur. Ik kies nu toch weer steeds vaker voor sneakers. Ook hiermee veel pijn. Ik hoop dat het een keer gewoon over gaat. De schoenen zien er wel leuk uit

Beoordelingen voor wolky.nl

Ik had een gebroken enkel en een geïrriteerde pees in de voet ,wat maar niet over ging ,aangeraden om een schoen met een zachte voetbed kopen ,ik heb toen alleen maar op walkie schoenen gelopen en het resultaat is ,mijn voet is helemaal genezen,dus nu ook voor de zomer sandalen gekocht van walkie ,ik ben er super blij mij ,ik loop weer goed 🥰
Antwoord van wolky.nl
Wat super fijn dat u zo tevreden bent met uw aankoop. Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky

Love my shoes!

I loved all the shoes and especially the ones that I've bought. Unfortunately for me, a lot of shoes are made with very broad feet in mind and they are too wide for me.
Thanks for your compliment. Team Wolky
LD
Lydia d.
Capelle aan den IJssel

Beetje sceptisch nog, maar voor nu tevreden.

Net een ander paar gekregen omdat van mijn eerste gekochte paar de stof bij de stiksels losscheurde. Nu andere soort en materiaal besteld en kijken of het goed blijft gaan.
De binnenzool en pasvorm van de schoen. Ik heb op dit moment een peesplaatontsteking. Ik ervaar met de schoen steun en wat verlichting van pijn tijdens korte wandelingen.
Antwoord van wolky.nl
Wat fijn dat u zo enthousiast bent, wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Ik kreeg eerst de verkeerde kleur, vandaar 4 sterren. De verzending e.d. ging goed alleen stond de bezorger al voor de deur voordat ik de mail kreeg, ging té snel!
Antwoord van wolky.nl
Fijn dat het in ieder geval is opgelost. Wij wensen u veel loopplezier. Met vriendelijke groet, Team Wolky

Goede schoenen.

Ik loop al jaren op Wolky schoenen. Het hele jaar door. Ik heb neuropathie in de voeten en moet op goede schoenen lopen. De podoloog vindt het ook goede schoenen.
Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky
3 paar besteld. Na bezorging 1e paar, enkele dagen geen bericht. Onduidelijk of het goed was gegaan. Kwam uiteindelijk wel goed.
Antwoord van wolky.nl
Beste Wolky klant, bedankt voor uw beoordeling. Normaal gesproken worden de bestellingen van meerdere paren verzameld in ons centrale magazijn en dan verstuurd. Bij uw bestelling ging dit helaas niet helemaal goed, en heeft een filiaal dat een paar op voorraad had direct naar u gestuurd i.p.v. naar het magazijn. Gelukkig is het uiteindelijk wel goed gekomen. Sorry voor het ongemak. Met vriendelijke groeten, team Wolky
Heerlijke soepele schoenen. De zolen zijn in sommige omstandigheden wel glad, met regen op gladere indergrond bijvoorbeeld
Wij wensen u veel loopplezier. Team Wolky
Ik heb nieuwe zooltjes besteld en deze voldoen goed aan wat ik er van verwacht.
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Snelle levering. Gratis bezorging zou nog een extra ster opleveren
Fijne sandalen met hak. Deze zijn er niet veel in andere merken
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Bestelling vlot thuis, ook goed geregeld bijterugsturen.
Goede communicatie en exact bezorgd wat er gevraagd werd
Bestellen was lastig maar de schoenen zij geweldig
Antwoord van wolky.nl
Graag horen wij van u wat u zo lastig vond aan het bestelproces zodat wij dit mogelijk kunnen verbeteren. Team Wolky
fijne schoenloop heerlijk en gemakkelijk.
CV
Corrie v.
Lekkerkerk
De pasvorm van de slippers
Wij wensen u veel plezier van uw aankoop. Team Wolky
Op wolky loop je op wolken.
Zo is het :-) Team Wolky

Slipper

Pasvorm past goed bij mij
Wij wensen u veel loopplezier, Team Wolky
MM