Koppstore.nlReviews

: 44Goed

Gecertificeerd sinds: 25-11-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022
Koppstore.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Koppstore.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25-11-2021
Laatst gewijzigd op: 7-7-2022

Beoordelingen voor Koppstore.nl

44 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Goede spullen voor een mooie prijs. Bij eerste levering was een verkeerd product geleverd, deden niet moeilijk en aankoopbedrag in een dag terug.

Spullen op vrijdag besteld. Zaterdag 8 dagen later achteraan gemaild, op maandag bericht dat de spullen nog niet binnen zijn. Uiteindelijk donderdag ontvangen, dus na 14 dagen. Terwijl de spullen "op voorraad bij leverancier" waren toen ik bestelde. Kopp rj45 basisdeel wordt zonder 'punch tool' geleverd, bij ander merken krijg je die er (wegwerp) bij. Nu had ik er geen en moest ik improviseren. Spullen zelf zijn zoals verwacht.

Beoordelingen voor Koppstore.nl

ga zo door
Bestelling en betaling gingen heel vlot. Ik heb echter na 8 dagen maar eens contact opgenomen waarom ik nog steeds geen track & trace had ontvangen en gevraagd wanneer m'n bestelling verstuurd zou worden. Prompt ontving ik de volgende dag een track & trace melding en werd het de dag erna afgeleverd? Bestelling was ver de rest prima verzorgd.
Antwoord van Koppstore.nl
Geachte heer Jager, Helaas kenden uw order een langere levertijd. Ons excuus voor het ongemak. Echter is het toeval geweest dat wij de producten binnen hebben gekregen op moment van mail contact. Hopelijk waren de producten wel naar wens. Met vriendelijke groet, Team Koppstore.nl
Geweldige service, s'avonds bestellen, volgende ochtend in huis.
Lage prijzen en snelle levering.
1 dimmerknop twee wippen: €8 porto!!!! Wordt gewoon verzonden als brievenbuspakje dus snel €4 verdiend
Antwoord van Koppstore.nl
Geachte heer Stoelwinder, eigenlijk zou het handelingskosten moeten heten en geen verzendkosten, want het zijn niet alleen de portokosten namelijk. Zowel de kale pakketprijs is (zoals elk jaar) gestegen maar dit jaar zijn b.v. ook de kosten van karton door het dak gegaan. Dit wordt aan ons doorberekend en helaas moeten wij dat ook doen. Voor alle orders ongeacht het orderbedrag zijn wij minimaal € 10,= kwijt zijn voor onder andere het versturen, maar ook de opslag van de artikelen en het verpakkingsmateriaal. Hier zijn wij transparant in en dit kunt u bij ons op de site vinden onder het kopje 'Verzendkosten'. Hopelijk zijn de artikelen wel naar wens, met vriendelijke groet Team Koppstore.nl
Alles keurig op tijd en goed verpakt aan gekomen. Top!
Alles perfect in orde.
Levering was snel naar even een mailtje te hebben gestuurd
Lage prijzen, snelle levering. Alles volgens afspraak. Top.
snelle levering en solide verpakt