Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie
Review Overzicht
Klanten zijn over het algemeen positief over de snelheid en betrouwbaarheid van de levering, de behulpzame en snel handelende klantenservice, de goede productkwaliteit en de gebruiksvriendelijkheid van de website. Ook wordt de prijs-kwaliteitverhouding veelal gewaardeerd.
Er zijn echter af en toe klachten over vertragingen bij de levering, het ontbreken van terugkoppeling vanuit de klantenservice bij bepaalde issues, ontbrekende onderdelen of afwijkende productspecificaties en opmerkingen over de duidelijkheid van de website. Daarnaast zijn er soms opmerkingen over de verzendkosten.
Deze tekst is automatisch gegenereerd door een AI-systeem op basis van gebruikersbeoordelingen.
Was deze informatie nuttig voor jou?
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie
Bestelling vertraagd, artikel niet zoals vermeld op website
Registratie verliep vlot. Bestellen ook, echter de betaling stokte. Dan kan natuurlijk ook aan iDeal/WERO gelegen hebben.
De correctie van de dubbele bestelling is vlot en soepel verlopen.
Helaas bleek toen dat de levertijd, i.p.v. een dag, 1-2 weken zou gaan duren. Niet fijn. Op de site stond t.t.v. bestellen dat er voorraad was.
Na tien dagen pakket ontvangen. Een groooote doos met enkel de schakelaar. Geen verpakking, geen zakje, geen vulmateriaal, niks! Gelukkig kan het ding tegen een beetje gerammel tijdens transport.... Toen ik de schakelaar wilde monteren, bleek het om 10A te gaan, terwijl ik specifiek naar 16A op zoek was. Dat staat ook op de website!
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
Snelle levering van product. Echter voldeed niet aan de specificaties die de fabriek had øp gegeven. Na contact met de winkel werd het probleem ö adequate wijze opgelost.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Te hoge verzendkosten
Dat de verzendkosten standaard hetzelfde zijn. Terwijl een klein frame dat in een enveloppe wordt verzonden makkelijk veel goedkoper kan zijn.
Antwoord van Koppstore.nl
Beste heer/mevrouw Kochl, bedankt voor uw review. Voor bestellingen met een orderwaarde onder de € 100,- rekenen wij € 8,95 aan verzendkosten. Dit bedrag is gebaseerd op de tarieven die onze vervoerder hanteert. Daarnaast maken wij bij iedere bestelling, ongeacht de orderwaarde, minimaal € 10,- aan kosten. Hieronder vallen niet alleen de verzendkosten, maar ook bijvoorbeeld de opslag van artikelen en het benodigde verpakkingsmateriaal. Bij kleinere bestellingen wegen deze kosten relatief zwaar mee. Wij hebben er bewust voor gekozen om deze kosten niet door te berekenen in de artikelprijzen, zodat onze productprijzen zo transparant en eerlijk mogelijk blijven. Met vriendelijke groet, team Koppstore.nl
Community-lid
4 Reviews
Geverifieerd
Volgens toe zegging geleverd. Juiste producten. Sommige stopcontacten waren niet geheel schoon.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Voor herhaling vatbaar!
Zeer snelle en correcte afhandeling.
Community-lid
4 Reviews
Geverifieerd
Zeer goede kwaliteit snel geleverd
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Community-lid
3 Reviews
Geverifieerd
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Goed geregeld
Community-lid
3 Reviews
Geverifieerd
Community-lid
3 Reviews
Geverifieerd
Nog geen reactie over in backorders
Antwoord van Koppstore.nl
Beste heer/mevrouw Boden, bedankt voor uw review. U heeft op dinsdag een bestelling geplaatst en alle artikelen zijn dezelfde dag verzonden. Mocht er onverhoopt iets ontbreken in uw bestelling, neem dan gerust contact op met onze klantenservice. We kijken graag met u mee om dit op te lossen. Met vriendelijke groet, Team Koppstore.nl
Community-lid
4 Reviews
Geverifieerd
Snelle levering, goede service
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
Alles ok
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Levering conform bestelling
Community-lid
2 Reviews
Geverifieerd
Er zat geen trekontlasting in…
Antwoord van Koppstore.nl
Beste heer/mevrouw Wilde, bedankt voor uw review. Het artikel dat u gekocht heeft, is niet voorzien van trekontlasting. Mocht u het artikel hierdoor niet kunnen gebruiken, dan is het uiteraard mogelijk om het te retourneren. Als u hier vragen over heeft, dan staat onze klantenservice voor u klaar! Met vriendelijke groet, Team Koppstore.nl
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Snelle verzending en goede prijzen.
Community-lid
1 Reviews
Geverifieerd
Kruisschakelaar besteld waarvan 1 pennetje mist om ader in klem te plaatsen. Na mijn review heeft Koppstore contact met me opgenomen, en heb ik snel en kosteloos een nieuwe schakelaar ontvangen. Zeer goed opgelost en een teken dat de reviews nuttig en eerlijk zijn.
Ter controle van de echtheid
Geverifieerde reviews
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde reviews uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde reviews
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.