Koppstore.nl

54 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden183 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2021
Koppstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun 2023
‘s Avonds besteld, volgende middag al in huis. Echt top. Wel jammer dat de verzendkosten duurder waren dan het product zelf maar ik had niet geweten waar ik het anders vandaan had moeten halen

27 sep 2023
Helaas na de bestelling moest ik 2 weken wachten op mijn pakket die slecht ingepakt was (schakelaars met scherpe randen hadden knoppen en afdekramen beschadigd). De status van bestelling klopte ook niet want vanaf begin hadden bepaalde schakelaars een levertijd van 1-2 dagen maar geen 2 weken tijd. En toen ik had reactie op mijn bestelling aangevraagd was volgende dag meteen een antwoord met track and trace code en pakket was toen verzonden dus helaas heb ik spijt van jullie service!!!

Beoordelingen voor Koppstore.nl

10 feb 2024
Goede ervaringen met deze zaak. Levert snel en omwisselen of retourneren is geen probleem en wordt redelijk snel afgehandeld. Ik ben heel tevreden.
17 feb 2024

Fijn door uw personeel op weg naar het juiste artikel geholpen. Met vriendelijke groet Henk Buitenhuis

Fijn door uw personeel op weg naar het juiste artikel geholpen
Snelle levering en prima op de hoogte gehouden van de status
24 feb 2024
Mooi op tijd bezorgd. De website kan wat duidelijker.
10 feb 2024
Four because they should improve delivery times.
Prima website, goede levering.
Prima en op tijd geleverd
24 feb 2024
Duidelijke omschrijving van de producten. Goede afbedingen van de producten Snelle levering in goede verpakking.
17 jun 2023
13 mei 2023

Goede producten maar levertijd kan korter

Goede producten, goede verpakking en goede communicatie als je met hen contact moet opnemen. Maar hun levertijden zijn de langer dan hun competitie.
10 aug 2023
Snelle levering en service. Helaas was 1 onderdeel beschadigd en dat hebben ze heel netjes meteen opgelost. Echt top! !00% een aanrader.
16 aug 2023
alles beviel zeer goed, prima levering, prachtig schakelmateriaal. Ik heb milano eiken besteld, wat is dat mooi!!!
14 mei 2023

Klantvriendelijk, deskundig en snel!

Telefonisch contact gehad, dit verliep goed en prettig, deskundig geholpen. Bestelling werd supersnel geleverd.
28 apr 2023
Bestellingen worden snel en correct uitgeleverd. Ook voor advies kan je ze altijd benaderen
27 aug 2023
Prima spullen voor een mooie prijs , jammer alleen dat de verzendkosten vrij prijzig zijn