Koppstore.nl

66 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden180 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov. 2021
Koppstore.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

17 jun. 2023
‘s Avonds besteld, volgende middag al in huis. Echt top. Wel jammer dat de verzendkosten duurder waren dan het product zelf maar ik had niet geweten waar ik het anders vandaan had moeten halen

27 sep. 2023
Helaas na de bestelling moest ik 2 weken wachten op mijn pakket die slecht ingepakt was (schakelaars met scherpe randen hadden knoppen en afdekramen beschadigd). De status van bestelling klopte ook niet want vanaf begin hadden bepaalde schakelaars een levertijd van 1-2 dagen maar geen 2 weken tijd. En toen ik had reactie op mijn bestelling aangevraagd was volgende dag meteen een antwoord met track and trace code en pakket was toen verzonden dus helaas heb ik spijt van jullie service!!!

Beoordelingen voor Koppstore.nl

25 mrt. 2023