MyFUJIFILM.nl- Logo - Beoordelingen

MyFUJIFILM.nl

206 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden206 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 8 nov 2023
MyFUJIFILM.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

16 mrt 2024
Kwaliteit foto’s, mooi van kleur (glans). De Premium album is veel beter dan de basic album. Mooi vlak en geen bolling in het midden. Hou bij een basic album er rekening mee dat je rondom de foto 1.5 cm ruimte houd. Zeker in het midden waar de pagina’s samen komen omdat daar de pagina’s bol staan er verlijmd zijn. Plaats ook nooit een foto over twee pagina’s, dat is niet mooi ivm de verlijming en bolling. Dit kan wel bij de premium album omdat die vlak is.

Bestelling erg veel vertraging opgelopen, kunnen mij niet vertellen wanneer ik mijn bestelling binnenkrijg. Geen meldingen binnengekregen over updates. Erg spijtig.

Beoordelingen voor MyFUJIFILM.nl

Foto’’s onregelmatig afgesneden

Foto’’s slecht en onregelmatig afgesneden, weinig feedback over voortgang bestelling/bezorging. Site ook vrij onhandig.
18 okt 2023
Door de actie is de prijs kwaliteit oke, maar het 1e boek was te donker, super netjes dat ik een nieuwe mocht proberen, de optie autocorrectie uitgelaten en sommige foto's lichter gemaakt met een. Beperkte optie in de software (proffesionele foto's!) Sommige zijn ietsje beter geworden, maar overal vind ik het boek nog steeds te donker. Ook zijn de bladzijden golvend en willen nog niet platter worden onder wat gewicht. Erg jammer!

Kwaliteit en prijs in evenwicht

Ik had eerst bij de HEMA in ons dorp een proefdruk laten maken. Die was mooier, iets meer contrast en iets betere kleuren. Wel veel duurder. Dus prijs en kwaliteit zijn waarschijnlijk wel in verhouding bij Fuji. Aanraden aan een ander ? Ja als je goedkoop uit wilt zijn.
19 okt 2023
Opnieuw dezelfde geweldige printkwaliteit (perfecte kleurweergave en scherpte), geweldige harde kaft, maar papier helaas golvend, dus niet helemaal vlak (wellicht o.i.v. vocht).
Antwoord van MyFUJIFILM.nl
20 okt 2023
Oh jee, wat balen dat je golvende pagina's hebt ontvangen! Dat is natuurlijk niet de bedoeling en doet afbreuk aan je prachtige creaties. Soms kan ons fotopapier een beetje koppig reageren op vochtig weer, maar we hebben een tip voor je: probeer je boek de eerste paar dagen op een droge plek plat neer te leggen, dat kan die golven wat temmen. 😉 We waarderen je feedback enorm en nemen het zeker mee in onze verbeteringen! Mocht deze truc niet werken neem dan zeker contact op met onze klantenservice.
19 okt 2023
Geweldige printkwaliteit (perfecte kleurweergave en scherpte), geweldige harde kaft, maar papier helaas golvend, dus niet helemaal vlak (wellicht o.i.v. vocht).
Kleuren komen niet hememaal overeen met de foto’s.
Foto’s staat niet in het midden van de bladzijde.
18 okt 2023
foto's vrij donker