Haarshop.nlBeoordelingen

Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop Professional Duiven B.V.
Ratio 16 B
6921RW Duiven
Hans Lemmens

Beoordelingen voor Haarshop.nl

4.77/5.00

2.830 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over Haarshop.nl

waardeloos nooit weer oplichters niets bestellen hier gaat je geld kosten. 1 ster is nog te veel.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Ik vind het erg vervelend om te lezen dat je een vervelende ervaring hebt gehad. Wij hopen dat je begrip hebt voor het feit dat wij een gebruikte schaar in verband met hygiëne niet retour kunnen accepteren. Dit maakt de schaar voor ons onverkoopbaar. Om deze reden heb je niet het volledige aankoopbedrag terug ontvangen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Ik heb nog steeds geen levering ontvangen levering zou de volgende dag plaatst vinden
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Wij vinden het erg vervelend dat de bestelling nog niet bij jou is aangekomen. Er lijkt iets mis te zijn gegaan in ons logistieke centrum. Wij nemen daarom graag in een persoonlijk email contact met jou op om dit probleem snel op te lossen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Zit no te wachten op een bestelling van de 21 ste??? Beetje jammer.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor deze review. Ik zie inderdaad dat de levering enige tijd op zich heeft laten wachten, waarvoor onze excuses. De reden voor de vertraging is dat de ontbrekende artikelen uit jouw bestelling zijn later bij ons aangekomen dan verwacht. Wij nemen in een persoonlijke email contact met jou op. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Ik heb een week geleden producten besteld en nog niets ontvangen!!! Ook na het eerste bericht over levering verder niets meer gehoord. Erg slechte service!!!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor de review. Allereerst onze excuses voor het feit dat je niet op de hoogte bent gehouden van de status van de bestelling. Op dit moment onderzoeken wij waarom jouw bestelling niet als 'vertraagde bestelling' naar voren is gekomen. Wij benaderen jou graag persoonlijk voor een coulante tegemoetkoming voor dit ongemak. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Ik hen een bestelling bij jullie geplaatst op 16 juni. De nummer is #100834681. Ik heb tot nu toe geen bevestiging van verzending gekregen. Wanneer wordt deze geleverd?
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Ik zie dat mijn collega jou heeft geïnformeerd betreffende de vertraging van een artikel uit jouw bestelling. Je hebt er naar aanleiding van dit bericht voor gekozen om de bestelling te annuleren. Excuses voor het ongemak. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Vooraf gemaild met de vraag welke applicator de nagellak van een bepaalde kleur heeft. De nieuwe of de oude. Besteld en toch de verkeerde binnengekregen. Gemaild. Moest hem terugsturen en zou geruild worden vervolgens. Gelijk teruggestuurd. Volgende dag gemaild dat ze hem hadden en of ze wel gelijk de juiste wilden opsturen. Kon niet, moest procedure afwachten. Nog steeds na 2 weken niet gekregen.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Excuses voor dit ongemak. Retourzendingen worden binnen 7 werkdagen in volgorde van binnenkomst verwerkt. Na ontvangst van jouw retourzending hebben wij jou binnen deze termijn een nieuw artikel toegezonden. Het pakket is op 23 juni op jouw adres geleverd. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Spullen besteld en betaalt . Blijkt t niet op voorraad te zijn . Laat dat merken voor betalen en niet daarna.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Excuses voor de vertraging die de levering oploopt. Vóórdat je de bestelling afrond en betaalt zie je in de winkelwagen dat het artikel niet voldoende op voorraad is. De bestelling kan dan nog afgebroken worden. Helaas duurt het vanwege de omstandigheden rondom Covid-19 wat langer voordat wij de bestelling uit kunnen leveren. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Nog niets ontvangen!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Helaas is 1 artikel uit jouw bestelling momenteel nog niet leverbaar, waarvoor excuses. Ik stuur het eerste deel van de bestelling vast toe, het restant zal uiteraard zo snel mogelijk kosteloos worden nageleverd. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Ik kan deze levering niet beoordelen aangezien ik ze nooit ontvangen heb. Blijkbaar was ons huisnummer niet vermeld op het etiket op de verpakking. Het nummer stond nochthans in mijn account. Na telefonisch contact met de firma heb ik een nieuwe bestelling moeten doen en werd mij beloofd dat het bedrag van de retour zou terug gestort worden. Grote ontgoocheling bij mijn eerste bestelling!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Bij jouw bestelling van 14-5 is inderdaad geen huisnummer ingevuld waardoor PostNL het pakket niet af heeft kunnen leveren. Dit is uiteraard onmacht voor ons als webshop. Ik zie dat het huisnummer bij de volgende bestelling van 18-5 wél ingevuld is. Zodra het pakket retour komt boeken wij het aankoopbedrag naar jou terug. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Waardeloos
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat je niet tevreden bent over onze service. Wij zouden hier graag met jou over in gesprek gaan. Ik kan echter geen communicatie terugvinden die aanleiding kan zijn voor jouw review. Wij nemen daarom in een persoonlijke email contact met je op voor een oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Hebben nog steeds niets ontvangen
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Zoals wij eerder in een email naar jou hebben gecommuniceerd is er een storing geweest op onze logistieke afdeling waardoor jouw bestelling nog niet verstuurd was, waarvoor excuses. Ik ben blij te zien dat het pakket inmiddels is afgeleverd. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Normaal zeer tevreden maar deze keer is door de courier beweert dat mijn adres niet bestaat. Ik vroeg de klantendienst om, na verificatie bij de post, mij opnieuw een pakket te sturen omdat ik het dringend nodig had. Twee maal is herhaald dat het mij terug zou zenden als het bij hun was aangekomen. Dus nu zijn wij al een dikke week verder en heb ik niets meer van de klantendienst gehoord.
Ik heb een product dat niet voldoet. Ik word opgezadeld met een kortingscode voor mijn volgende bestelling.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Je hebt een té lichte verf besteld voor de donkere wenkbrauwen dit je hebt. Hierdoor is het door jou verwachtte resultaat niet zichtbaar. Je hebt daarom van ons als tegemoetkoming een kortingscode ontvangen welke je kan gebruiken voor het bestellen van de juiste tint. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Op de site stond het product op voorraad, het bleek niet op voorraad. Hiervan geen bericht gekregen. Pas na zelf bellen dat gehoord. Daarna koop geannuleerd
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Bij het door jouw bestelde artikel is er destijds inderdaad iets mis gegaan met de voorraadinformatie waarvoor onze excuses. Hierdoor heb je het artikel ondanks het gebrek aan voorraad tóch kunnen bestellen. Wij hopen je ondanks het ongemak toch nog eens van dienst te mogen zijn. Groet, Charlene van Haarshop.nl
haarspra besteld maar nog niets gehoord
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Excuses voor de vertraging van de levering. Een aantal dagen geleden is het pakket verzonden. Door de omstandigheden rond Covid-19 kunnen leveringen momenteel helaas wat vertraging oplopen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Raar als je een product bestelt dat niet op voorraad is en dat ook van te voren niet kunt zien
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Excuses dat wij niet direct uit kunnen leveren. Indien een artikel niet direct leverbaar is, kan je dit zien in de winkelwagen. Er staat dan dat het artikel nabesteld moet worden. Wij doen ons uiterste best om de bestelling zo snel mogelijk te leveren. Wij vermelden op de website dat dit langer kan duren ivm Covid-19. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Men zegt pas als je betaald hebt dat het artikel niet meer in voorraad is. En men later de levering kan voldoen. Dit is professionele aanpak. Laat het voor de betaling weten of het product in voor of niet voorraad is zodat men een ander type artikel kan bestellen. Nu zit ik al een week zonder mijn gereedschap.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. Excuses voor de vertraging die de levering heeft opgelopen. In de winkelwagen wordt onder het artikel aangegeven dat een product een langere levertijd heeft. Wellicht dat je dit niet opgemerkt hebt tijdens het plaatsen van de bestelling. Ook vermelden wij op de website dat de levering in verband met Covid-19 langer kan zijn. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Heb tot op heden nog niets ontvangen...
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor je review. In verband met Covid-19 en met als gevolg de 'run' op kappersproducten is de levertijd van bestelling langer. Excuses voor dit ongemak. Ik ben blij te kunnen zeggen dat jouw order inmiddels is overgedragen aan PostNL. Ik wens jou ondanks het ervaren ongemak veel plezier van de bestelde producten. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Kan niet beoordelen! Heb de produkten nog niet ontvangen.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor jouw review. De levertijd van de bestellingen is op dit moment wat langer in verband met Covid-19. Excuses voor dit ongemak. De email met het verzoek voor het plaatsen van een review wordt automatisch een aantal dagen na het plaatsen van de bestelling gestuurd. Door de tijdelijke langere levertijd loopt dit niet helemaal synchroon. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Besteld product was niet leverbaar. In plaats van een mededeling van hun kant uit, voorafgaande levering; moest ik erzelf achteraan met foto’s ed. Heel erg slechte service!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor deze review. Nogmaals excuses voor het ongemak dat je ervaren hebt. Wij gingen er vanuit dat wij het artikel konden naleveren, echter liet de leverancier ons pas later weten dat het artikel toch niet meer leverbaar is. Wij konden jou daar pas over op de hoogte brengen op het moment dat u ons een email stuurde. Groet, Charlene van Haarshop.nl