Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.881 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.739 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

10 mei 2023
Mijn bestelling is niet bezorgd. De PTT bezorger zegt dat hij het ergens anders heeft bezorgd en de Haarshop ging het uitzoeken. Dat was op 3 mei en ik hoor niets meer .Ik zal nu ergens anders moeten bestellen. Met vriendelijke groet Dini van der Voort
11 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakketje nog niet in ontvangst hebt kunnen nemen. Ik zie dat er contact is geweest en dat de post een onderzoek heeft opgestart. Er is met jou gedeeld dat we de update hiervan even moeten afwachten omdat de bezorger het pakket wellicht nog weet terug te vinden. Mocht dit niet het geval zijn wordt het netjes voor je opgelost en krijg je een nieuw pakket toegestuurd. Bedankt voor je geduld en onze excuses voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
26 mei 2023
Ja mij pakket was beschadigd en is van post.nl terug bij hun en ik vraag en hun antwoord is ja we hebben nog geen informatie is niet bij ons terug gekomen dus moet nog wachten .Geen idee wat het wordt
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je pakketje helaas beschadigd is geraakt tijdens de verzending. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest. Ik zie dat het helaas nog niet mogelijk was om alvast een nieuw pakket te sturen omdat niet alle bestelde producten opnieuw in voorraad is. Onze klantenservice heeft aangegeven te willen wachten om te bekijken wat er precies stuk is gegaan in het pakket zodat dit compleet gemaakt kan worden en opnieuw kan worden verstuurd. De retournering wordt zo spoedig mogelijk verwerkt. Sorry voor het ontstane ongemak en bedankt voor je geduld. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
15 mei 2023
Ik heb bijna 2 weken geleden bestelling geplaatst bij Haarshop.De goederen zijn nog steeds niet geleverd en leverdatum is onbekend.
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de door jou bestelde producten niet voldoende voorraad hadden. Sorry daarvoor. Van onze klantenservice heb ik begrepen dat de bestelling inmiddels in goede orde is geannuleerd en dat het aankoopbedrag teruggestort is. Mocht je nog vragen hebben over de annulering of de terugbetaling, neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Ik wacht al 2 weken op mijn bestelling., Als iets niet op voorraad is geef dat dan bij de bestelling door!!
1 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van de review. Wat ontzettend vervelend dat je de melding over de vertraging over het hoofd hebt gezien in de winkelmand. Ik kan mij voorstellen dat dat vervelend is. Mocht je niet langer wensen te wachten mag je altijd contact opnemen met onze klantenservice. Zij kunnen het niet voorradige artikel, of de gehele bestelling, kosteloos voor je annuleren. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
23 aug 2023
Contact houden met de klant en duidelijk zijn ,geen beloftes doen die jullie niet waar maken
24 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
5 okt 2023
Slechte onbeschofte klantenservice
6 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je ontevreden bent over onze klantenservice. Zojuist ben ik terug gaan kijken in de verlopen conversatie per e-mail. Je retournering is volgens onze policy verwerkt omdat het pakketje niet is afgehaald bij de PostNL locatie, je hebt het volledige aankoopbedrag ook al terug ontvangen op je rekening. Doordat de terugbetaling is verwerkt, kunnen wij de bestelling niet nogmaals toezenden en is jou gevraagd of het mogelijk is om een nieuwe bestelling te plaatsen. Sorry voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
21 nov 2023

Veel beloven weinig geven!

Zie mijn eerdere review. Veel beloven weinig geven en foutjes niet erkennen. Slechte klantenservice. En kijk hieronder staat weer de standaard reactie van Haarshop. Zij wassen hun handen in onschuld. Het cadeau was niet op want het stond wel nog volop te koop. Coulance kennen ze niet. Ze zeggen wel sorry maar als je goed leest zie je dat ze gewoon een dikke middelvinger naar je opsteken.
22 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het niet duidelijk was dat het een op=op actie betreft. Zoals vermeld zou je dit cadeau ontvangen, zolang de voorraad strekt. In de conversatie lees ik terug dat onze klantenservice dit ook aan je uit heeft gelegd en dat zij je op de hoogte hebben gesteld van onze voorwaarden. Sorry voor de onduidelijkheid. Groet, Haarshop.nl
10 aug 2023
30 juli order geplaatst. Volgens postnl was ik niet thuis (dat was ik wel, anders bestel ik niets) Pakketje retour afzender gestuurd!!?? Haarshop.nl gemaild. Zij zouden het pakketje zodra ze het ontvangen hadden weer opsturen. 8 augustus nog niets... ook geen contact, update oid. Artikel elders besteld. (Volgende dag in huis. Het kan dus wel....) 10 augustus aankoopbedrag retour ontvangen.
11 aug 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bezorging op deze manier verlopen is. Het spijt ons voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
21 nov 2023

Misleidende advertenties - koop hier niet!!!!

Misleidende advertenties - lokken klanten met gratis kado maar leveren deze niet. Geen dienstverlenende, oplossingsgerichte instelling. Update n.a.v. beantwoording door Haarshop.nl: Opnieuw wordt verwezen naar "op=op". Ik wijs dan op de voorwaarde waar staat: De gift verschijnt automatisch in de winkelwagen wanneer je voldoet aan de voorwaarden en de gift nog op voorraad is. Misleiding!
22 nov 2023
Zeer zeer slechte service Aanbieding gekocht1+1 gratis, is iets mis gegaan met de bestelling(mijn fout) Daarna contact gehad, met de vraag om alsnog de gratis producten op te sturen, aangeboden om dan de verzendkosten te betalen maar nee hoor, daar gaven ze geen gehoor aan. Toch jammer van die €50. Dus wat mij betreft was dit de laatste bestelling bij Haarshop !!!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Helaas kun je alleen gebruik maken van de actie die op dat moment loopt. Heb je de bestelling op een andere datum geplaatst kunnen we dit niet meer herstellen, sorry voor het ongemak en de onduidelijkheid. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Black friday deal 1+1 gratis. Dus 1 product in de winkelwagen, met de verwachting er 2 te ontvangen. Niet dus! Even gebeld om dit nog te corrigeren, maar nee hoor, orders van de directie dat dit niet gebeurt, er waten meerdere klanten met dezelfde klacht. Zo kun je makkelijk een black friday deal aanbieden. Misleidend!!!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het niet duidelijk was dat als je de 1+1 actie wilde ontvangen, je dan ook beide producten moest bestellen. De code van de korting verrekende dit ook pas bij aanschaf van 2 artikelen per product. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
3 mei 2023

Terrible, products sold are not new.

Terrible. Two products ordered are from production date in 2020. So 3 years and 3 months after. The products are probably unsold items. The customer service was not empathic. I will never purchase with Haarshop any longer as my trust in them has stopped.
1 nov 2023
1,5 week geleden een bestelling gedaan. 4 dagen niets gehoord, zelf gebeld. Er werd mij verteld dat er niet voldoende gel bussen in voorraad waren, maar dat ik afgelopen maandag of dinsdag zou ontvangen. Nu nog steeds niets gehoord.
1 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Ik zie dat er goed contact is geweest met onze klantenservice en dat je ervoor gekozen hebt de bestelling voor een deel te annuleren. Onze klantenservice heeft dit voor je verwerkt en een deel teruggestort. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Heb het pakket nooit ontvangen! Post nl onbereikbaar. Er staat dat ik het heb ontvangen, maar i.p.v. mijn shampoo, is er een ander pakket afgeleverd. Het is door de war gehaald. Zou het graag willen ontvangen.
10 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de levering niet goed is verlopen. Sorry voor het ontstane ongemak. Mocht het pakketje nog steeds niet terecht zijn, neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
19 okt 2023
Post.nl is niet aan de deur geweest alhoewel we thuis waren. Pakketjes is pas dagen later in een winkel in de naburige gemeente bezorgd. Moesten speciaal naar daar rijden om het pakketje in ontvangst te nemen
20 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de levering op deze manier is verlopen. Dat is uiteraard niet de bedoeling geweest. We hebben de klacht opgenomen en ingediend bij de vervoerder. Onze excuses voor het ontstane ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
4 jun 2023
Mijn tondeuse werkt totaal niet naar behoren! Laat de helf haar nog staan . Maar mag ze niet retourneren omdat ik ze gebruikt heb . 1 keer om te proberen of ze goed werkt! Nooit bestel ik hier nog op.
5 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat de tondeuse niet doet wat je ervan had verwacht. Helaas kunnen wij gebruikte hygiëne tools niet retour accepteren omdat deze niet meer verkocht kunnen worden. Dit is ook met jou besproken. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
21 jun 2023
terugzending is op de kosten van de koper. voor een klein product moet je echt pakketkosten betalen. DUS niet van Haarshop iets kopen dat je niet zeker weet of je 100% dat product wil hebben of niet.
21 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review. Info met betrekking tot de retourkosten staat zowel op het door jouw ingevulde retourformulier als onder het kopje 'Klantenservice', 'Retourneren' op onze website. Dit maakt de review mijn inziens niet terecht. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
17 mei 2023

Nooit mijn pakket ontvangen helaas, wel betaald..

Nooit mijn pakket ontvangen helaas, geen professionele houding bij de klantenservice en ook geen informatie ontvangen over de vergoeding (150eu) die wel benoemd werd tijdens contact...
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakket niet in ontvangst kon nemen. Ik zie in de tracering dat je pakket naar een afhaalpunt is gegaan. Het pakket heeft 9 dagen op de afhaallocatie gelegen. Doordat het pakket niet is afgehaald door jou, is deze retour gekomen. De klantenservice heeft toen per e-mail gevraagd of je het aankoopbedrag terug wenst te ontvangen of dat zij het pakket opnieuw mogen versturen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
19 mei 2023
Producten prima , bezorging niet , op het adres waar het pakje lag heeft men via fb messinger mij weten te traceren. Het pakje zou in een post.nl kast worden afgeleverd.
22 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelen dat de levering niet is verlopen zoals het had gemoeten. Ik heb de klacht direct met de post opgenomen, zij gaan de bezorger aanspreken. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
5 mei 2023

product onder verwachting

product dat ik ontving voldeed echt niet aan de verwachtingen. retourneren moet je zelf betalen. echt een domper. dit onthoud ik bij volgende bestellingen.
8 mei 2023
Beste Klant, Bedankt voor je review. Info met betrekking tot de retourkosten staat zowel op het door jouw ingevulde retourformulier als onder het kopje 'Klantenservice', 'Retourneren' op onze website. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl