Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl
Beoordelingen:

4.894 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.855 beoordelingen in totaal  

4,77
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

de meest kritische beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
11 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Defecte haartool ontvangen
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
15 apr 2024
Beste, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te lezen dat het apparaat defect lijkt te zien. Ik zie dat je de aankoop op 6 april hebt gedaan. Je kunt aanspraak maken op jouw herroepingsrecht en de klacht melden bij onze klantenservice alvorens je deze naar ons retourneert. Ik adviseer je om de klacht binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te melden. Na 14 dagen vervalt het herroepingsrecht (terugbetaling van het aankoopbedrag) en wordt de klacht als "garantie" behandeld. Het apparaat zal dan vervangen dan wel gerepareerd worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
LV
Leonard V.
Ridderkerk
7 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling

Bestelling niet/slecht gecontroleerd

Flesje haar-olie half open in doos waardoor de hele doos met andere items onder de olie/plak zat.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
8 apr 2024
Beste Leo, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat de olie tijdens vervoer is gaan lekken, excuses voor dit ongemak. Wanneer je het pakket in deze staat hebt ontvangen kan je natuurlijk altijd direct even contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan samen even naar een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
6 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb de commande niet gekregen
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
8 apr 2024
Beste Nafissa, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Excuses voor de vertraging die de levering heeft opgelopen. Helaas is het artikel uit jouw bestelling momenteel tijdelijk niet leverbaar vanuit onze leverancier, hierover ben je als het goed is al eens eerder geïnformeerd per email. Wij zullen jou op deze manier op de hoogte blijven houden van de status. Je kan er uiteraard ook voor kiezen om de bestelling te annuleren, wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag wordt teruggeboekt naar de rekening waarmee je ook betaald hebt. Je kan dit aan onze klantenservice laten weten door een mail te sturen naar info@haarshop.nl óf door te bellen naar +3126-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
10 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling

haren NIET in ee gewenste kleur

ik had de color style mousse gekocht in het blond, ik heb het gebruikt zoals het moest en mijn haar is niet blond geworden maar ROS!!! ikzelf heb thuis al zoveel dingen geprobeerd om het erui te krijgen en zoveel gewassen zonder resultaat dus ik ga morgen naar de kapper om mijn haar te fixen.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
11 mrt 2024
Beste Shanti, Wederom bedankt voor jouw review. Vorige week heb je ook een review geplaatst over deze kwestie, deze hebben wij uiteraard beantwoord. Wij gaan er dan ook vanuit dat je wij jou hiermee voldoende hebben geïnformeerd. Groet, Haarshop.nl
1 mrt 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
4 mrt 2024
Beste Shairon, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Omdat je verder geen informatie hebt toegevoegd met betrekking tot de reden van jouw 1-ster review heb ik de conversatie tussen jou en onze klantenservice geraadpleegd. Ik heb hieruit begrepen dat je een Wahl Super Close scheerapparaat hebt geretourneerd welke niet door ons retour is geaccepteerd. Wij hopen dat je begrijpt dat wij een gebruikte tool in verband met hygiëne niet retour kunnen accepteren, dit vermelden wij ook in onze voorwaarden op onze website én op ons retourformulier. Groet, Charlene van Haarshop.nl
25 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Totaal geen vermogen , deze krultang zou niet verkocht mogen worden.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
26 feb 2024
Beste Viona, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wanneer je opzoek bent naar een tool en je hierbij specifieke wensen hebt kan je het beste vooraf even contact leggen met onze klantenservice zodat zij jou een passend advies kunnen geven. Wij vermelden in de productinformatie dat deze tool een vermogen van 300 watt heeft. Wij vinden het erg jammer dat deze fohnborstel niet aan jouw verwachtingen voldoet. Je kan het artikel enkel ongebruikt en in de onbeschadigde originele verpakking onder begeleiding van een retourformulier retourneren binnen de herroepingstermijn van 14 dagen. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling is niet geleverd. En wel betaald
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
19 feb 2024
Beste Leen, Bedankt voor jouw review. Goed te zien dat je inmiddels contact op hebt genomen met onze klantenservice. Er is een onderzoek opgesteld bij de vervoerder welke op dit moment nog loopt. Wij laten jou uiteraard zo spoedig mogelijk weten wat hiervan de uitslag is. Mocht het pakket niet terecht komen, dan zorgen wij natuurlijk voor een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
26 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Heb de bestelling nooit ontvangen, terwijl betaling ook niet is teruggestort
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
31 jan 2024
Beste Johannes, Bedankt voor je review. Wat vervelend dat het pakket niet is aangekomen. Wij hebben de track en trace gegevens van het pakket gecontroleerd bij de vervoerder. Hieruit maken wij op dat het pakket nog ergens in het sorteercentrum van de vervoerder moet zijn. De reden hiervan is ons nog onbekend, daarom hebben wij een onderzoek ingesteld bij de vervoerder. Omdat wij jou niet langer willen laten wachten zullen wij het aankoopbedrag van jouw bestelling uiteraard crediteren. Mocht het pakket alsnog bij je aankomen dan wil ik je vragen om contact te leggen met onze klantenservice zodat je het pakket kosteloos kan retourneren naar ons antwoordnummer. Onze excuses voor het ongemak. Groet, Charlene van Haarshop.nl
20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Haarmasker is over de datum bij binnenkomst.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
22 jan 2024
Beste Yessica, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat je het vermoeden hebt dat het product over datum is. Op de meeste producten staat een "exp. date" vermeldt. Dit geeft de uiterste houdbaarheid van het artikel aan. Op sommige producten staat ook een productiedatum. Deze 2 worden vaak met elkaar in verwarring gebracht. Wij kijken dit uiteraard graag voor je na zodat we dit eventueel zo snel mogelijk op kunnen lossen. Zou je zo vriendelijk willen zijn om een foto van de door jouw opgemerkte datum te mailen naar onze klantenservice? Zij pakken dit dan zo snel mogelijk op. Groet, Charlene van Haarshop.nl
13 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
15 jan 2024
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn pakje is verdwenen, ik wacht nog op verder onderzoek van jullie
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
9 jan 2024
Beste Monic, Bedankt voor je review. Ik heb van mijn collega's begrepen dat het pakketje inmiddels terecht is en dat het bij uw buren is achtergelaten. Ondanks dat de levering door de vervoerder niet helemaal is gegaan zoals gewenst wensen wij je alsnog veel plezier van jouw bestelling. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn bestelling moest ik ophalen ergens waar je met de auto slecht kunt komen terwijl ik altijd aan huis bezorgd krijg. Er was ook geen rede opgegeven waarom dit zo opeens was.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
9 jan 2024
Beste Elma, Bedankt voor je review. Allereerst ben ik blij te lezen dat je het pakket alsnog in ontvangst hebt kunnen nemen. Waarom de vervoerder een pakket uiteindelijk naar een afhaalpunt brengt kan meerdere redenen hebben, hier kunnen wij als webshop helaas niets aan doen. Wellicht dat je een eventuele volgende keer voor de zekerheid een briefje op de deur kunt achterlaten als je een pakket verwacht met de informatie dat het pakket eventueel bij jouw buren achtergelaten mag worden. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
2 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

niet oplossingsgericht

Mijn pakje zou op 18/12 geleverd zijn maar ik heb niets ontvangen. Inmiddels zijn we 2/1 en ik heb nog geen correcte oplossing!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
4 jan 2024
Beste Nadia, Bedank voor jouw review. Wat vervelend om te lezen dat er nog geen passende oplossing is. Ik heb uit de communicatie met onze klantenservice begrepen dat zij een onderzoek voor je hebben ingesteld bij de vervoerder naar de vermissing van het pakket, in verband met de feestdagen heeft dit wat langer geduurd. Inmiddels heeft onze klantenservice jou via een email laten weten dat er duidelijkheid is over de vermissing en er een oplossing is geboden. Zou je hier op willen reageren zodat we dit zo spoedig mogelijk voor jou af kunnen handelen? Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
24 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Vraagje via whatsapp in verband met pakje niet afgeleverd bij ons! Geen reactie.. jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
27 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Tijdens de Kerst is onze klantenservice helaas niet geopend. Sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
10 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zeer zeer slechte service Aanbieding gekocht1+1 gratis, is iets mis gegaan met de bestelling(mijn fout) Daarna contact gehad, met de vraag om alsnog de gratis producten op te sturen, aangeboden om dan de verzendkosten te betalen maar nee hoor, daar gaven ze geen gehoor aan. Toch jammer van die €50. Dus wat mij betreft was dit de laatste bestelling bij Haarshop !!!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
11 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Helaas kun je alleen gebruik maken van de actie die op dat moment loopt. Heb je de bestelling op een andere datum geplaatst kunnen we dit niet meer herstellen, sorry voor het ongemak en de onduidelijkheid. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
9 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Schaar was niet meer voorradig. Nadat ik gemaild heb waar mijn schaar bleef,werd mij dit pas verteld. Afhandeling verder wel netjes
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
11 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het bestelde product niet meer in voorraad was. Ik kan me voorstellen dat je de melding in je winkelmandje misschien over het hoofd hebt gezien. Sorry voor de onduidelijkheid. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een aantal producten besteld waarvan 1 conditioner van 300ml, welke niet geleverd is. Hierover contact opgenomen met Haarshop. Ze vroegen foto's, deze heb ik gestuurd. Daarna nog foto's van de doos, deze had ik helaas niet meer na 5 dagen. Vervolgens wordt het afgekapt met dat ze gewogen hebben en dat ze daaruit concluderen dat het overeen komt met wat ik gekregen heb zonder verdere informatie hierover te geven. Situatie blijft voor mij helaas onveranderd, ik heb betaald voor een product die niet geleverd is. Gelukkig gaat het niet om een groot bedrag, maar customer service kan zeker beter.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
6 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat je een artikel niet hebt ontvangen. Dat is natuurlijk niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Ik zie terug in de conversatie dat je op Zaterdag 02-12 contact hebt opgenomen met onze klantenservice, direct hebben zij op Maandag 04-12 in de ochtend gevraagd of je hiervan foto's kon aanleveren omdat onze klantenservice het gewicht had nagekeken en hier geen gat van 300gram in terug te zien was. Het kan natuurlijk zijn dat zo'n pakketje beschadigd is geraakt tijdens de verzending en dat er artikelen uit zijn gevallen, dit moeten wij volgens policy navragen. Helaas is hier geen inhoudelijke reactie meer op terug ontvangen, enkel verwijten. Zo kan onze klantenservice het ook niet voor je oplossen natuurlijk. Ik doe een beroep op je begrip. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Kapotte producten en waardeloze klantenservice.

Ik laat niet snel een beoordeling achter, maar deze webshop is zo slecht. Ik had een stijltang besteld die kapot binnen kwam. Ik heb de tang op eigen kosten retour gestuurd binnen 14 dagen en krijg vervolgens te horen dat dit niet binnen de termijn valt. Inmiddels zijn we bijna 2 maanden verder en kunnen ze de tang alleen maar voor mij laten maken. Ik hoef de tang niet gemaakt want maanden later heb ik allang een andere. Echter weigert de klantenservice mee te werken en krijg ik net te horen dat het nu buiten hun omgaat en zij niks meer voor mij kunnen doen. Nooit bestellen!!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
6 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review en het uiten van je ongenoegen. Teruglezend in de conversatie met onze klantenservice heb je een tang gebruikt geretourneerd buiten het herroepingsrecht van 14 dagen. Toen onze klantenservice aangaf de retournering niet te kunnen accepteren nadat deze gebruikt is, en om dat de retournering buiten het herroepingsrecht viel, gaf je aan dat de tang defect zou zijn. Toen is de garantieperiode direct ingegaan, en hebben wij in overleg met jou de tang naar de leverancier in Frankrijk verstuurd. Zij zijn de tang aan het beoordelen en besluiten nadien het apparaat te repareren of om te ruilen met een nieuwe voor je. Het is nu niet meer mogelijk nog je aankoopbedrag terug te ontvangen omdat het recht van herroeping verstreken is. Ik doe een beroep op je begrip. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
5 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Zorgen voor een snellere oplossing met minder gedoe voor de klant
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
5 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je pakketje beschadigd aan is gekomen en er nu artikelen missen in de bestelling. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry. Ik zie dat onze klantenservice deze klacht direct heeft opgepakt en dit voor je is gaan oplossen. Echter zijn een aantal foto's van dit pakket wel nodig, zo kan onze klantenservice dit met de vervoerder samen oplossen, en jou de ontbrekende artikelen toesturen. Ik hoop dat je dat begrijpt. Nogmaals, sorry voor het ongemak. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl