Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.879 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

LV
Leonard V.
Ridderkerk
7 apr 2024

Bestelling niet/slecht gecontroleerd

Flesje haar-olie half open in doos waardoor de hele doos met andere items onder de olie/plak zat.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Leo, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Wat vervelend om te lezen dat de olie tijdens vervoer is gaan lekken, excuses voor dit ongemak. Wanneer je het pakket in deze staat hebt ontvangen kan je natuurlijk altijd direct even contact opnemen met onze klantenservice. We kijken dan samen even naar een passende oplossing. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Ik heb de commande niet gekregen
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Nafissa, Bedankt voor het plaatsen van jouw review. Excuses voor de vertraging die de levering heeft opgelopen. Helaas is het artikel uit jouw bestelling momenteel tijdelijk niet leverbaar vanuit onze leverancier, hierover ben je als het goed is al eens eerder geïnformeerd per email. Wij zullen jou op deze manier op de hoogte blijven houden van de status. Je kan er uiteraard ook voor kiezen om de bestelling te annuleren, wij zorgen er dan voor dat het aankoopbedrag wordt teruggeboekt naar de rekening waarmee je ook betaald hebt. Je kan dit aan onze klantenservice laten weten door een mail te sturen naar info@haarshop.nl óf door te bellen naar +3126-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Defecte haartool ontvangen
Antwoord van Haarshop.nl
Beste, Bedankt voor jouw review. Vervelend om te lezen dat het apparaat defect lijkt te zien. Ik zie dat je de aankoop op 6 april hebt gedaan. Je kunt aanspraak maken op jouw herroepingsrecht en de klacht melden bij onze klantenservice alvorens je deze naar ons retourneert. Ik adviseer je om de klacht binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling te melden. Na 14 dagen vervalt het herroepingsrecht (terugbetaling van het aankoopbedrag) en wordt de klacht als "garantie" behandeld. Het apparaat zal dan vervangen dan wel gerepareerd worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Niet meer de avond bezorging laten doen voor een euro extra. Ik was thuis en men kon het niet leveren. Heb het de andere dag bij een service punt kunnen afhalen. Zet dit niet neer als je het niet waar kan maken.

Beschadigde Levering

3 van mijn haar producten kwamen beschadigd aan, maar na een belletje werd alles geregeld en de volgende dag weer in huis, alleen op een verkeerd huisnummer bezorgd !!
alles was eigenlijk wel goed alleen de bezorging werd heel de tijd uitgesteld dus dat had wat sneller gemogen
Snelle levering, redelijke prijzen. Wanneer de prijzen lager worden zou ik meer bestellen.