Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.881 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.759 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

14 jul 2023
Verkeerde info wat betreft product.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de informatie niet juist vermeld zou staan op onze webshop. Onze klantenservice helpt je hier graag bij, je mag hiervoor contact opnemen met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
9 jun 2023
Ik heb nog geen bestelling gehad.
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Je pakketje is 2 dagen na het bestellen van je producten afgehaald door jou bij het PostNL afhaalpunt. Mocht dit niet kloppen neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
Bestelling niet ontvangen
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat je het pakketje niet in ontvangst kon nemen. Ik zie terug in de e-mail conversaties dat de post een onderzoek heeft gedaan en het pakketje vergoed had. Er is toen aan jou gevraagd of je het pakketje nog wilde ontvangen, je hebt er voor gekozen de bestelling te annuleren. Het bedrag is direct aan je teruggestort. Heb je hier nog vragen over? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
11 jul 2023
I didn’t receive my order
12 jul 2023
Dear Customer, Thank you for posting this review. We are very sorry that you have not received the package yet. I see that your package was unfortunately not picked up at the PostNL Pick Up Point you selected. For this reason, the package is now on its way back to us. Greeting, Jamie Lee from Haarshop.nl
29 jun 2023
Slechte klantenservice
30 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
29 sep 2023
Apparaat scheert niets
2 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bestelde BaByliss PRO - Forfex Precisie Pen Trimmer niet naar behoren werkt. Uiteraard heb je hier garantie op, je mag uiteraard aanspraak maken op je garantie. Dit kan door contact op te nemen met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
13 jul 2023
Artikel niet gehad
14 jul 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat je het artikel niet hebt ontvangen. Ik zie dat je er zelf voor hebt gekozen de bestelling te annuleren. Onze klantenservice heeft de annulering verwerkt en je betaling teruggestort. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
5 jun 2023
Bezorging
5 jun 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat de bezorging niet is verlopen zoals je had verwacht. Ik zie dat je op het moment van bezorgen helaas niet in de mogelijkheid was om het pakketje in ontvangst te nemen, het pakket is nu naar een pick-up locatie gegaan van PostNL. Je mag het pakketje hier ophalen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
8 nov 2023
8 nov 2023