Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl
Beoordelingen:

4.881 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.772 beoordelingen in totaal  

4,77
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 20.000. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

20 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

de meest kritische beoordeling

6 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor Haarshop.nl

Filter
Sorteren  
Meest recente eerst
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Artikel ontbreekt

Een. Van de bestelde artikelen ontbreekt!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
5 dagen geleden
Beste Kirsten, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat er een product uit jouw bestelling ontbreekt. Zou je hierover zo snel mogelijk contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Onze klantenservice is bereikbaar via 026-3210966 of info@haarshop.nl. Groet, Charlene van Haarshop.nl
8 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Verzending prima! Reisverpakking Tigi bed hair verdroogd kan zo weg’ Jammer
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
5 dagen geleden
Beste Janny, Bedankt voor jouw review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses voor het ongemak. Ik zie dat je hierover nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Als je jouw klacht even aan onze klantenservice door geeft via info@haarshop.nl of 026-3210966 gaan zij dit uiteraard voor je oplossen. Groet, Charlene van Haarshop.nl
11 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb een haarlak besteld, en die is volgens mij niet van Goldwell! In ieder geval is hij er niet mee te vergelijken.Hij is niet goed!!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
8 dagen geleden
Beste Mia, Bedankt voor jouw review. Wij leveren enkel de originele producten van de professionele merken die wij aanbieden. Wij vinden het erg vervelend dat de door jou bestelde spray niet goed bevalt. Ik zie wel dat je voorheen de Goldenspray van Goldwell bij ons besteld hebt, de haarspray uit jouw huidige bestelling is de Goldwell Stylesign Strong Hairspray. Dit is inderdaad een andere haarlak. Dit kan de reden zijn waarom jouw ervaring nu anders is, je hebt een ander product besteld. De Goldenspray is momenteel tijdelijk niet leverbaar. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
13 apr 2024
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
15 apr 2024
Beste Elly, Wij komen graag met jou in contact om de reden van jouw 2-sterren beoordeling te bespreken. Ik zie dat er nog geen conversatie heeft plaatsgevonden met onze klantenservice met betrekking tot jouw meest recente bestelling. Je kan contact opnemen met onze klantenservice via info@haarshop.nl of 026-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
7 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Babyliss Pro 3 in 1 diffuser niet compatible

Omschrijving van welke föhns wel of niet compatibel zijn met de diffuser is misleidend. Daardoor extra kosten moeten maken om de diffuser terug te sturen. Erg jammer.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
8 feb 2024
Beste José, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat je door de informatie op onze website niet de juiste keuze hebt kunnen maken voor een diffuser. Wanneer je dit na ontvangst constateert kan je uiteraard altijd even contact opnemen met onze klantenservice zodat zij dit eventueel met jou op kunnen lossen als jouw klacht gegrond is. Vooraf zou je onze klantenservice ook jouw specifieke type föhn kunnen doorgeven zodat je geadviseerd kan worden over een passende diffuser. Hiermee voorkom je dat het eventueel retour gezonden zou moeten worden. Groet, Charlene van Haarshop.nl
BK
Bim K.
Oud vossemeer
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De bussen haarschuim waren goed maar ik had een doosje nagel versiering die was op een enkel steentje na helemaal leeg.? Duur een leeg doosje voor €7;95
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
9 jan 2024
Beste Kruis-Kievits, Bedankt voor de genomen moeite om een review te schrijven. Erg vervelend om te lezen dat je het doosje zo goed als leeg ontvangen hebt, dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik wil je vragen om een email te sturen naar info@haarshop.nl met hierin de omschrijving van de klacht. Wij zullen er dan voor zorgen dat het voor jou wordt opgelost. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
EN
17 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestelling veel te laat bezorgd .
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
18 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Volgens onze gegevens heb je op 26-11-2023 een bestelling geplaatst en is deze een dag erna op 27-11-2023 afgeleverd. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
De pot haarmasker zat kapot in het doosje dus ik denk dat de bezorger er erg hardhandig mee om is gegaan zelfde voor de zak blondeer die lag verstrooid door de doos 🥲
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
13 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de producten beschadigd zijn geraakt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Zojuist heb ik nagekeken of er inmiddels al contact was geweest met onze klantenservice, zij hebben nog niets van jou vernomen. Uiteraard mag je contact met hen opnemen per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Ik heb nu 3 keer besteld en ik krijg niet optijd een mail over wanneer mijn pakketje komt of dat de betaling gelukt is, ik heb zelf moeten bellen om te kunnen checken waar mijn pakketje is
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
13 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat vervelend dat de e-mails in je inbox niet goed doorkomen. Wij versturen de bevestigings-e-mail altijd direct na het afronden van je bestelling naar het opgegeven e-mailadres. Het kan voorkomen dat je wellicht onbewust een typfoutje hebt gemaakt, dan mag je uiteraard altijd de informatie via onze klantenservice opvragen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
12 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Haarpoeder bedekt je grijze haren super, maar vond dat er weinig in zit voor 15 euro vond toch een beetje aan de dure kant , maar al met al een goed produkt.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
13 dec 2023
Beste klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de inhoudsmaat is tegengevallen. Bij de productinformatie staat wel duidelijk vermeld dat het om 30 gram gaat. Sorry voor de onduidelijkheid. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
7 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Lekkage produkten

Pakketje werd snel geleverd, maar verhuisde na 2 dagen van Sleepstraat Gent naar Ledebergplein. De twee flacons waren niet goed afgesloten waardoor er produkt (haarbalsem) is vrijgekomen in de doos.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
8 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de producten hebben gelekt. Dat is uiteraard niet onze bedoeling geweest, sorry daarvoor. Zojuist heb ik nagekeken of er inmiddels al contact was geweest met onze klantenservice, zij hebben nog niets van jou vernomen. Onze klantenservice zal vandaag per e-mail contact met je opnemen om dit voor je op te lossen. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling

Korting misgelopen

Ik bestelde een aantal dure producten en kreeg 10% korting. De ochtend na mijn bestelling ontving ik een e-mail dat ik 15% korting kon krijgen. Ik heb gevraagd per mail of ik alsnog de 5% kon krijgen op mijn gedane bestelling, maar dat kon niet. Ik vind dat niet sympathiek.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
4 dec 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Het is inderdaad niet mogelijk een korting toe te passen op een bestelling met een besteldatum die niet overeenkomt met de begin en einddatum van de kortingsactie. Black Friday was op vrijdag, niet op een dag eerder. Sorry. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
15 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Product super maar levering??? Post NL heeft niet aangebeld dus pakket werd elders geleverd!
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
15 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de bezorging niet is verlopen zoals gewenst. Ik zie echter niet dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice, ik ga er dan ook vanuit dat het pakketje inmiddels in je bezit is. Sorry voor het ongemak. Mocht je nog vragen hebben neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Uiteindelijk veel te duur

bestelling gedaan, bleek een soort mini verpakking waardoor ik eigenlijk veel en veel duurder uit was dan ik dacht. Dit stond niet duidelijk omschreven.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
9 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat het niet duidelijk was om welke inhoudsmaat het ging, dit staat echter wel aangegeven bij het product dat je hebt besteld. Ook in de bevestiging van je bestelling kun je dit terugvinden. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
SV
Sanne V.
Utrecht
9 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling

Wielen rolden niet

Ben erg ontevreden omdat mijn kappersfiets niet kon rijden. “De wieltjes werken alleen op vloerbedekking” was het antwoord van de klantenservice. Er werd niets aan gedaan. (Ooit een kapperszaak met vloerbedekking gezien?)
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
9 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de kunststof wieltjes niet soepel rijden. Het klopt dat onze klantenservice jou dat als voorbeeld heeft gegeven omdat een gladde tegelondergrond geen grip biedt voor gladde kunststof wieltjes. Er zijn ook kwalitatief hogere uitvoeringen met "skeeler wieltjes" die soepeler rollen op een gladde ondergrond. Uiteraard kunnen wij ongebruikte artikelen retour nemen binnen 14 dagen. Hierop heb je aangegeven dat je al een oplossing hebt bedacht en er zelf andere wieltjes onder hebt gemonteerd. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
1 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
De foto’s en beschrijving op de website zijn niet duidelijk met als gevolg een slechte bestelling , niet naar wat ik juist zocht.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
1 nov 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wat ontzettend vervelend dat de informatie op onze webshop niet duidelijk zou zijn. Sorry daarvoor. Ik zie dat er geen contact is geweest, mocht je nog vragen hebben stel ze gerust aan onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
22 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Jullie zijn met sommige artikelen heel snel te duur geworden.
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
23 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. In een vrije markt heeft iedere aanbieder van professionele haar-, beauty- en nagelproducten zijn eigen prijsbeleid. Zo ook wij. Ons assortiment is scherp geprijsd. Veel producten kunnen we tegen de goedkoopste prijs aanbieden maar helaas niet alle producten. Dit komt omdat ons prijsbeleid o.a. is gebaseerd op de maximale continuïteit van ons aanbod. Met andere woorden; wij doen er alles aan om te voorkomen dat we een 'nee' moeten verkopen aan onze klanten. Wij kopen dus alleen rechtstreeks in bij onze vaste betrouwbare leveranciers en kopen geen restpartijen op waardoor de continuïteit van ons assortiment goed gewaarborgd is. Daarnaast investeert haarshop.nl veel in service, een steeds snellere levertijd en in kennis van onze medewerkers over onze producten. Dit is de manier waarop Haarshop.nl zich wil onderscheiden van haar concurrentie. Heb je hier nog vragen over? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
21 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
23 okt 2023
Beste Klant, Bedankt voor het plaatsen van deze review. Wij helpen je graag om jouw ervaring bij Haarshop.nl te verbeteren. Heb je vragen over je bestelling? Neem dan contact op met onze klantenservice per e-mail info@haarshop.nl of telefonisch 026 321 09 66. Groet, Jamie Lee van Haarshop.nl
RK
Robert K.
Hamburg
20 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
21 sep 2023
Beste Robert, Bedankt voor jouw beoordeling. Uit jouw beoordeling maak ik op dat je niet helemaal tevreden bent. Wij komen graag met je in contact om jouw ervaring te bespreken. Ik wil je dan ook verzoeken om hierover een email te sturen naar klantenservice@haarshop.nl. Groet, Charlene Haarshop.nl
16 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
Antwoord van Haarshop.nl
21 sep 2023
Beste Annie, Bedankt voor jouw beoordeling. Uit jouw servicebeoordeling maak ik op dat je niet helemaal tevreden bent over onze service. Wij komen graag met je in contact om jouw ervaring te bespreken. Ik wil je dan ook verzoeken om hierover een email te sturen naar klantenservice@haarshop.nl. Groet, Charlene Haarshop.nl