Haarshop.nl- Logo - Beoordelingen

Haarshop.nl

4.879 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden27.865 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 18 mei 2018
Haarshop.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

20 jan 2024
Snelle correcte levering. Er stond bij t bestellen dat er n cadeautje bij zou komen maar dat zat helaas niet in de doos. De bestelling heel snel en keurig de volgende dag al netjes binnen gekregen . Heel fijn. Dank jecwel.

6 sep 2023
Er worden geschenken beloofd bij bestelling, maar bij levering is er gewoon niets van gratis artikelen bij!

Beoordelingen voor Haarshop.nl

19 apr 2024
Ik heb een haarlak besteld, en die is volgens mij niet van Goldwell! In ieder geval is hij er niet mee te vergelijken.Hij is niet goed!!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Mia, Bedankt voor jouw review. Wij leveren enkel de originele producten van de professionele merken die wij aanbieden. Wij vinden het erg vervelend dat de door jou bestelde spray niet goed bevalt. Ik zie wel dat je voorheen de Goldenspray van Goldwell bij ons besteld hebt, de haarspray uit jouw huidige bestelling is de Goldwell Stylesign Strong Hairspray. Dit is inderdaad een andere haarlak. Dit kan de reden zijn waarom jouw ervaring nu anders is, je hebt een ander product besteld. De Goldenspray is momenteel tijdelijk niet leverbaar. Met vriendelijke groet, Charlene van Haarshop.nl
De bezorging gebeurde niet terwijl ik thuis was en werd naar een postpunt ver van mij thuis gebracht.
Verzending prima! Reisverpakking Tigi bed hair verdroogd kan zo weg’ Jammer
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Janny, Bedankt voor jouw review. Dat is natuurlijk niet de bedoeling, excuses voor het ongemak. Ik zie dat je hierover nog geen contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Als je jouw klacht even aan onze klantenservice door geeft via info@haarshop.nl of 026-3210966 gaan zij dit uiteraard voor je oplossen. Groet, Charlene van Haarshop.nl

Artikel ontbreekt

Een. Van de bestelde artikelen ontbreekt!
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Kirsten, Bedankt voor jouw review. Wat vervelend dat er een product uit jouw bestelling ontbreekt. Zou je hierover zo snel mogelijk contact op kunnen nemen met onze klantenservice? Onze klantenservice is bereikbaar via 026-3210966 of info@haarshop.nl. Groet, Charlene van Haarshop.nl
13 apr 2024
Antwoord van Haarshop.nl
Beste Elly, Wij komen graag met jou in contact om de reden van jouw 2-sterren beoordeling te bespreken. Ik zie dat er nog geen conversatie heeft plaatsgevonden met onze klantenservice met betrekking tot jouw meest recente bestelling. Je kan contact opnemen met onze klantenservice via info@haarshop.nl of 026-3210966. Groet, Charlene van Haarshop.nl
Niet meer de avond bezorging laten doen voor een euro extra. Ik was thuis en men kon het niet leveren. Heb het de andere dag bij een service punt kunnen afhalen. Zet dit niet neer als je het niet waar kan maken.

Beschadigde Levering

3 van mijn haar producten kwamen beschadigd aan, maar na een belletje werd alles geregeld en de volgende dag weer in huis, alleen op een verkeerd huisnummer bezorgd !!
alles was eigenlijk wel goed alleen de bezorging werd heel de tijd uitgesteld dus dat had wat sneller gemogen