Stokem-stoves.com- Logo - Beoordelingen

Stokem-stoves.com

28 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden94 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 24 nov 2022
Stokem-stoves.com voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

13 jun 2023
Ik heb een zwarte Stokem met regenkap en vonkenvanger en afdekhoes besteld en inmiddels ontvangen. Ik heb de kachel nog niet aan gehad dus kan daar nog niets over vertellen. De afdekhoes ziet er stevig uit maar deze heb ik ook nog niet gebruikt. De aflevering was voor mij een deceptie. In de email die je ontvangt, staan instructies waar je kan zien wat de levertijd is en wanneer deze is. Echter had de vaste vervoerder mijn bestelling uitbesteed aan een derde partij die niet op de hoogte was van deze email en de levertijd. Het gevolg was dat ik bij thuiskomst s'avonds de pakketten (ter waarde van ca. € 1150,00) zo opeens voor onze deur zag staan. Hierop heb ik een mail naar Stokem gezonden. Vervolgens kreeg ik een keurige email van Arno Godding terug waarin hij zijn excuses aanbood en uitlegde dat de oorzaak lag bij de derde partij die mijn bestelling afleverde. De vaste vervoerder zou hierop maatregelen nemen om een dergelijke aflevering te voorkomen. Kortom de kachel is mooi en degelijk maar in mijn geval was de aflevering niet helemaal correct. Ik vond het wel sportief dat Arno Godding mij een keurige email zond met zijn excuses. Er zijn genoeg bedrijven die in zo'n geval niet meer reageren.
RD
R. D.
Emmen

24 nov 2023
Prachtig product, mooi en efficiënt design houtkachel! De bezorging moet efficiënter; kwam nu in 3 delen in 2 weken door 2 verschillende transporteurs. Dat is lastig als je thuis moet zijn voor ontvangst. Ondanks de ter harte genomen tip voor de eerste stookbeurt de kachel met wasbenzine goed te poetsen zijn er vlekken gebleven. Op zich past het wel bij de totale 'outdoors look'. Tot slot, uitleg voor het in elkaar zetten van de kachelpijp ontbreekt. Het op maat maken van de kachelpijp voor plaatsing van de kachel onder een afdak van een veranda was een uitdagende klus. Zelfs voor een ervaren klusser. Maar, de Stokem brandt mooi!

Beoordelingen voor Stokem-stoves.com

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters