Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.448 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden38.141 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Betalen voor een retour!!!

Ik vind het spijtig dat we moeten betalen voor een retourzending omdat het artikel te groot was ook al hebben we een andere besteld. Dat doet me toch even twijfelen om nogmaals te bestellen. Spijtig
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Dewit, Dank u wel voor het delen van uw ervaring, en het spijt ons te horen dat u teleurgesteld bent over de retourkosten vanwege de grootte van het artikel, zelfs nadat u een ander artikel hebt besteld. We begrijpen dat dit een belangrijk aspect is bij online winkelen, en we willen graag verduidelijken waarom deze kosten in rekening worden gebracht. Onze retourkostenbeleid is ontworpen om de operationele kosten te dekken, en het stelt ons in staat om concurrerende prijzen te handhaven voor onze producten. We begrijpen echter dat dit voor u als klant minder prettig kan zijn, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventueel ongemak. We waarderen uw feedback zeer en nemen dit serieus. Als u overweegt om in de toekomst weer bij ons te bestellen, staan we klaar om u te assisteren en uw ervaring te verbeteren. Mocht u nog verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
6 jan 2024
ben tevreden met de redelijk snelle levering van de goederen alleen de verpakking was een shame. bovenzijde doos, veel te groot, was aan een zijde opengescheurd en het cadeau verdwenen, is vervangen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Bree, Hartelijk dank voor uw feedback en we zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de redelijk snelle levering van de goederen. We willen ons echter oprecht verontschuldigen voor het ongemak dat is ontstaan door de toestand van de verpakking. Het spijt ons dat de bovenzijde van de doos te groot was en aan één zijde was opengescheurd, waardoor het cadeau verdwenen is. We begrijpen hoe teleurstellend dit kan zijn en waarderen uw begrip in deze situatie. Om dit goed te maken, hebben we het ontbrekende cadeau onmiddellijk vervangen. We werken hard aan het verbeteren van onze verpakkingsprocessen om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Uw feedback is van onschatbare waarde voor ons en helpt ons onze service voortdurend te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses en dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Het werd dubbel geleverd. 1 pakket bij mijn moeder. Wat juist was. Maar hetzelfde pakket ligt nog te wachten in de post. Ik ga er niet om. Heb dit niet gevraagd. Heb ook maar 1 pakjet betaald he.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Heymans, Dank u wel voor uw bericht en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen dat u slechts één pakket hebt besteld en dat er per abuis een dubbele levering heeft plaatsgevonden. Na onderzoek hebben we vastgesteld dat er inderdaad twee pakketten zijn verzonden. Eén daarvan is correct afgeleverd bij uw moeder, zoals bedoeld. Het tweede pakket ligt momenteel nog te wachten in het postkantoor omdat het niet is afgehaald. We willen u geruststellen dat u slechts één pakket heeft betaald, en we begrijpen dat u geen behoefte heeft aan het extra pakket. Geen zorgen. Het niet-afgehaalde pakket zal automatisch worden teruggestuurd naar ons magazijn zodra de posttermijn is verstreken. Zodra de retournering is verwerkt aan onze kant, wordt de betalingsplicht voor het niet-afgehaalde pakket ingetrokken. U hoeft hiervoor verder geen actie te ondernemen. Onze excuses nogmaals voor het ongemak en dank u voor uw begrip. Als u nog verdere vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Betaling .

Voor mij was alles in orde , behalve dat het bedrag dat betaald is langs MasterCard, ook nog eens geblokkeerd werd op mijn MasterCard. Dit zou niet mogen , wanneer er een directe betaling gebeurd.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Keersmaecker, Hartelijk dank voor uw feedback en het delen van uw ervaring met de betaling via MasterCard. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van uw zorgen. Het spijt ons dat u problemen heeft ondervonden met de blokkering van het bedrag op uw MasterCard. We begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn en willen u verzekeren dat we dit serieus nemen. Het blokkeren van het bedrag is inderdaad een standaardprocedure bij creditcardbetalingen. De validatie gebeurt op het moment van de transactie, maar het daadwerkelijke bedrag wordt pas afgeboekt na verzending, zoals u correct opmerkte. We begrijpen echter dat dit proces voor verwarring kan zorgen, en we zullen intern kijken naar manieren om dit duidelijker te communiceren naar onze klanten toe. Uw feedback is waardevol en helpt ons om onze dienstverlening te verbeteren. Als er verdere vragen zijn of als we u op een andere manier van dienst kunnen zijn, neem dan gerust contact met ons op via 078 790 095. Nogmaals bedankt voor uw begrip en uw feedback. We streven ernaar om uw toekomstige ervaringen met ons zo soepel mogelijk te maken. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
26 jun 2023
stoppen met die stomme cadeau's, die heb ik dus echt niet nodig en gaan zo ongeopend door naar een rommelmarkt. In plaats van die cadeau's, een code verstrekken voor gratis verzending.
26 jun 2023
Beste heer Oudshoorn, Super bedankt voor uw beoordeling. WIj zijn blij dat u wilt blijven bestellen bij ons en dat u dus tevreden bent met uw aankopen, daar streven wij zeker naar toe! Het is spijtig om te lezen dat uw cadeautje niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen en ook een aardigheidje bij al cadeau. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. U kunt te allen tijde aangeven dat u geen cadeautje wenst te ontvangen. Het hangt af van de campagne, wanneer er gratis levering wordt geoffreerd. Voor huidige voordeelcodes kan u altijd kijken op: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/atlas-for-men/voordeelcodes . Wij wensen u heel veel plezier met uw aankopen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
20 jan 2024
de gebruikte transporteur geeft iedere levering problemen dhl geeft om niet teveel werk te hebben alles op een adres af en de laatste keer heb ik niet kunnen vernemen op welk adres.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Sloos, Ik dank u voor uw waardebolle feedback. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
18 nov 2023
Het bericht wanneer het bezorgd werd prima moesten onverwacht ergens heen kwamen terug lag het pak gewoon voor de deur kon zo meegenomen worden retour doen is prima zonder kosten 🆗👍
21 nov 2023
Beste mevrouw Broekman de Wick, Dank u wel voor uw review en het delen van uw ervaring met onze bezorgdienst en het retourproces. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Mocht u in de toekomst verdere vragen hebben of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op. We zijn hier om ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons positief blijft. Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en uw waardering. We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
de breedte maat om het middel was prima, alleen de lengte maat was overdreven deze was veel te lang. mijn voeten waren ook in de broekspijp verdwenen. het was dus een tegenvaller
7 nov 2023
Beste meneer Bezemer, Hartelijk dank voor uw feedback over de recente aankoop. Het spijt ons ten zeerste te horen dat de lengte van het kledingstuk niet aan uw verwachtingen voldeed en dat dit voor u een teleurstelling was. We begrijpen het belang van een kledingstuk dat niet alleen goed past bij de taille, maar ook in de lengte de juiste maat heeft. Het is duidelijk dat dit voor u niet het geval was, en we bieden onze oprechte excuses aan voor de ongemakken die hierdoor zijn ontstaan. We willen graag benadrukken dat uw feedback van grote waarde is voor ons. Dit stelt ons in staat om onze kledingmaten en pasvormen nauwkeuriger af te stemmen op de behoeften van onze gewaardeerde klanten. Uw opmerkingen zullen zeker worden meegenomen om onze producten en diensten verder te verbeteren. Mocht u nog vragen hebben of als er iets is waarmee we u van dienst kunnen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen graag de kans krijgen om dit recht te zetten en u te helpen bij het vinden van een betere passende oplossing. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen uw eerlijke feedback en streven ernaar om uw ervaring bij ons in de toekomst te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
BT
Ben T.
Nieuw-Vennep NLD
1 sep 2023

Matige kwaliteit en maatvoering!

Artikelen vielen qua kwaliteit en maatvoering tegen. Dus teruggestuurd. Nu kan ik weken op m’n geld wachten, totdat het eindelijk allemaal administratief verwerkt is. Heel jammer!
1 sep 2023
Beste meneer Teunissen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Na controle is uw retour vandaag op 1 september verwerkt en het bedrag kunt uw binnen enkele dagen verwachten op uw rekening. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Meryem@afm

Fout en herstel.

Oorspronkelijk twee verkeerde artikelen opgezonden. Het daaropvolgende telefonisch contact was klantvriendelijk én klantgericht. Fout hersteld, maar de ontvangst duurde even.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Laurs, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat is ontstaan doordat in eerste instantie de verkeerde artikelen werden verzonden. Dit is niet de norm die wij nastreven en we betreuren het dat u dit heeft moeten ervaren. We zijn blij te horen dat ons team tijdens het telefonisch contact klantvriendelijk en klantgericht was bij het oplossen van het probleem. Echter, we begrijpen dat het herstellen van de fout enig tijd in beslag heeft genomen, wat voor u teleurstellend moet zijn geweest. We nemen uw feedback ter harte en zullen onze interne processen evalueren om ervoor te zorgen dat eventuele toekomstige onjuiste zendingen tot een minimum worden beperkt en dat de resolutie van dergelijke kwesties sneller en efficiënter wordt afgehandeld. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat is veroorzaakt, en we hopen dat we de kans krijgen om in de toekomst een betere ervaring voor u te verzorgen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Mijn adres is goed bij jullie bekend maar elke keer wordt het bij de buren bezorgd omdat jullie de a vergeten achter het nummer 20. Verder zeer tevreden over de producten!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Bakker, Bedankt voor het delen van uw feedback met betrekking tot de bezorgproblemen. We waarderen het dat u de moeite heeft genomen om ons op de hoogte te stellen van het probleem met het ontbreken van de "A" achter huisnummer 20. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij de bezorging. We zijn blij dat we het adres snel hebben kunnen aanpassen en de nodige correcties hebben doorgevoerd. Het is onze prioriteit om ervoor te zorgen dat uw bestellingen correct worden afgeleverd op het juiste adres. We zijn ook verheugd te horen dat u over het algemeen tevreden bent met onze producten. Uw tevredenheid is voor ons van groot belang. Nogmaals onze excuses voor het ongemak en bedankt voor uw begrip. Als er in de toekomst iets is waar we u mee kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Twee verschillende broeken met dezelfde maat besteld, maar de ene pakte groter uit dan de andere !! Via klantenservice omruilen geregeld en daarna is alles prima opgelost.
21 nov 2023
Beste meneer Pluijter, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en feedback met betrekking tot uw bestelling van de twee verschillende broeken. We waarderen uw openheid en zijn blij dat we de kwestie met succes hebben kunnen oplossen via onze klantenservice. Onze excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het verschil in pasvorm tussen de twee broeken. We begrijpen hoe belangrijk het is dat kledingstukken consistent zijn in maatvoering. Het verheugt ons echter dat ons klantenserviceteam adequaat heeft gereageerd op uw verzoek om omruiling en dat alles nu naar tevredenheid is opgelost. We waarderen uw begrip en zijn blij dat we de gelegenheid hebben gehad om deze kwestie recht te zetten. Als er in de toekomst nog vragen zijn of als we u ergens anders mee kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 085 560 51 05. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw loyaliteit. We kijken ernaar uit om u ook in de toekomst van dienst te mogen zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
LI
Leo I.
Almere
De bestelling bestond uit 2 delen een pyama en onderbroeken pyama was wat we verwachten maar onderbroeken waren te groot en niet wat ik verwacht had (ouderwets).
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Reffeltrath, Ik vind het vervelend te lezen dat het artikel niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit of model vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Prijs/kwaliteit goed, maar retouren moeten veel sneller verwerkt worden

Kwaliteit van de kleding is goed, zeker gezien de prijzen. Groot nadeel vind ik dat als je iets retour stuurt, het erg lang duurt voordat je je geld terugkrijgt.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Charitos-Stout, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Geld terug storten is slecht.

Als jullie een mail sturen dat het geld van het terug gestuurde pakje binnen enkele werkdagen op de rekening staat en na 14 dagen nog niets vindt ik niet netjes.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Vollmuller, Hartelijk dank voor uw feedback, en onze oprechte excuses voor eventuele verwarring en vertraging met betrekking tot de terugbetaling van uw retourzending. We begrijpen dat dit ongemakkelijk voor u is geweest, en we waarderen uw geduld. Ons retourproces is inderdaad ontworpen om binnen 2 tot 3 weken te worden voltooid. Zodra de retournering is verwerkt dan duurt het enkele werkdagen totdat de betaling is terugbetaald. We streven ernaar uw ervaring te verbeteren en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om dit recht te zetten. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
levertijd wordt niet vermeld, en als de chauffeur het adres niet kan vinden wordt de zending retour gezonden bovendien is communicatie in gebrekkig Nederlands
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van der Kraaij, Ik vind het vervelend te lezen dat de ervaring niet naar uw verwachting is Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Onze levertijd is 5 tot 7 werkdagen zoals dit ook op onze website staat aangegeven. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen als u vragen of hulp nodig heeft tijdens het traceren van uw bestelling. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
bij mijn laatste bestelling had ik shirts op gegeven 3xl en kreeg 4xl toegestuurd,voor de rest geen problemen 4xl heb ik teruggestuurd om te ruilen voor 3xl
7 nov 2023
Beste meneer Alferink, Hartelijk dank voor uw feedback betreffende uw laatste bestelling. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan doordat de shirts in een verkeerde maat werden geleverd. We betreuren de verwarring en de moeite die u heeft moeten doen om de 4XL-shirts terug te sturen om ze te ruilen voor de juiste maat, namelijk 3XL. We erkennen de fout in de levering en streven ernaar om dit soort situaties in de toekomst te voorkomen. Uw teruggestuurde shirts zullen na ontvangst verwerkt worden en de juiste maat zo snel mogelijk verstuurd worden. We willen benadrukken dat dit niet voldoet aan onze gebruikelijke standaard van dienstverlening, en we willen u hartelijk bedanken voor uw begrip en geduld terwijl we dit rechtzetten. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat u de juiste maat shirts zo spoedig mogelijk ontvangt. Als u verdere vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Maten

Wij hebben moeite met de maten terwijl we dat bij andere postorders niet hebben. Het is net of bij jullie alles kleiner valt en daarom moeilijk in schatten
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Haalboom, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
16 okt 2023
Op mijn vraag ,,waarom,, een hogereprijs berekenen 1 week na ontvangen brochure heeft tot nu toe geen antwoord mogen opleveren. telefonisch niet bereikbaar
17 okt 2023
Beste meneer van den Berg, Excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We begrijpen uw bezorgdheid over de prijsverhoging en het feit dat u geen antwoord heeft ontvangen op uw vraag tot nu toe. We hebben geprobeerd om u telefonisch te bereiken, maar begrijpen dat u mogelijk bezig was of het druk had op dat moment. U heeft gelijk dat een e-mail misschien een handiger manier is om dit probleem te bespreken. Ik heb u een e-mail verstuurd zojuist. Om u beter te kunnen assisteren, hebben we wat meer informatie nodig over uw specifieke situatie, inclusief het artikelnummer en de aanbieding waar u naar verwijst. Met deze informatie kunnen we uw zaak onderzoeken en u zo goed mogelijk van dienst zijn. Ons doel is om eventuele zorgen op te lossen en uw tevredenheid te herstellen. We kijken ernaar uit om uw aanvullende informatie te ontvangen en u zo snel mogelijk te helpen. Mocht u andere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw feedback is waardevol voor ons en helpt ons onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
17 jun 2023

Duurt best lang voordat je de spullen binnen hebt

Duurt best lang voordat ik de spullen ontving (7 dagen). Verder kloppen de maten niet. heren broek maat 50 zou normaal passen maar bij AFM veel te groot.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Stoffelen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm