Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.021 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.421 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Zal als een van de eerste clienten van u na jaren definitief afscheid gaan nemen van uw atlasformen ! Nadat ik u al meerdere keren heb gewaarschuwd voor de kwaliteit van de kleding, en de afwijkende maten (dus niet correct) wordt ik de afgelopen tijd verrast met rekeningen via uw bank in Deutschland , dat ik mijn rekeningen niet heb betaald ? Wens uw veel succes toe voor in de toekomst, maar wil persoonlijk met deze vervelende zaken niets meer te maken hebben , als gepensioneerd journalist ben ik hier klaar mee .
8 aug 2023
Beste heer Stappenbeld, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Bedankt voor uw tijd aan de telefoon, stellen wij zeker op prijs! Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Daarom nogmaals super bedankt voor uw feedback. Ik stuur uw bericht door naar onze kwaliteits adfedilng. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst weer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
EC

Te groot,te klein,andere kwaliteit,te dure terugzendingkosten

Artikel te groot, kleinere maat telefonisch gevraagd, gekregen,maar de stof van de kleinere maat is van een heel andere kwaliteit. En om dit dan weer terug te sturen zou ik weeral verzendkosten moeten betalen ,dus 1keer verzendkosten om het te krijgen en dan 2 keer verzendkosten om het terug te sturen en dan niets hebben. Alleen bpost rijker gemaakt. Indien verzendkosten niet g
13 jul 2023
Beste heer Crikemans, Bedankt nogmaals voor uw beoordeling. Wij zijn blij dat we tot een oplossing hebben kunnen komen en wensen u veel reisplezier met Atlas For Men en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Amelia@afm

Besteld ZR215 en ZR216 maat 44/46 … we…

Besteld ZR215 en ZR216 maat 44/46 … we ontvangen enkel ZR420, dit terug gestuurd, wat ons 7€ extra kostte! Vandaag 4/12 nog steeds niets ontvangen! Al vele jaren klant bij Atlas for men - steeds tevreden geweest. Klantnr.:000844.64.29
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Marckx, We betreuren het ten zeerste dat er een fout is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling en dat u de verkeerde items heeft ontvangen. Onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We hebben uw klantnummer gecontroleerd, en hebben onmiddellijk stappen ondernomen om het probleem op te lossen. Een herzending van de juiste items, ZR215 en ZR216 in maat 44/46, is reeds in gang gezet. Volgens onze informatie zou u deze binnen 5 tot 7 werkdagen moeten ontvangen. We begrijpen ook dat het retourneren van de onjuiste items extra kosten met zich meebracht, wat niet de ervaring is die we voor onze gewaardeerde klanten nastreven. Als blijk van onze excuses willen we u graag compenseren voor de extra kosten. We zullen het bedrag van €7 uiteraard ook inachtnemen en dit oplossen voor u. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw jarenlange loyaliteit als klant bij Atlas for Men en streven ernaar om uw vertrouwen te behouden. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 078 790 095. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Info over hoe/waar de code voor het gratis artikel te vinden en te gebruiken is is heel erg onduidelijk. Het vervoer is erbarmelijk (DHL). Het is al de derde keer dat ze pakketje in de hal van ons appartement leggen zonder iets te zeggen. Kan binnen 10 seconden door iemand worden meegenemen. Deze bezorgingspartner van jullie is voor mij aanleiding om niet meer bij jullie te bestellen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Van de Laar, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het invoeren van een voordeelcode op onze website niet geheel duidelijk voor u is. Ik heb u een informatieve e-mail toegestuurd waarin stap voor stap staat uitgelegd hoe u een voordeelcode kunt invoeren zodat u bij uw volgende bestelling altijd uw cadeau of ander voordeel ontvangt. Ook staat onze klantenservice voor u klaar om u te helpen met uw online bestelling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
9 sep 2023

Slechte ervaring.

Geachte, U heeft mijn bestelling afgegeven bij Karwei in Hengelo. De bestelling werd in de buitenkluis gedeponeerd met code no. 420187. Deze code vervolgend verschillende keren ingetoetst zonder succes ( fout code ) Dagen later krijg ik een email dat het pakketje nog uit het buitenland moet komen. Intussen is het bestelde eindelijk bezorgd. A.ten Veldhuis.
11 sep 2023
Beste meneer Ten Veldhuis, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
8 jul 2023
Goedendag, Ik heb een short besteld en deze heb ik slechts 2x gedragen, hij is nog niet in de wasmachine geweest maar is nu al aan het verkleuren en krijgt vale plekken vanwege de zon denk ik. Dus voor mij is de kwaliteit waardeloos Wat kunt u nu nog voor mij doen, graag zou ik een antwoord van u willen ontvangen H Bochem 0683717635 hermiebochem8@gmail.com
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Bochem, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u een probleem heeft ondervonden met de kwaliteit van een van onze producten. Ik heb uw bericht direct doorgestuurd aan onze klantenservice en zij zullen zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Voor een volgende keer, weet dat onze klantenservice altijd klaar staat om te helpen. U kunt ons berijken op nummer 085-560-5105 en staan we van maandag t/m vrijdag vsn 08:30-19:00 klaar voor al uw vragen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
26 nov 2023
Ik heb een bestelling gedaan en zou als geschenk een verrekijker krijgen. Mijn bestelde jas is niet geleverd. Enkele weken erna heb ik getelefoneerd en is de jas dan toch geleverd, zonder verrekijker. Ik heb mij uitgeschreven als klant en wens ook geen verdere mails of post te ontvangen. Dit vertel ik verder. Met vriendelijke groet
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Dhondt, Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen volledig uw teleurstelling en bieden graag onze oprechte excuses aan. Het lijkt erop dat er een verwarring is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling. We begrijpen dat u eigenlijk het gratis verrekijker verwachtte, maar u heeft geen voordeelcode genoteerd hiervoor. We willen dit graag rechtzetten en ervoor zorgen dat u het product ontvangt waarvoor u in aanmerking komt. Om dit op te lossen, zullen we de verrekijker zo snel mogelijk naar u verzenden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw feedback en hopen dat u in de toekomst een positieve ervaring zult hebben met onze dienstverlening. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
15 mei 2023
kleding maten kloppen niet, verkeerdde maten worden opgezonden, ik loop nog steeds op sandalen maat 45, terwijl ik 43 had gevraagd, broeken terugzenden (want verkeerde maten) kost € 8,49. ik herinner mij cadeau's (bij een bestelling van ... krijgt u gratis....) die nooit zijn aangekomen enz...
16 mei 2023
Beste meneer Wojciulewicz, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie dat wij al in contact staan per e-mail en dat de goede maat is verstuurd naar u. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
De bestelling kwam gewoon niet binnen, en de er is toen een 2e bestelli g gemaakt,'t door u enkwam ook pas laat binnen. Ookhet beloofde horloge wat we bij de bestelling zouden krijgen was er niet bij. Deze zou nagestuurd worden, maar ook dat is niet gebeurd. Heel slechte service al,e aal.
7 nov 2023
Beste meneer Sloots, Het spijt me ten zeerste te horen over uw ongelukkige ervaring met onze diensten. Onze excuses voor de teleurstelling en ongemakken die zijn ontstaan door de problemen met de levering van uw bestelling en het ontbreken van het beloofde horloge. In de eerste plaats willen we benadrukken dat de initiële levering problemen ondervond bij DHL, wat buiten onze directe controle lag. Desondanks hadden we de verantwoordelijkheid om ervoor te zorgen dat de tweede levering correct en tijdig bij u werd bezorgd. Het spijt ons oprecht dat zelfs deze levering niet voldeed aan de verwachtingen met betrekking tot de levertijd. Wat betreft het beloofde horloge, we begrijpen uw teleurstelling. Onze intentie was om dit als een aanvullend voordeel bij uw bestelling aan te bieden. Het is echter van groot belang op te merken dat er bij de verwerking van de bestelling gebruik is gemaakt van een voordeelcode ter waarde van € 10.00. Het spijt ons u te moeten mededelen dat het systeem geen tweede voordeelcode toestond voor een gratis horloge. We begrijpen dat dit tot verdere frustratie heeft geleid. Wij waarderen uw feedback, omdat het ons in staat stelt onze service te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden voorkomen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
21 nov 2023

Atlas voor men

Ik had een riem besteld komen er pantoffels binnen, terug naar DHL door de stromende regen , riem komt na 6 dagen binnen is hij te groot , atlas gebeld komt nu een kleinere nu na 10 dagen zegt DHL we hebben niets ontvangen , dus nog steeds geen riem
22 nov 2023
Beste mevrouw Wansleeben, Het spijt ons ten zeerste dat uw recente ervaring met onze dienstverlening niet aan de verwachtingen heeft voldaan, en we bieden onze oprechte excuses aan voor alle ongemakken die u heeft ondervonden. Wij hebben uw situatie zorgvuldig onderzocht en begrijpen dat er een reeks onvoorziene omstandigheden heeft plaatsgevonden, variërend van de verkeerde levering van pantoffels in plaats van de bestelde riem tot de problemen met de maat en bezorging. Wij erkennen de ernst van de vertraging en de communicatiefouten die zijn opgetreden met betrekking tot de status van uw bestelling bij DHL. Na grondige controle hebben wij kunnen bevestigen dat uw order op 22 november wordt bezorgd. Om de transparantie te waarborgen, hebben wij u afzonderlijk gecontacteerd met de benodigde informatie, inclusief een bezorgingslink en het exacte tijdstip van levering. Wij begrijpen dat uw tijd waardevol is, en het is teleurstellend dat wij u niet de vlotte en efficiënte service hebben kunnen bieden die u verdient. Wij betreuren het ten zeerste dat uw ervaring met ons bedrijf niet aan uw verwachtingen heeft voldaan. Wij hopen dat de genomen stappen om uw bestelling te voltooien en de aanvullende communicatie met betrekking tot de bezorging, enige verlichting bieden. Uw tevredenheid staat voor ons centraal, en wij nemen deze situatie zeer serieus. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak en hartelijk dank voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
GN

slechte controle

heb dit pakket eerder retour gestuurd om dat de maat niet paste nu weer op nieuw ontvangen niet besteld wij zijn zeer teleur gesteld dit is niet de eerste keer maar hier door kunnen wij ook niet meer achteraf betalen dit is niet onze fout
4 aug 2023
Beste mevrouw Netten, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inmiddels dat het probleem is opgelost en dat u een dubbele order had geplaatst online. Hopelijk heeft u ondanks de ervaring en de omgeruilde maat toch veel plezier van uw aankoop en u kunt uiteraard achteraf betalen.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
6 mei 2023
de datum waarop het pakket bij mij wordt aangeleverd kan niet van te voren gepland worden. Ik werk enkele dagen in de week en wil niet de pakketen steeds bij de buren worden worden afgeven. Hierdoor zie ik van de verdere bestellingen af.
8 mei 2023
Beste mevrouw Berenschot Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Tevens kunt u uiteraard wel een DHL afhaalpunt selecteren tijdens de bestelling online of telefonisch dit doorgeven zodat u het kunt afhalen wanneer u wenst. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services Met vriendelijke groet, Jeroen@afm

Retourzending

Ik heb de volgende dag 12oktober een gedeelte van de bestelling retour gedaan via DHL met afgiftebewijs (3STAL871568272) maar ik heb geen reactie gehad dus ook geen geld retour €39.99 gehad, vandaar mijn lage beoordelingen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Relou, Hartelijk dank voor het delen van uw recente ervaring met ons en onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die zijn ontstaan door uw retourzending en het vertraagde proces van terugbetaling. Na zorgvuldige controle in ons systeem hebben we kunnen verifiëren dat de retourzending, aangegeven met het nummer 3STAL871568272, nog onderweg is en nog niet bij ons is aangekomen. Zodra de retourzending bij ons in ontvangst is genomen, zal deze binnen 2 tot 3 weken worden verwerkt en zal het terugbetalingsproces in gang worden gezet. Wij begrijpen dat dit vertraging en ongemak voor u heeft veroorzaakt, en we bieden onze oprechte excuses hiervoor aan. We streven er altijd naar om onze terugbetalingsprocessen zo vlot mogelijk te laten verlopen. Uw feedback is uiterst waardevol en zal worden gebruikt om onze systemen te evalueren en verbeteringen aan te brengen om dergelijke vertragingen in de toekomst te minimaliseren. Mocht u nog verdere vragen hebben of aanvullende ondersteuning nodig zijn, aarzelt u dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen ons uiterste best doen om dit probleem voor u op te lossen en u een bevredigende oplossing te bieden. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We danken u voor uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
GN

slecht behandeld

zorgen dat de maten kloppen en als ze een geschenk aan bieden dan moet dat ook bij de bestelling zitten en als ik bel wil ik netjes behandeld worden en niet dat ze me geen grote mond geven en me dan weg drukken
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Netten, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Nogmaals mijn excuses voor de vervelende ervaring want dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb u zojuist gesproken en de nodige actie direct ondernomen. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is altijd erg welkom. Ik heb u zoals zojuist toegezegd ook een gratis cadeau alsnog opgestuurd als tegemoetkoming. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
JV
Jaap V.
Zaandam
30 dec 2023
Je bestelling wordt vergeten en na een reminder uitgevoerd.maar je verzendinstructies worden niet conform opgevolgtd met als gevolg dat ik na 3 maanden nog steeds mijn betaalde bestelling niet ontvangen heb
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Veen, Ik dank u voor uw waardebolle feedback. Uw bestelling is op 11 december geplaatst en op 19 december bezorgd op uw adres. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
15 mei 2023
Ik kon de bestelling niet on line betalen. Dan maar gebeld (betalend en duur), daarna artikelen in de verkeerde maat ontvangen, en duur betaald om terug te sturen terwijl jullie de fout hebben gemaakt.
16 mei 2023
Beste mevrouw de Busschere, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie dat wij al in contact staan per e-mail en dat wij gevraagd hebben om het artikelnummer ter verificatie zodat wij u verder kunnen helpen. Als u op onze laatste bericht reageert per e-mail helpen wij u direct verder hiermee. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
16 dec 2023
Ik was niet thuis lach op dat moment in het ziekenhuis, de bode had de pakketten voor de deur gelegd, gelukkig kon ik de buren waarschuwing en hebben het binnen gehaald, had ook fout kunnen gaan.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Schoonen, Het spijt ons oprecht voor het ongemak dat u hebt ervaren met betrekking tot de levering van uw pakketten. Wij begrijpen dat u zich op het moment van levering in het ziekenhuis bevond en niet in staat was om het pakket persoonlijk in ontvangst te nemen. Onze oprechte excuses voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Bij de bestelling binnen 10 dagen kreeg je een gratis wekkerradio. Direct een bestelling gedaan. Bij de levering was er geen wekkerradio ! Is dit alleen een lokkertje om maar iets te bestellen ?
5 jul 2023
Beste meneer Staal, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u geen cadeau heeft ontvangen. Ik heb uw bestelling gecontroleerd en ik zie dat u een voordeelcode heeft ingewisseld voor 20% korting. U kunt per bestelling maar 1 voordeelcode inwisselen waardoor u geen andere voordeel of cadeau kunt inwisselen omdat u al 20% extra korting heeft ingewisseld. Ik wens u nog veel reisplezier met Atlas For Men. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
28 okt 2023
Ik heb hem niet ontvangen, de bezorger vond het adres niet, daar ik zoveel bij jullie besteld heb, en het de tweede keer dat het is gebeurd ,dat de bezorger niet het juiste adres wist.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Eekeren, Dank u wel voor het delen van uw recente ervaring met ons. Het spijt ons ten zeerste dat uw bestelling niet correct is afgeleverd en dat dit nu al de tweede keer is voorgevallen. We begrijpen de teleurstelling en ongemak die dit heeft veroorzaakt. Na het contact dat op 27 oktober heeft plaatsgevonden, hebben we meteen een nieuwe order voor u aangemaakt. We begrijpen dat dit opnieuw 5 tot 7 werkdagen in beslag kan nemen voordat de bestelling bij u arriveert. Wij betreuren het ten zeerste dat deze bezorgingsproblemen zich herhaaldelijk hebben voorgedaan. Het is niet onze bedoeling om u dit ongemak te bezorgen en we zullen ons uiterste best doen om dit probleem grondig aan te pakken, zodat het niet opnieuw gebeurt. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang. Mocht u in de tussentijd verdere vragen hebben of assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om ervoor te zorgen dat uw nieuwe bestelling correct en tijdig bij u wordt afgeleverd. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Wij danken u voor uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
31 okt 2023
Schoenen besteld met klitteband. De bandjes van de ene schoen waren veel langer dan van de andere. De schoenen zijn wat te groot, terwijl de sloffen van dezelfde maat wel goed passen.
1 nov 2023
Beste meneer Hurkens, Hartelijk dank voor uw feedback met betrekking tot de schoenen die u hebt ontvangen. Het spijt ons ten zeerste dat uw recente aankoop niet aan uw verwachtingen voldeed. We begrijpen de zorgen die u heeft geuit over de ongelijke lengte van de klittenbandbandjes en het verschil in pasvorm tussen de schoenen en de sloffen van dezelfde maat. Dit is zeker niet de ervaring die we willen dat u heeft met onze producten. Het lijkt erop dat er mogelijk een productiefout is opgetreden, wat de inconsistentie in de klittenbandlengte en pasvorm heeft veroorzaakt. Ons doel is altijd om hoogwaardige producten te leveren die aan onze kwaliteitsstandaarden voldoen. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We willen dit graag rechtzetten. Ik heb u een e-mail gestuurd met de eventuele oplossing voor u. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We kijken ernaar uit om u te helpen en ervoor te zorgen dat u de juiste producten ontvangt die aan uw verwachtingen voldoen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM