Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.021 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.421 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

11 nov 2023
beloven 10 euro korting krijg je niet en onbeschoft aan de telefoon. als ja daar over klaagt. bestelling moet nog komen. maar plezier is er van of
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Wessels, Hartelijk dank voor uw feedback en onze oprechte excuses voor het ontstane ongemak. We waarderen uw jarenlange lidmaatschap bij ons bedrijf en het spijt ons dat er verwarring is ontstaan over de korting. Na een grondige controle hebben we opgemerkt dat de korting van 10 euro die u verwachtte, gekoppeld was aan de aanmelding voor de nieuwsbrief. We willen verduidelijken dat deze korting geldt voor de eerste bestelling na aanmelding. Wat betreft de beloofde 10 euro korting voor de huidige bestelling, begrijpen we dat er enige verwarring kan zijn ontstaan. Onze excuses hiervoor. Het lijkt erop dat er een misverstand is ontstaan over het gebruik van de voordeelcode voor gratis verzending en de nieuwsbriefkorting in één order. Helaas kunnen beide voordelen niet gecombineerd worden. We betreuren ook ten zeerste dat u incorrect behandeld bent aan de telefoon. Dat is niet acceptabel, en we verzekeren u dat we dit intern zullen onderzoeken om ervoor te zorgen dat het niet opnieuw gebeurt. We willen graag benadrukken dat we waarde hechten aan uw tevredenheid en uw jarenlange steun. Als er verdere vragen zijn of als we iets kunnen doen om het goed te maken, neem dan alstublieft contact met ons op. We streven ernaar uw ervaring te verbeteren en kijken uit naar de levering van uw bestelling. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
hallo wij hebben heren overhemden besteld 5xl en een zomer jas 5xl ,wij dachten dat het groot uit valt maar helaas niet ,te klein jammer is dat .
15 jun 2023
Beste meneer Pertien, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Wij hebben tevens ook een maattabel op de website https://www.atlasformen.nl/aboutv2/maattabel/maattabel-voor-hem.aspx Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Dat jullie de pakketten wel gaan versturen zodat de klant ze ook op tijd krijgt, heb 2x iets besteld en moest er ook 2x zelf achteraan bellen
24 okt 2023
Beste mevrouw de Wal, Hartelijk dank voor uw feedback en uw waardering voor de kwaliteit van onze producten. We waarderen uw opmerkingen zeer en nemen ze serieus. Het spijt ons te horen dat de levertermijn voor uw bestelling langer is dan u had verwacht. Onze standaard levertijden bedragen doorgaans 5 tot 7 werkdagen, en we begrijpen dat tijdige levering van essentieel belang is voor onze klanten. We bieden onze oprechte excuses aan voor het eventuele ongemak dat dit verlengde wachten heeft veroorzaakt. We willen u verzekeren dat we voortdurend werken aan het verbeteren van onze logistieke processen om de levertijden te verkorten en een snellere service te bieden. We zijn toegewijd om te voldoen aan de verwachtingen van onze gewaardeerde klanten. Mocht u in de toekomst verdere vragen hebben over levertijden of andere kwesties, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd klaar om u te assisteren en te zorgen voor een betere ervaring bij uw volgende aankoop. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
25 nov 2023
Pakket besteld en betaald. Nooit ontvangen. Klantenservice gebeld. Zou binnen 5 dagen geleverd worden. Nog steeds niets ontvangen!!!!!!!!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Soldaat, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden met uw bestelling. We begrijpen uw frustratie en willen graag onze excuses aanbieden voor de vertraging en het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het spijt ons te horen dat u nog steeds niet het pakket heeft ontvangen, ondanks de eerdere belofte van onze klantenservice. We begrijpen dat dit teleurstellend is en we nemen deze kwestie serieus. Volgens de informatie die we hebben ontvangen, is het pakket geretourneerd door DHL omdat de bezorgpoging niet succesvol was, en u heeft de mogelijkheid om een herzending aan te vragen via 085 560 51 05. Om dit proces te vergemakkelijken en ervoor te zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk ontvangt, raden we u aan contact op te nemen met het opgegeven telefoonnummer. Onze klantenservicemedewerkers staan klaar om u te assisteren bij het regelen van de herzending en om eventuele verdere vragen te beantwoorden. Wij begrijpen dat dit een vervelende situatie is en willen er alles aan doen om dit voor u op te lossen. Als u verdere assistentie nodig heeft of als er iets is waarmee we u kunnen helpen, neem dan gerust contact met ons op via 085 560 51 05 of reageer op deze e-mail. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip terwijl we proberen dit recht te zetten. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
FB
F h B.
Delfgauw
22 jul 2023
Telefonisch contact met medewerkers is zeer slecht Als je het niet met ze eens bent wordt je gewoon afgesnauwd en verbrak ze het gesprek
24 jul 2023
Beste meneer Bloem, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is natuurlijk niet de bedoeling en zoals u zojuist gesproken te hebben is dit direct doorgestuurd naar de betreffende afdeling. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
CV
Coby Van V.
Zoetermeer
12 aug 2023
Ik heb het ondergoed wat ik besteld heb ik heb er 3 besteld maar 2 geleverd 14 dagen geleden over gebeld maar helaas nog niet ontvangen
14 aug 2023
Beste mevrouw van den Bulk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inmiddels dat het is opgelost en het deel wat niet is bezorgd op 27 juli is terugbetaald op uw rekening omdat het artikel niet voorradig is op dit moment. Onze oprechte excuses voor het ongemak. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
5 mei 2023
Beloven terug te betalen maar nog steeds niets ontvangen. Maand geleden gemeld dat ze terug zouden storten
8 mei 2023
Beste meneer Ebbeng, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Dat is natuurlijk niet de bedoeling en ik heb direct uw account nagekeken en na controle zie ik een terugbetaling op 20 april op dezelfde rekening waarmee u heeft betaald. Ik heb u tevens ook een e-mail gestuurd en als u nog vragen heeft dan kunt u direct reageren op mijn e-mail bericht. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
De schoenen voldoen niet aan de maat. Ik heb maat 40 heb 41 besteld en nog te klein. Mvg Peter Weis
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Niekus, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te klein was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Terugstorten bedrag duurt ellendig lang heel slecht ga er nooit meer iets bestellen dat is klaar.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Pluijmers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt op onze website nalezen hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
8 jul 2023
Kwaliteit valt tegen. En bij retouren duurt het eindeloos voor je je geld teruggestort krijgt.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Verwoerd, Bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Uw retour kan 2 tot 3 weken duren voordat het en ontvangen en verwerkt is, bij onze internationale distributie centrum. Dit brengt met zich mee dat de restitutie dan inderdaad iets langer duurd. Wij danken u voor uw geduld. Weet dat onze klantenservice altijd klaar staat om te helpen. U kunt ons berijken op nummer 085-560-5105 en staan we van maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 klaar voor al uw vragen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
28 aug 2023
Orderwijziging invoeren. Dan hoeft de klant niet retour te zenden. Onnodig kosten maken.
28 aug 2023
Beste meneer de Swart, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Ik stuur uw bericht door aan de betreffede afdeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
13 mei 2023
Ik vind dat ik veel te lang,moet wachten op een bestelling niet van deze tijd jammer
15 mei 2023
Beste meneer Durant, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
TB
Theo B.
Tilburg
11 nov 2023
de levering van de bestelling duurt héél lang en ook nog de verkeerde maat geleverd
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Bos, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, en onze excuses voor het ongemak dat u hebt ondervonden met de levering van uw bestelling. We begrijpen dat dit niet aan uw verwachtingen heeft voldaan, en we willen dit zo snel mogelijk rechtzetten. Wat betreft de levertijd, begrijpen we dat onze standaard levertijd van 5 tot 7 werkdagen in uw geval te lang heeft geduurd. We bieden onze oprechte excuses hiervoor en willen u laten weten dat we continu werken aan het verbeteren van onze logistieke processen om dit soort situaties te minimaliseren. Daarnaast betreuren we het dat de verkeerde maat is geleverd. Dit is niet acceptabel en we begrijpen dat het teleurstellend is. We willen dit graag snel voor u oplossen. Ik heb u een e-mail verstuurd om dit op te lossen voor u. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u hebt ervaren. We stellen uw geduld en begrip zeer op prijs en doen er alles aan om ervoor te zorgen dat uw volgende ervaring met ons vlekkeloos verloopt. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Pyama's met verkeerde maat, zou nieuwe krijgen, maar wacht al meer dan een week.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Dinkeloo, Hartelijk dank voor uw terugkoppeling betreffende de pyjama's en onze dienstverlening. Het spijt ons ten zeerste dat u een verkeerde maat hebt ontvangen en dat de vervangende zending langer op zich laat wachten dan verwacht. We begrijpen dat dit teleurstellend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen u geruststellen dat de nieuwe zending reeds is verzonden en onderweg is naar uw locatie. De gebruikelijke levertijd bedraagt gemiddeld 5 tot 7 werkdagen, en we begrijpen dat het wachten vervelend kan zijn. We verzekeren u echter dat we er alles aan doen om ervoor te zorgen dat u spoedig de juiste maat pyjama's ontvangt. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen als u vragen of hulp nodig heeft tijdens het traceren van uw bestelling. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
16 aug 2023
26 juli retour zending nu 15 aug.nog steeds geen geld terug ...duurt te lang..
17 aug 2023
Beste meneer Janssens, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Na controle is uw retour op 14 augustus verwerkt en op 15 augustus terugbetaald op uw rekening. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
25 aug 2023
Heb 2 weken mijn jas retour gestuurd en nog steeds geen terug betaling gehad
28 aug 2023
Beste mevrouw Dillen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
2 jul 2023
Misleiding en oplichting i.v.m zogenaamde kortingen zijn smerige praktijken
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Wijhe, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met een korting of voordeel en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik heb u geprobeerd te bellen maar helaas kreeg ik uw voicemail. Ik heb u tevens een e-mail verstuurd om het probleem op te lossen voor u. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
16 dec 2023
Artikel 2 weken geleden terug gestuurd en geld nog steeds niet ontvangen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Arensman, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourvoorwaarden ook hier controleren via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
23 jun 2023
Kleding terug gestuurd en nu 3 weken later nog geen geld terug op de bank
26 jun 2023
Beste heer Duinkerken, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, stellen wij op prijs. Onze klanten service staat altijd klaar om u te helpen. U kunt ons berijken op nummer 085-560-5105 en staan we van maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 klaar voor al uw vragen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Uw retour moet terug naar ons internationale distributiecentrum. Deze kan dus 2 tot 3 weken duren voordat het en ontvangen en verwerkt is. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
boven 90€ gratis levering . dan vervalt gratis cadeau. staat niet vermeld
20 jun 2023
Beste meneer Dekker, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u problemen heeft gehad met de voordeelcodes. Uiteraard kunt u per bestelling maar 1 voordeelcode inwisselen en dit kunt u controleren en nalezen in de voorwaarden voor de voordeelcodes via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/atlas-for-men/voordeelcodes.aspx Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze voordelen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm