Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.021 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.421 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

5 sep 2023
Ik zit op m'n geld retour te wachten en krijg geen antwoord op m'n mail.
6 sep 2023
Beste mevrouw Boonstra, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Na controle zie ik dat uw terugbetaling op 2 september is voldaan en op uw e-mailbericht is er op 30 augustus gereageerd door onze klantenservice. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Heb de jassen nog niet ontvangen vandaar de ster er is geen foto van
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van der Steen, Dank u wel voor uw review en we begrijpen uw bezorgdheid over de jassen. We willen graag duidelijkheid verschaffen en helpen het probleem op te lossen. Na zorgvuldige controle hebben we vastgesteld dat uw bestelling voor één jack op 22 november succesvol is bezorgd door DHL. Om uw gemoedsrust te waarborgen, hebben we u ook een e-mail gestuurd met het bewijs van levering van het jack. We raden aan uw e-mailinbox te controleren, inclusief eventuele spam- of promotiemappen, om zeker te zijn dat u het bewijs ontvangen heeft. Als er desondanks nog vragen zijn of als er verdere assistentie nodig is, neem dan gerust contact met ons op. We zijn hier om u te helpen en ervoor te zorgen dat uw winkelervaring bij ons zo probleemloos mogelijk verloopt. Nogmaals onze excuses voor het eventuele ongemak, en we waarderen uw begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
WB
walter b.
herentals belgie
13 jul 2023
nog altijd geen omruiling boeckmans janssens wipstraat 26 herentals
13 jul 2023
Beste heer Boeckmans, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij willen u graag helpen maar missen wat informatie. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Voor een volgende keer, weet dat onze klantenservice altijd klaar staat om the helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 078-79-0095. Onze bel lijn staat ook altijd klaar op nummer 070-35-8408 voor al uw bestellingen. Wist u dat wij al uw vragen ook via www.facebook.com/atlasformennederland kunnen beantwoorden? Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
8 jul 2023
Snelheid van levering is te lang Matige kwaliteit Afwijkende maten
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer De Kat, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop gratis retoursturen via een DHL Parcelshop, indien u dat wenst. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 8 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
27 dagen moeten wachten op de bestelling Is veeeeeeel te lang
15 jun 2023
Beste meneer Lossez, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij leveren onze producten binnen 5 tot 7 werkdagen. Uw pakket wordt aangemeld bij BPost wanneer het ons internationale distributiecentrum verlaat. Het duurt ongeveer 3 werkdagen voordat uw pakket aankomt in het Bpost sorteercentrum. Vervolgens levert BPost het pakket doorgaans binnen 24-48 uur. Na controle heeft u op 17 mei besteld en is uw bestelling op 24 mei bezorgd zoals onze gemiddelde leveringen bezorgd worden. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
4 nov 2023
Leveren de beloofde horloges niet en reageren niet op mails.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Engelander, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren bij het niet ontvangen van de beloofde horloge en het gebrek aan reactie op uw e-mails. Dit is zeker niet de standaard die wij hanteren, en we betreuren het ten zeerste dat dit is gebeurd. We hebben uw opmerking zorgvuldig onderzocht en spijtig genoeg geen informatie kunnen vinden over een e-mailcorrespondentie of over een niet-geleverd product. Wij hebben uw bestelling gecontroleerd en u heeft een voordeelcode gebruikt voor een gratis verzending en geen cadeau. U kunt per bestelling gebruik maken van 1 voordeel. Om ons te bereiken per e-mail kunt u deze link altijd gebruiken: https://www.atlasformen.nl/help/contact.aspx. We kijken ernaar uit om u snel te helpen en uw vertrouwen in onze service te herstellen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Ik heb een kledingstuk ontvangen die ik niet heb besteld
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Otten, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Er kan altijd iets misgaan. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u een probleem ondervindt met uw bestelling. Weet dat onze klantenservice altijd klaar staat om te helpen. U kunt ons berijken op nummer 085-560-5105 en staan we van maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 klaar voor al uw vragen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
Wacht al drie weken op geld teruggestort te krijgen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer in 't Veld, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Kwaliteit en sneller retour betaling afhandelen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Bakker, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelft over de kwaliteit vooraf. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Ik wil geen cadeautje. Ik krijg liever korting.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Siepman, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
28 aug 2023
De maattabel klopt niet. Alles veel te groot!!
29 aug 2023
Beste mevrouw Coenen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
5 nov 2023

Maten

To E Te groot volgens de website bepaald. B
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Dammann, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons. We begrijpen dat het inschatten van de maat soms een uitdaging kan zijn, vooral als onze maten mogelijk verschillen ten opzichte van andere merken. We bieden een handige maattabel op onze website die bedoeld is om onze klanten te helpen bij het kiezen van de juiste maat voor onze producten en deze kunt u hier vinden: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/maattabel/maattabel-voor-hem.aspx Daarnaast zijn we altijd beschikbaar via telefoon, e-mail of chat om persoonlijk advies te geven of verdere hulp te bieden bij maatkeuzes. We doen ons best om onze klanten te ondersteunen bij het vinden van de juiste pasvorm. We zullen uw opmerkingen ter harte nemen en streven ernaar onze maatvoering nog duidelijker en begrijpelijker te maken voor al onze klanten. Mocht u ooit vragen hebben over maten of advies nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u te helpen bij het vinden van de perfecte maat. Nogmaals bedankt voor uw feedback. We hopen dat we in de toekomst beter aan uw verwachtingen kunnen voldoen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
31 okt 2023
Bestellen per post zou sneller kunnen.
1 nov 2023
Beste meneer Sanders, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback met betrekking tot het bestelproces via post. We zijn dankbaar voor de tijd die u heeft genomen om ons te informeren over uw ervaring. U heeft terecht opgemerkt dat het bestellen per post enige vertraging kan veroorzaken. Desalniettemin willen we u eraan herinneren dat wij meerdere alternatieve opties aanbieden, zoals telefonisch bestellen of het gebruik van onze online bestelkanalen, om een snellere verwerking van uw bestelling te bewerkstelligen. Uw suggestie omtrent het optimaliseren van het bestelproces via post is van groot belang voor ons. Intern zullen we deze suggestie grondig evalueren en trachten verbeteringen aan te brengen. Mocht u in de toekomst verdere vragen hebben of suggesties willen delen, dan staan wij graag voor u klaar. Ons doel is om u een optimale ervaring te bieden en uw feedback helpt ons hierbij. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
5 jun 2023
Maat klopte niet en de kleur was niet egaal
6 jun 2023
Beste heer Prins, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Stellen wij zeker op prijs! Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat u problemen ondervindt met onze maatvoering. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Voor wat betreft de kleur, ben ik gaan checken en is echter de bedoeling dat het een beetje "faded" uit ziet. Indien u dat wenst, kunt u uw aankoop gratis retoursturen via een DHL Parcelshop. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
TL
Th L.
Purmerend
Geeft e mail adres aan andere door,,,,,,,
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Lom, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Verkeerd adres op pakje terug gestuurd
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Nispen, Dank u wel voor uw review en we betreuren het ten zeerste dat het pakket op het verkeerde adres is bezorgd. We begrijpen dat dit voor ongemak heeft gezorgd. Het spijt ons dat we het oude bevestigde adres hebben gebruikt, en we willen er alles aan doen om dit recht te zetten. Om ervoor te zorgen dat uw bestelling correct wordt bezorgd, raden we aan een nieuwe order of een herzending aan te vragen met het juiste en actuele adres. Dit kan eenvoudig worden gedaan via onze website of door contact op te nemen met onze klantenservice op het telefoonnummer 085 560 51 05. Ons team staat klaar om u te assisteren bij het verwerken van de nieuwe order en ervoor te zorgen dat het pakket naar het juiste adres wordt verzonden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw begrip terwijl we dit probleem proberen op te lossen. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
kadootje onbreekt bij de bestelling
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Broekman, Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen volledig uw teleurstelling en bieden graag onze oprechte excuses aan voor dit probleem. Het lijkt erop dat er een verwarring is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling. U heeft geen voordeelcode genoteerd voor een gratis cadeau. We willen dit graag rechtzetten en ervoor zorgen dat u het product ontvangt waarvoor u in aanmerking komt. Om dit op te lossen, hebben wij u een e-mail verstuurd om de voordeelcode op te vragen. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
DB
desi b.
zaandijk
13 mei 2023
Geen horloge gekregen bij bestelling
15 mei 2023
Beste meneer Berghe, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Na controle zie ik dat u een voordeelcode heeft gebruikt voor een gratis verzending.  U wenst gebruik te maken van meerdere voordelen die gelinkt zijn aan meer dan één voordeelcode. Echter zijn onze voordeelcodes niet combineerbaar, dat wil zeggen dat u per bestelling gebruik kunt maken van slechts één voordeelcode en daardoor heeft u geen gratis cadeau kunnen ontvangen. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Bestelling nog niet aangekomen ‼️‼️
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van der Reep, Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen als u vragen of hulp nodig heeft tijdens het traceren van uw bestelling. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
28 aug 2023
Nog steeds bestelling niet bezorgd
29 aug 2023
Beste meneer Stolk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Allereerst mijn excuses hiervoor. Wat vervelend om te horen dat uw bestelling nog niet is bezorgd. Ik heb uw order nagekeken en zie dat deze op 16 augustus is bezorgd. Ik heb u tevens een e-mail verstuurd met de benodige leverbewijs en hoor graag van u of er nog problemen als reactie op mijn e-mailbericht. Ook staat onze klantenservice voor u klaar om u te helpen met uw bestelling. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm