Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.021 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.421 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

16 dec 2023
Kwaliteit en maat niet goed
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Wezenberg, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit en maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit en maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
mailen goed communiceren
21 nov 2023
Beste meneer Janssen, Bedankt voor het delen van uw feedback. Het spijt ons te horen dat uw ervaring niet aan uw verwachtingen voldeed en dat u ons slechts één ster heeft gegeven. We hechten veel waarde aan de mening van onze klanten, en we willen ons oprecht verontschuldigen als er iets is misgegaan in de communicatie of in de dienstverlening. Uw tevredenheid is onze prioriteit, en we willen graag begrijpen wat er fout is gegaan om dit in de toekomst te voorkomen. Zou u ons meer details kunnen geven over het specifieke probleem dat u heeft ondervonden? Dit helpt ons om de kwestie grondig te onderzoeken en eventuele verbeteringen door te voeren. U kunt contact met ons opnemen via 085 560 51 05 of via https://www.atlasformen.nl/help/contact.aspx. We waarderen uw feedback en streven ernaar om onze service te verbeteren op basis van de ervaringen van onze klanten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak, en we hopen de kans te krijgen om uw vertrouwen terug te winnen in de toekomst. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Kleding is veel te klein
24 okt 2023
Beste meneer Cornelisse, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te klein was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
HH
Henk H.
Den Helder
Of te groot of te klein
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Hartman, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelft over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
11 nov 2023

Bestelling geretourneerd inverb.met kleddernat en druipend pakket wat gewoon in de tuin gemikt waarin ik een mail :kunnen nieuwe bestelling niet opsturen er moet eerst betaald worden ??Ik doe dit altijd binnen een week waarom nu dan niet,???

Bestellingeretourneerd
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van de Pol, Hartelijk dank voor uw feedback en onze excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met de retourzending en de betalingsvoorwaarden voor de nieuwe bestelling. We begrijpen dat dit frustrerend voor u is, en we willen dit graag verhelderen. Wat betreft de betaling voor de nieuwe bestelling, onze excuses voor het ongemak dat dit kan veroorzaken. Ons beleid vereist soms vooruitbetaling bij bestellingen boven een bepaald bedrag, zoals in uw geval. Dit is een maatregel om zowel de klant als ons bedrijf te beschermen. We begrijpen dat dit afwijkt van uw gebruikelijke ervaring, en we waarderen uw begrip. We willen ook onze excuses aanbieden voor de ongepaste plaatsing van het pakket bij de retourzending. We nemen deze zaak serieus en zullen intern stappen ondernemen om ervoor te zorgen dat dit niet opnieuw gebeurt. Indien u verdere vragen heeft of als er iets is waarmee we u kunnen assisteren, neem dan alstublieft contact met ons op. We doen ons best om uw ervaring te verbeteren en zorgen ervoor dat uw volgende bestelling vlekkeloos verloopt. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
ze bedonderen de boel
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Jezuit, Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen volledig uw teleurstelling en bieden graag onze oprechte excuses aan voor geen cadeau dat is geleverd. Het lijkt erop dat er een verwarring is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling. We begrijpen dat u eigenlijk het gratis cadeau verwachtte, maar per abuis geen voordeelcode heeft ingewisseld voor een gratis cadeau. Helaas kunt u per bestelling maar 1 voordeelcode inwisselen zoals u per e-mail reeds is meedegedeeld. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw feedback en hopen dat u in de toekomst een positieve ervaring zult hebben met onze dienstverlening. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
bezorg is waardeloos
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van der Vegte, Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen als u vragen of hulp nodig heeft tijdens het traceren van uw bestelling. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
23 sep 2023

Levering duurt te lang

Evering duurt te lang
25 sep 2023
Beste mevrouw Renckens, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
15 jul 2023
Alles was te klein
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Smit, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen en in de juiste maten. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop gratis retoursturen via een DHL Parcelshop. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Dijke, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van der Wee, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
8 nov 2023
9 nov 2023
Beste mevrouw Doppenberg, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
16 okt 2023
17 okt 2023
Beste mevrouw Klein, Dank u wel voor uw review en uw feedback. We hebben uw beoordeling van 1 ster gezien en willen graag meer informatie ontvangen om te begrijpen wat er is misgegaan en hoe we u beter van dienst kunnen zijn. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn, en het spijt ons dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Als u ons meer details kunt geven over wat er precies is gebeurd of wat u heeft teleurgesteld, zou dat ons enorm helpen om dit probleem aan te pakken en te verbeteren. Ons doel is om eventuele problemen op te lossen en ervoor te zorgen dat u een positievere ervaring met ons heeft. Ik heb u gemaild via onze klantenservice en u kunt reageren op ons bericht zodat ik u verder kan helpen hiermee. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring. We kijken uit naar uw reactie, zodat we samen aan een oplossing kunnen werken. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
10 jun 2023
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Capiau, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
21 mei 2023
22 mei 2023
Beste heer Meuwese, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Wij willen graag weten wat mis is gegeaan zodat wij u een oplossing te kunnen bieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
8 mei 2023
9 mei 2023
Beste mevrouw van t Oost-Geerse, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm