Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.943 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.328 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

JW
Jacobus W.
ZUIDWOLDE DR
Met goedkope snuisterijen mee stoppen, slechte kwaliteit ook slecht voor de afvalberg. Geef evt uit collectie enkele producten voor. Met evt korting. Bij geen gebruik eerlijke prijs voor je producten. Wij moeten van die kortingen af. Duurt nog lang we zijn er mee gewend geraakt. Bewuster mee om gaan! Vr j w
5 jul 2023
Beste mevrouw Wolff, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom . Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
GM
22 okt 2023

De zaak waar ik mijn bestelling kan…Karweihuis Soesterberg

De zaak waar ik mijn bestelling kan afhalen is met vakantie. Brief op de deur dat zij a.s. maandag weer open zijn. Ik hoop dat mijn bestelling niet retour gezonden wordt, afhaaladres Karweihuis Soesterberg. Klant: G. Mertens , dorpsplein 44 Soesterberg. Met vr. gr. G. Mertens
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Mertens, Dank u voor het delen van uw bezorgingsprobleem met ons. We begrijpen dat er enige zorgen zijn over de afwezigheid van de afhaallocatie en het risico van retourzending. We willen u graag helpen om deze situatie op te lossen, hoewel we niet direct betrokken zijn bij het bezorgproces, omdat we geen DHL zijn. We willen graag enkele stappen met u delen die u kunt ondernemen om dit probleem aan te pakken. Allereerst raden we u aan om rechtstreeks contact op te nemen met DHL om hen op de hoogte te stellen van de tijdelijke sluiting van de afhaallocatie en uw zorgen te uiten over de mogelijke retourzending van uw bestelling. DHL kan u informeren over de beschikbare opties en mogelijke oplossingen. Bovendien, als u al contact heeft gehad met DHL en geen bevredigend antwoord heeft gekregen, kunt u overwegen om contact op te nemen met onze klantenservice via 085 560 51 05 voor verdere assistentie. Hoewel we niet verantwoordelijk zijn voor de bezorging zelf, staan we altijd klaar om onze klanten te helpen en te begeleiden bij mogelijke oplossingen. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie kan zijn en we zullen ons best doen om u te ondersteunen bij het vinden van een passende oplossing. Bedankt voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
ondanks de korting is de prijs qua kwaliteit nog wel iets te hoog had dit jaar ook eerder schoenen van jullie die heel slecht genaaid waren de freeflap liet los en klitteband viel uit elkaar had helaas mijn retourbon niet meer maar verders blijf wel klant mvg toon
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Schuurhannes, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
18 jun 2023

Klasse leverancier.

Al diverse keren kleding gekocht bij Atlasformen tot volle tevredenheid. De kwaliteit is prima en de prijs buitengewoon aantrekkelijk. Ook de informatieverstrekking over voortgang van de levering is volledig. Ik zou geen verbeterpunten kunnen bedenken.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Rooij, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en uw vertrouwen in Atlas For Men. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service en onze producten. Veel reisplezier met Atlas For Men en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
8 mei 2023
bestelling van materiaal op zich was ok, maar als men belooft een welkom geschenk bij te voegen dat men dan niet doet omdat men zogezegd al korting gekregen heeft, vind ik ongepast en doet me serieus twijfelen aan een mogelijk volgende bestelling
9 mei 2023
Beste meneer Heylen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de voordeelcode. Ik heb dit direct gecontroleerd en u u heeft een voordeelcode ingewisseld met € 5 korting. Helaas kunt u per bestelling maar 1 voordeelcode inwisselen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Graag zou ik zien dat als ik iets retour stuur mijn geld eerder op de rekening staat en niet dat ik een maand na dien nog contact op moeten nemen . Nu staat er ook nog een bedrag open dat ik terug moet krijgen van daar de 2 Groetjes Jeanne
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Kemps, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
29 mei 2023
de maten die opgegeven waren stroken absoluut niet ik heb de bermudashort teruggestuurd en moest hiervoor 9,80eu verzendingskosten betalen waar ik absoluut niet mee akkoord ben vermits ik voor de zendingskosten ook al 4,80eu betaalde
31 mei 2023
Beste mevr. Soete, Bedankt voor uw beoordeling, stellen wij zeker op prijs! Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat u problemen ondervindt met onze maatvoering. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze kleding. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
GH
G. H.
Maasbree
de inhoud van het pakket prima, maar de bezorging: het pakket lag buiten tegen de muur zonder dat er aangebeld is. Maar goed dat de buren op letten anders was het pakket misschien wel weg geweest, en wie heeft dat dan gedaan?
5 jul 2023
Beste meneer Hoeijmakers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
10 jun 2023

Kleding was niet slecht, maar afwerken retour is heel slecht

Kleding was niet slecht, maar ik heb van mijn pakket wat moeten terug sturen ivm maat. Ik krijg geen enkele reactie op de terugzending en al helemaal geen geld terug. 27 mei terug gestuurd en nu 10 juni nog geen bericht
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Louwerse, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met het retourproces van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Ik heb u tevens direct een e-mail gestuurd omdat ik zie dat uw retournering inmiddels is verwerkt en is terugbetaald. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
24 jul 2023
Duurt lang voordat de bestelling er is. Vaak ook de verpakking al stuk of de papieren in het pakket zitten vastgeplakt aan het artikel wat niet de bedoeling is. Verwerking en terug betaling laat ook lang op zich wachten
25 jul 2023
Beste mevrouw de Vries, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij leveren onze producten binnen 5 tot 7 werkdagen. Uw pakket wordt aangemeld bij DHL wanneer het ons internationale distributiecentrum verlaat. Het duurt ong. 3 werkdagen voordat uw pakket aankomt in het DHL sorteercentrum in Utrecht. Vervolgens levert DHL het pakket doorgaans binnen 24-48 uur. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd en retourverwerking toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm

Te laat

De goederen waren door een fout in het bezorgadres in de verkeerde postbus gedaan. Deze fout is veroorzaakt door AtlasforMen. Hierdoor heeft het bijna een week geduurd voor ik de tanktops in bezit kon nemen.
4 aug 2023
Beste meneer Sloekers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inmiddels dat het probleem is opgelost. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
11 nov 2023
Ik bestel een riem en er komen pantoffels binnen , foutje ja maar ik moest wel een DHL punt vinden en dat door de regen ,en slecht ter been en dan opnieuw weer 6 dagen wachten is de riem ook nog te groot
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Wansleeben, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, en onze oprechte excuses voor de problemen met uw bestelling. We begrijpen dat dit een ongemakkelijke situatie voor u is geweest en betreuren de fout in onze levering. Onze excuses voor het feit dat u door de regen naar een DHL-punt moest en voor eventuele moeilijkheden die dit heeft veroorzaakt, vooral als u slecht ter been bent. Dit had niet mogen gebeuren en we begrijpen de impact ervan op uw ervaring. Om dit goed te maken, willen we graag een passende oplossing bieden. Als u dat wenst, kunnen we de correcte riem naar u verzenden met een spoedlevering om het ongemak te minimaliseren. Neem alstublieft contact met ons op via 085 560 51 05 met uw klantnummer en verdere details, zodat we snel stappen kunnen ondernemen om dit voor u op te lossen. We waarderen uw geduld en begrip en willen ervoor zorgen dat uw volgende ervaring met ons positiever verloopt. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
24 jul 2023
ik heb op 2 juli een bestelling gedaan maar niks ontvangen dus wil ik mijn geld terug 41,15 en op de bank HFC.v.d.Heuvel-Storms NL53RABO 0109316355. vriendelijke groet Mevrouw van den Heuvel.
24 jul 2023
Beste mevrouw van den Heuvel, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
JL
Jozef L.
Belgie
12 aug 2023
Bestelling gemaakt, is niet terecht gekomen bij mij, 3 maal gebeld , steeds aan het leintje gehouden , eindelijk terug besteld en dan aan gekregen op 24/07. Ik ben een trouwe klant.
14 aug 2023
Beste meneer Lievens, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inmiddels dat het inderdaad is opgelost en is bezorgd op uw adres Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
14 aug 2023
Bestelling niet ontvangen van dhl, ik weet niet wat de reden is wordt nog onderzocht.na contact is de bestelling opnieuw verzonden door atlas for man maar nog niet ontvangen.
15 aug 2023
Beste meneer van Zijl, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Na controle zie ik dat uw herzending vandaag op 15 augustus bezorgd zal worden. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
wij hebben voor 136 euro besteld en zouden een geisoleerde rug tas op de code krijgen maar er zat een scheer apperaat in waar je niet mee scheren kunt want de kop valt er af
15 jun 2023
Beste meneer Pol, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u een verkeerde cadeau heeft ontvangen. Ik zal direct het correcte cadeau opsturen en hopelijk bent u tevreden met de oplossing. Ik wens u nog veel reisplezier met Atlas For Men. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
27 mei 2023
Ik vindt de kwaliteit van de kleren en schoenen zeer matig dat vindt ik heel jammer Het kost niet veel maar het is ook niet veel. Groetjes Jan van de weijer
31 mei 2023
Beste heer Van der Weijer, Het is fijn dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Super bedankt. Wel jammer om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen echter ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Uw bericht zal ik door sturen naar onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop, indien u dat wents, gratis retoursturen via een DHL Parcelshop. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
GB
Gerie B.
Haaksbergen
16 dec 2023
Ik heb twee vesten gekocht die worden aangeprezen als lekker warm. Nou de stof van de vesten is zo dun dat er van warmte geen sprake is. Miskoop dus.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Borghuis, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en het delen van uw ervaring met betrekking tot de twee vesten die u hebt aangeschaft. Het spijt ons zeer te horen dat de vesten niet aan uw verwachtingen voldeden en dat u ze als dun ervaart, in tegenstelling tot de warmte die werd geadverteerd. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Uw feedback is van groot belang voor ons, omdat het ons in staat stelt onze producten te evalueren en te verbeteren. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
11 sep 2023
De kwaliteit en uitzicht voldeed niet aan mijn verwachtingen. Ik stuurde een deel van mijn bestelling terug, maar kreeg nog geen antwoord van u.
12 sep 2023
Beste mevrouw Decaesteccker, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
21 jun 2023
halloo allemaal wij hebben een overhemden besteld 5xl maar helaas valt het klein uit ook een mooie jas valt ook klein uit 5xl jammer is dat
22 jun 2023
Beste meneer Pertien, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm