Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.332 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

27 mei 2023

Op de folder en op de foto,s komt het…

Op de folder en op de foto,s komt het beter over. de stof was zeer dun alleen te dragen bij hitte golf. U moet betere kwaliteit gaan leveren.
31 mei 2023
Beste heer Michielse, Super bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Stellen wij zeker op prijs. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ook uw bericht stuur ik door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop, indien u dat wents, gratis retoursturen via een DHL Parcelshop. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
21 okt 2023

Slechte maattabel

Ik had een paar broeken besteld aan de hand van jullie maat tabel. Bij mezelf gemeten zoals jullie aangeven. En nog altijd pas ik er 2 keer in
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Mooij, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te groot was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
21 okt 2023
Bestel altijd maat 52 ofXL,was altijd goed,maarbij de laatste bestelling klopte de maatvoering niet,vel te groot,daarom teruggestuurd.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kolijn, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te groot was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
4 nov 2023
De eerste keer werden de jeans teruggestuurd omdat het adres verkeerd werd geprint. De gegevens waren wel goed aangeleverd.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Sloekers, Onze oprechte excuses voor het ongemak dat is ontstaan door het verkeerd afdrukken van het adres bij de eerste poging om de jeans te verzenden. We begrijpen volkomen hoe frustrerend dit voor u moet zijn geweest, vooral nadat de gegevens correct waren aangeleverd. Het is absoluut niet de standaard die wij nastreven en we betreuren het ten zeerste dat dit zich heeft voorgedaan. We hebben intern de nodige stappen ondernomen om dit probleem aan te pakken en ervoor te zorgen dat dergelijke fouten in de toekomst worden vermeden. Gelukkig is uw 2e pakketje na contact goed verstuurd en bezorgd bij u en wensen wij u veel plezier met uw aankoop. We hopen dat we de kans krijgen om u in de toekomst een betere ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Nu voor de derde keer een kleinere maat besteld. Omruil service werk pas als de retour gestuurde broeken binnen zijn🫤
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Fokke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze omruilservice, en onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te wachten op de verwerking van retouren voordat een omruiling kan plaatsvinden. We willen u laten weten dat we uw feedback ter harte nemen en dat we ons best doen om onze service te verbeteren. We willen benadrukken dat we een directe omruilservice aanbieden, en het is niet nodig om te wachten tot de retour gestuurde artikelen zijn ontvangen. Om ervoor te zorgen dat u snel en efficiënt geholpen wordt, raden we aan om direct contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 085 560 51 05 om het omruilproces te starten. Ons toegewijde team staat klaar om u te assisteren en ervoor te zorgen dat u de juiste maat ontvangt zonder onnodige vertraging. We waarderen uw begrip en willen u bedanken voor uw loyaliteit. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
22 mei 2023
Broek teruggestuurd, doch nog geen reactie gekregen. Kleur was niet goed. Wanneer krijg ik mijn geld terug?
22 mei 2023
Beste heer Serruys, Hartelijk dank voor uw beoordeling, stellen wij op prijs! Zoals u het weet, leveren wij onze producten binnen 5 tot 8 werkdagen vanuit ons internationale distributiecentrum. Het duurt ong. 3 werkdagen voordat uw pakket aankomt in het DHL sorteercentrum in Utrecht. Vervolgens levert DHL het pakket doorgaans binnen 24-48 uur. Dit geld het zelfde voor de retours. Het kan dus 2 tot 3 weken duren voordat uw retour ontvangen, verwerkt is en gerestitueerd gezien een overschrijving 3 tot 5 werkdagen kan duren voordat u het op uw account ziet verschijnen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Moch u over een weekje nog niks zien verschijnen, neem dan gaarne contact op met onze klanten service op nummer 078 79 00 95, daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-19:00 uur. Bedankt voor het shoppen bij Atlas For Men en wij wensen u veel plezier met de rest van uw aankopen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
DD
D. d.
Diemen

Matig

Lange levertijd gebrekkige maattabel product van matige kwaliteit. Maar dat past wel bij de prijs natuurlijk.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer De Bree, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop gratis retoursturen via een DHL Parcelshop. Over de levertijd, is uw wens voor een snellere levering zeker begrijpelijk. Echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 8 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten en services. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
22 jul 2023
De bestelde artikelen ook daadwerkelijk leveren. Het is mij nu 2maal overkomen dat dat niet gebeurt.
24 jul 2023
Beste meneer Winkel, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
27 mei 2023
Kwaliteit van sommige artikelen valt tegen en afbeeldingen in het boekje komen niet altijd overeen
31 mei 2023
Beste mevr. Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop gratis retoursturen via een DHL Parcelshop, indien u dat wenst. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
omdat het erg lang duurt voor dat bestelling word geleverd. We hebben 8 dage moeten wachten.
4 aug 2023
Beste meneer Visser, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
EV
eddy v.
Zedelgem
Een tweetal weken geleden een bestelling retour gedaan , en tot op heden nog niets gehoord .
15 jun 2023
Beste meneer Vanhaeren, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
23 sep 2023
duurt lang voor dat je wat krijgt en nog langer opje geld wachten als je wat terug stuurt.
25 sep 2023
Beste meneer Oudshoorn, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
15 sep 2023
Na terugsturen van bestelling, wacht ik al bijna 2 weken op terugbetaling van mijn geld.
15 sep 2023
Beste meneer Boot, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
13 mei 2023
Maattabellen kloppen niet. Extreem lange levertijd van 12 dagen. Kwaliteit is matig.
15 mei 2023
Beste meneer Lukkien, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat u problemen ondervindt met onze maatvoering en kwaliteit. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze kleding. Wij leveren onze producten binnen 5 tot 7 werkdagen. Uw pakket wordt aangemeld bij DHL wanneer het ons internationale distributiecentrum verlaat. Het duurt ongeveer 3 werkdagen voordat uw pakket aankomt in het DHL sorteercentrum in Utrecht. Vervolgens levert DHL het pakket doorgaans binnen 24-48 uur. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Slecht Nederlands sprekende klantenservice en wat sneller versturen van pakketen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw de Meer, Dank u wel voor uw feedback. We betreuren het ten zeerste dat u niet tevreden bent over onze klantenservice en dat u de leveringstijd als lang ervaart. Uw mening is voor ons van groot belang, en we willen graag onze service verbeteren om aan uw verwachtingen te voldoen. Wat betreft de klantenservice, bieden we onze excuses aan als u moeite had met de communicatie. We zullen ervoor zorgen dat we ons team blijven trainen om de kwaliteit van onze dienstverlening te verbeteren en ervoor te zorgen dat onze vertegenwoordigers duidelijk en effectief communiceren. Wat betreft de levertijd begrijpen we dat het wachten op een bestelling frustrerend kan zijn. We streven ernaar om de levering zo snel mogelijk te laten verlopen. We willen u laten weten dat we uw opmerking serieus nemen en zullen kijken naar mogelijkheden om de levertijd te verkorten. Het standaard leveringstermijn is momenteel 5 tot 7 werkdagen, maar we zullen evalueren of er manieren zijn om dit te optimaliseren. Nogmaals, onze oprechte excuses voor eventuele teleurstellingen die u heeft ervaren. We streven ernaar om onze service continu te verbeteren en hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
24 okt 2023
Zeer slechte service bij het afleveren- 0ntvangst van de gekochte pantalon
25 okt 2023
Beste meneer Verwaal, Ik wil u allereerst bedanken voor het delen van uw ervaring met betrekking tot de aflevering van de door u gekochte pantalon. Het spijt ons zeer dat u ontevreden bent over de service die u hebt ontvangen, en ik begrijp dat dit een frustrerende situatie kan zijn. Het is inderdaad zo dat wij als verkoper beperkte invloed hebben op de bezorgdienst, in dit geval DHL. We willen echter nog steeds ons best doen om u te helpen en uw zorgen aan te pakken. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankoop en de service die u van ons ontvangt. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Ik zou een welkomscadeau bij mijn bestelling krijgen maar dit is niet gebeurt
24 okt 2023
Beste meneer Melkert Urban, Dank u voor het delen van uw zorgen met betrekking tot het welkomscadeau en de verwerking van uw bestelling. We begrijpen uw bezorgdheid en bieden graag onze verontschuldigingen aan voor eventuele verwarring en vertragingen. Het spijt ons dat het welkomscadeau niet aan uw bestelling was toegevoegd zoals oorspronkelijk beloofd. We hebben uw situatie onderzocht en vastgesteld dat de gratis verzendingsvoordeelcode en het welkomscadeau niet samen kunnen worden gebruikt in één bestelling. Hierdoor is er enige vertraging opgetreden bij de verwerking van uw bestelling. We waarderen uw geduld en begrip in deze situatie. Om het goed te maken, hebben we het gratis artikel alsnog naar u opgestuurd, en we zijn blij te horen dat u dit op 11 oktober heeft ontvangen. Uw feedback is belangrijk voor ons, en we zullen ons blijven inspannen om de winkelervaring van onze klanten te verbeteren. Mocht u verdere vragen of zorgen hebben, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. We staan altijd klaar om u te helpen en te zorgen voor een betere winkelervaring. Nogmaals onze excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden, en we hopen dat u tevreden bent met het ontvangen welkomscadeau. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
de maten die jullie opgeven van de broeken kloppen niet zijn veel te groot.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Klaver, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelft over de maat vooraf. U kunt uw exacte maat ook controleren via ons maattabel die u hier kunt vinden : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/maattabel/maattabel-voor-hem.aspx Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Artikel twee maten te groot , geld na 11 dagen nog niet retour ontvangen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kapteijn, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Het heeft wel 5-6 weken geduurd voordat mijn bestelling werd bezorgd!!!!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Heinen, Dank u wel voor het delen van uw ervaring en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden met betrekking tot de levering van uw bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is om uw producten op tijd te ontvangen en waarderen uw geduld. Na zorgvuldige controle van onze administratie blijkt dat uw bestelling op 8 november is geplaatst en op 16 november is bezorgd. Onze standaard levertijd is 5 tot 7 werkdagen, en ook uw bestelling is binnen de aangegeven levertermijn goed bezorgd. Desondanks begrijpen we dat het voor u langer heeft geduurd dan u verwacht, en we nemen deze feedback ter harte. We zullen intern onze processen evalueren om te zien hoe we de efficiëntie van onze leveringen kunnen verbeteren en ervoor kunnen zorgen dat dergelijke vertragingen in de toekomst worden voorkomen. We waarderen uw feedback enorm en streven ernaar om onze dienstverlening continu te verbeteren. We hopen dat we de kans krijgen om uw vertrouwen te herstellen en u in de toekomst beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM