Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.332 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

terugsturen hoor je niks van word ook in de rekening niet afgehaald
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Janssen, Dank u wel voor uw feedback en onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren met het retourproces. We begrijpen dat het gebrek aan communicatie en de vertraging frustrerend voor u zijn geweest. Ons retourproces duurt doorgaans 2 tot 3 weken.Zodra de retournering is verwerkt kunt u dit in uw account ook controleren als u bent ingelogt zodat u het openstaande bedrag kunt controleren. U kunt het bedrag wat u heeft geretourneerd in mindering brengen op uw huidige factuur hiervoor. Nogmaals onze excuses voor het ongemak. We waarderen uw geduld en begrip, en we willen ervoor zorgen dat uw ervaring met ons in de toekomst soepeler verloopt. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
7 mei 2023
Bestellen en afleveren duurt te lang. 18/4 besteld aflevering 28/4
8 mei 2023
Beste mevrouw Bodingius, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Alles goed maar een account aan maken lukt helemaal niet-nooit
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Limpt, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met ons. We begrijpen dat u moeite had met het aanmaken van een account op onze website en betreuren de moeilijkheden die u heeft ondervonden. Na een grondige controle in onze systemen hebben we opgemerkt dat u reeds een bestaand account heeft bij ons sinds een jaar terug. Om u te assisteren bij het oplossen van het inlogprobleem, hebben we het wachtwoord voor uw account gereset en u vandaag per e-mail op de hoogte gebracht. U zou nu in staat moeten zijn om in te loggen met de nieuwe inloggegevens. Onze excuses voor de verwarring die is ontstaan. We streven ernaar om het gemak en de toegankelijkheid van onze diensten te waarborgen, en het spijt ons dat dit in uw geval niet goed is verlopen. Mocht u nog steeds problemen ondervinden met inloggen of als er verdere ondersteuning nodig is, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We willen er zeker van zijn dat u volledige toegang heeft tot uw account en dat eventuele hindernissen zijn opgelost. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We waarderen uw geduld en begrip in deze kwestie. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
5 jun 2023
levering duurt lang. verweken van een retour is ook erg lang
6 jun 2023
Beste heer Landstra, Fijn dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen! Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Wij leveren onze producten binnen 5 tot 8 werkdagen. Uw pakket wordt aangemeld bij DHL wanneer het ons internationale distributiecentrum verlaat. Het duurt ong. 3 werkdagen voordat uw pakket aankomt in het DHL sorteercentrum in Utrecht. Vervolgens levert DHL het pakket doorgaans binnen 24-48 uur. Uw retour moet dan via dezelfde weg weer terug en daarom dat het iets langer kan duren. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijk groet, Amelia@afm
1 jan 2024
Ik had de dingen heb besteld van betere kwalitijd verwacht
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Kolmer, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
8 mei 2023
Het horloge dat ik bij de zending gekregen heb, loopt niet!
9 mei 2023
Beste meneer van Schutterhoef, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met het gratis geschenk. Ik heb u direct een nieuwe toegestuurd en hopelijk bent u tevreden met de oplossing. Ik wens u nog veel reisplezier met Atlas For Men. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
28 aug 2023
Heel veel maten komen niet overeen met de werkelijkheid
28 aug 2023
Beste meneer Havers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Goed spul maar bestelling komt heel laat dat is jammer
5 jul 2023
Beste meneer Ludgen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
8 jul 2023
bezorgen zoals beloofd en niet pas de 3de keer!!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Van den Wekken, Bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u voor de tweede keer een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Er kan altijd iets misgaan. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u een probleem ondervindt met uw bestelling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren en hopen dat wij u in de toekomst meer vertrouwen kunnen geven in ons bedrijf en onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
EP
Evert P.
Hengelo
MEER en eerlijke communiceren met de klanten .
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Pullens, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Ik heb uw correspondentie gecontroleerd en ik zie dat dit is opgelost in uw account. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
18 nov 2023

retour

Heb 1artikel teruggestuurd,maar niets gehoord
21 nov 2023
Beste mevrouw Wybenga, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring met ons retourproces. We begrijpen dat het wachten op een reactie over uw geretourneerde artikel langer duurt dan verwacht en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We willen u geruststellen dat het retourproces inderdaad tot 2 tot 3 weken kan duren, zoals vermeld. Echter, we begrijpen ook dat u graag op de hoogte wilt blijven van de status van uw retour. Hoewel het wellicht enige tijd kan duren voordat het proces is afgerond, doen we ons best om ervoor te zorgen dat alles soepel verloopt. We willen benadrukken dat we uw geretourneerde artikel zorgvuldig behandelen en dat we uw geduld waarderen. Als er na de genoemde periode nog steeds onduidelijkheden zijn over de status van uw retour, staan we uiteraard tot uw beschikking om uw vragen te beantwoorden. U kunt contact met ons opnemen via 085 560 51 05. Nogmaals dank voor uw begrip en geduld tijdens dit proces. We zijn toegewijd aan het bieden van de best mogelijke service en hopen dat we uw zorgen snel kunnen ophelderen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
7 mei 2023
leveren na 7 dagen zit nog steeds te wachten
8 mei 2023
Beste meneer Janssen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
JV
Jan V.
Den Ham
10 jun 2023
Krijg andere maat van kleding dan besteld is
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Verhorst, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
16 okt 2023

Door niet elke keer de verkeerde maat…

Door niet elke keer de verkeerdemaat sturen
17 okt 2023
Beste meneer van der Hoek, Dank u wel voor uw bericht en excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. We begrijpen uw frustratie en willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die zijn ontstaan. Het spijt ons dat u een keer de verkeerde maat heeft ontvangen. We begrijpen volkomen waarom dit teleurstellend is geweest. Ons doel is om een uitstekende klantenservice te bieden, en het feit dat we daarin tekort zijn geschoten, betreuren we ten zeerste. Als er in de toekomst iets is waarbij we u kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om uw ervaring bij ons te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM Jeroen@AFM
Bestelling is nooit bezorgt door koerier.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Thoben, Bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
Als ik 6weken moet wachten is wel lang.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Van den Mosselaar, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij leveren onze producten binnen 5 tot 8 werkdagen. Uw pakket wordt aangemeld bij DHL wanneer het ons internationale distributiecentrum verlaat. Het duurt ong. 3 tot 5 werkdagen voordat uw pakket aankomt in het DHL sorteercentrum in Utrecht. Vervolgens levert DHL het pakket doorgaans binnen 24-48 uur. Is uw pakket niet afgeleverd, kunt u zeker meteen contact met ons opnemen via 085-560-5105. Wij staan altijd klaar om te helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00. Wist u dat wij al uw vragen ook via www.facebook.com/atlasformennederland kunnen beantwoorden? Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier met uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
13 jun 2023
Ik zit op een retour betaling te wachten
15 jun 2023
Beste mevrouw Huijs, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
4 nov 2023
Slechte pasvorm, matig kwaliteit, stug.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Gessel, Dank u voor het delen van uw feedback met ons. We vinden het spijtig te horen dat het product dat u hebt ontvangen niet voldeed aan uw verwachtingen wat betreft de pasvorm en kwaliteit. Onze oprechte excuses voor het ongemak. We streven ernaar producten van hoogwaardige kwaliteit aan te bieden die voldoen aan de verwachtingen van onze klanten. Uw opmerkingen zijn van groot belang voor ons, en we zullen deze gebruiken om verbeteringen aan te brengen in zowel de pasvorm als de kwaliteit van onze producten. Mocht u het product willen retourneren of indien u verdere assistentie nodig heeft, neem dan alstublieft contact met ons op. We staan klaar om u te helpen en kunnen wellicht alternatieven aanbieden die beter aansluiten bij uw wensen. Nogmaals bedankt voor uw feedback. We hopen dat we in de toekomst de kans krijgen om u beter van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
sneller verzenden en terug betalen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kool, Bedankt voor uw waardevolle feedback! Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen als u vragen of hulp nodig heeft tijdens het traceren van uw bestelling. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
GM
geen juiste informatie ivm maten.
15 jun 2023
Beste meneer Michielsen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Wij hebben tevens ook een maattabel op de website https://www.atlasformen.nl/aboutv2/maattabel/maattabel-voor-hem.aspx Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat Met vriendelijke groet, Jeroen@afm