Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.936 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.332 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

sneller verzenden en terug betalen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kool, Bedankt voor uw waardevolle feedback! Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen als u vragen of hulp nodig heeft tijdens het traceren van uw bestelling. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
GM
geen juiste informatie ivm maten.
15 jun 2023
Beste meneer Michielsen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Wij hebben tevens ook een maattabel op de website https://www.atlasformen.nl/aboutv2/maattabel/maattabel-voor-hem.aspx Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Bestelling niet ontvangen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Rozekrans, Ik heb uw order direct nagekeken en deze is goed onderweg. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen als u vragen of hulp nodig heeft tijdens het traceren van uw bestelling. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Soms slecht bereikbaar
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Schellekens, Dank u wel voor het delen van uw ervaring en onze excuses voor eventuele moeilijkheden die u hebt ondervonden bij het bereiken van ons team. We waarderen uw feedback en nemen uw opmerking serieus. We begrijpen dat een goede bereikbaarheid essentieel is voor een goede klantenservice, en we willen ervoor zorgen dat u altijd gemakkelijk met ons kunt communiceren. We zullen intern onderzoeken waar het bereikbaarheidsprobleem mogelijk is ontstaan en stappen ondernemen om dit te verbeteren. Tevens zijn wij naast telefonische bereikbaarheid ook eenvoudig te bereiken via de live chat op de website, per e-mail en via Facebook. We staan altijd open voor feedback en zijn toegewijd aan het verbeteren van onze bereikbaarheid. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben of hulp nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We doen ons best om uw ervaring met ons te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Kwaliteit valt tegen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Nix, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
11 nov 2023
kwaliteit valt tegen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Koopal, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelft over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
8 mei 2023
levertijd plus maat
9 mei 2023
Beste meneer Wierbos, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij leveren onze producten binnen 5 tot 7 werkdagen. Uw pakket wordt aangemeld bij DHL wanneer het ons internationale distributiecentrum verlaat. Het duurt ong. 3 werkdagen voordat uw pakket aankomt in het DHL sorteercentrum in Utrecht. Vervolgens levert DHL het pakket doorgaans binnen 24-48 uur. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
KV
K V.
Moerkapelle

Pet veel te klein

Pet veel teklein
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Verschoor, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelft over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
17 jun 2023
Sneller opsturen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Marion, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
16 dec 2023
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Vermeren, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Luyten, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
7 nov 2023
8 nov 2023
Beste mevrouw van Wel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
RH
Rob H.
Hellevoetsluis
14 aug 2023
15 aug 2023
Beste meneer Hogenbirk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
12 jul 2023
Beste heer Terpstra, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Gezien er geen berichtje bij was gevoegd willen we alsnog graag weten wat wij voor u kunnen betekenen om uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren. Wij vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze onze klanten service. Wij staan altijd klaar om te helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 085-560-5105. Onze bel lijn staat ook altijd klaar op nummer 0900-900-9810 voor al uw bestellingen. Wist u dat wij al uw vragen ook via www.facebook.com/atlasformennederland kunnen beantwoorden? Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Wij hopen snel van u te horen zodat wij kunnen helpen! Met vriendelijke groet, Amelia@afm
RS
Ria S.
Woensdrecht
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevr. Somers, Bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop gratis retoursturen via een DHL Parcelshop, indien u dat wenst. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
20 jun 2023
20 jun 2023
Beste meneer Boogers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm