Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.583 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Kwaliteit is slecht ,maten wijken af van de werkelijkheid , Prijs: voor zo een lage prijs kun je ook niet veel verwachten ,de folder is misleidend ziet er mooier uit dan in werkelijkheid.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Den Heuvel, Ik vind het vervelend te lezen dat de maat en kwaliteit niet aan uw verwachting voldoen en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelft over de maat vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
De kwaliteit is niet meer wat het was. Jammer
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Joppen, Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Maten kloppen niet en pasvorm is ook niet echt goed
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Der Heijden, Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat u problemen ondervindt met onze maatvoering. Ik stuur uw bericht door naar onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze kleding. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop u voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
PV
sneller leveren
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van Delft Mahu, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Levering jan. 24

Heb o.a. schoenen besteld, maat was perfect. Kleur was anders dan op de foto en een lelijk model ( lijkt op een ouderwetse orthopedische model )
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van den Berg, Dank u wel voor uw feedback. We stellen uw beoordeling op prijs en betreuren het ten zeerste dat de kleur en het model van de schoenen niet aan uw verwachtingen voldeden. Onze excuses voor eventuele teleurstelling. We begrijpen dat het belangrijk is dat de kleur overeenkomt met wat u op de foto had verwacht, en we zullen ons best doen om de afbeeldingen op onze website zo nauwkeurig mogelijk te maken. Wat betreft het model, we nemen uw opmerkingen serieus en zullen deze doorgeven aan ons productontwikkelingsteam voor verdere evaluatie. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
3 feb 2024
Kwaliteit .Over het algemeen goedkope rommel
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Schoots, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Niets besteld op 11 januari 2024
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Haan, Bedankt voor uw bericht. We begrijpen dat u geen bestelling heeft geplaatst op 11 januari 2024. Het spijt ons voor het ongemak dat dit mogelijk heeft veroorzaakt. Mogelijk is er sprake van een misverstand. Na grondig onderzoek hebben we vastgesteld dat dit inmiddels is verholpen en er geen openstaande bestelling is met uw gegevens. Als u nog steeds vragen heeft over deze kwestie of als u ons verder kunt informeren over de situatie, helpen we u graag verder. Nogmaals onze excuses voor eventuele verwarring en bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
27 jan 2024

Beztelling en geld terug…

Bestelde maatvoering is niet geleverd en tweeënhalf weken na bestelling nog geen geld terug gekregen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Piek, Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat u problemen ondervindt met onze maatvoering. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Tevens is uw wens voor een snellere retourproces begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze kleding. Onze klantenservice staat altijd voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Met vriendelijke groet, Danine@AFM.
27 jan 2024
betere kleding en sneller reageren bij retour produkten
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Oomen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. U kunt ons retourproces ook nalezen via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Deze maand twee vesten gekocht Daarbij zou je een messenslijper bij krijgen maar nooit gehad daarna 3x mailtje gestuurd maar tot heden niets gehoord op mijn mailtje
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Galen, Mijn excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We begrijpen volledig uw teleurstelling en bieden graag onze oprechte excuses. Het lijkt erop dat er een verwarring is opgetreden bij de verwerking van uw bestelling. We begrijpen dat u eigenlijk het gratis messenslijper verwachtte, maar u heeft geen voordeelcode hiervoor ingewisseld. U heeft een code ingewisseld voor een gratis verzending. Na controle heeft u ons niet gecontacteerd via onze klantenservice maar waarschijnlijk via no reply e-mails waardoor u geen antwoord heeft ontvangen. U kunt ons eenvoudig bereiken via : https://www.atlasformen.nl/help/contact.aspx of via 085 560 51 05. Om dit op te lossen, zullen we de messenslijper zo snel mogelijk naar u verzenden. Nogmaals onze excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw feedback en hopen dat u in de toekomst een positieve ervaring zult hebben met onze dienstverlening. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
6 jan 2024
meer beleeft. Te omslachtig
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van der Zwan, Dank u wel voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u de interactie als omslachtig heeft ervaren. We streven ernaar om onze dienstverlening te verbeteren en uw opmerkingen spelen daarbij een belangrijke rol. Wij vinden het vervelend om te horen dat het voor u omslachtig is. We willen graag verzekeren dat uw feedback serieus wordt genomen, en we zijn toegewijd om de klantervaring te optimaliseren. U kunt als het lastig is om online te bestellen uiteraard ook bestellen per telefoon omdat wij een speciale bestellijn hebben voor u via 0900 38 40 140. Daarnaast staan wij ook klaar via onze klantenservice om u te assisteren als u vragen heeft en deze kunt u via 085 560 51 05 bereiken. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren. Met vriendelijke groet Jeroen@AFM
Op zich mooie producten, maar ik wacht nog steeds op een paar nieuwe pantoffels Inmiddels is dit netjes opgelost, ze hebben nieuwe pantoffels gestuurd
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw van der Made, Wat fijn om te horen dat het probleem naar tevredenheid is opgelost! We stellen uw feedback zeer op prijs en zijn blij dat we nieuwe pantoffels naar u hebben kunnen sturen. Onze excuses nogmaals voor het ongemak, en als u verdere vragen of opmerkingen heeft, staan we altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
1 jan 2024

Trouwe klant.

Ben trouwe en meestal tevreden klant,maar wacht nog steeds op terugbetaling van een dubbele bestelling waarvan ik één terug meegaf aan de postbode. Hierover bestaan al enkele mails naar de klantenservice ,maar tot nu toe kreeg ik daar geen enkele reactie op! Hopelijk kunt u mij alsnog een antwoord of mijn geld terug bezorgen ?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Hollander, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Na controle is er op elke e-mail gereageerd en u gemeld dat een annulering niet meer mogelijk was op moment van mailing en dat u het pakketje kunt retourneren of weigeren aan de deur wat u heeft gedaan. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
1 jan 2024
Ik had de dingen heb besteld van betere kwalitijd verwacht
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Kolmer, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
ondanks de korting is de prijs qua kwaliteit nog wel iets te hoog had dit jaar ook eerder schoenen van jullie die heel slecht genaaid waren de freeflap liet los en klitteband viel uit elkaar had helaas mijn retourbon niet meer maar verders blijf wel klant mvg toon
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Schuurhannes, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Als ik artikelen bestel dan vraag ik of ze kunnen worden afgeleverd bij een afhaal automaat maar dat schijnt erg moeilijk te zijn voor atlas. Als na een paar dagen vraag waar her bestelde pakket is blijkt het terug gestuurt te zijn. Heb op gebeld [aardige medewerker) neemt alles met me door en belooft dat het opnieuw afgestuurd wordt en naar een afhaal automaat gestuurd gaat worden Komt het toch weer naar mijn huisadres. Kan via app dhl bezorg adres wijzigen maar niet dichtbij zoals eerst afgesproken was Tot dit jaar nooit geen probleem gehad sinds 2023 wel Erg jammer
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Haklander, Hartelijk dank voor het delen van uw recente ervaring met onze leveringsdienst, en onze oprechte excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. We begrijpen hoe belangrijk het is dat uw bestelling soepel en naar wens wordt afgehandeld, en het spijt ons dat dit niet het geval was. We waarderen uw geduld en begrip tijdens het gesprek met onze medewerker. Het is zeer teleurstellend om te horen dat ondanks de toezeggingen het pakket toch weer naar uw huisadres is verzonden in plaats van naar het afhaalpunt, zoals gewenst. Naar aanleiding van uw melding hebben we contact opgenomen met onze logistieke partner, DHL, om het specifieke probleem met het afleveren bij een afhaalautomaat aan te kaarten. We begrijpen dat het voor u belangrijk is om een afhaalautomaat te kunnen kiezen en dat dit momenteel beperkt is tot een DHL-servicepunt. We begrijpen dat deze beperking van DHL ongemak voor u veroorzaakt, en we zullen ons uiterste best doen om op korte termijn een oplossing te vinden. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. We waarderen uw feedback en de mogelijkheid om deze kwestie op te lossen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
GB
Gerie B.
Haaksbergen
16 dec 2023
Ik heb twee vesten gekocht die worden aangeprezen als lekker warm. Nou de stof van de vesten is zo dun dat er van warmte geen sprake is. Miskoop dus.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Borghuis, Hartelijk dank voor uw recente aankoop en het delen van uw ervaring met betrekking tot de twee vesten die u hebt aangeschaft. Het spijt ons zeer te horen dat de vesten niet aan uw verwachtingen voldeden en dat u ze als dun ervaart, in tegenstelling tot de warmte die werd geadverteerd. Wij bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele teleurstelling die dit heeft veroorzaakt. Uw feedback is van groot belang voor ons, omdat het ons in staat stelt onze producten te evalueren en te verbeteren. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
16 dec 2023
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Vermeren, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Heb twee mannen bloezen terug gestuurd maar geen geld terug gekregen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw de Haan, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Nu voor de derde keer een kleinere maat besteld. Omruil service werk pas als de retour gestuurde broeken binnen zijn🫤
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Fokke, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met onze omruilservice, en onze oprechte excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden. We begrijpen dat het frustrerend kan zijn om te wachten op de verwerking van retouren voordat een omruiling kan plaatsvinden. We willen u laten weten dat we uw feedback ter harte nemen en dat we ons best doen om onze service te verbeteren. We willen benadrukken dat we een directe omruilservice aanbieden, en het is niet nodig om te wachten tot de retour gestuurde artikelen zijn ontvangen. Om ervoor te zorgen dat u snel en efficiënt geholpen wordt, raden we aan om direct contact met ons op te nemen via het telefoonnummer 085 560 51 05 om het omruilproces te starten. Ons toegewijde team staat klaar om u te assisteren en ervoor te zorgen dat u de juiste maat ontvangt zonder onnodige vertraging. We waarderen uw begrip en willen u bedanken voor uw loyaliteit. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM