Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.803 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.583 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

GM
22 okt 2023

De zaak waar ik mijn bestelling kan…Karweihuis Soesterberg

De zaak waar ik mijn bestelling kan afhalen is met vakantie. Brief op de deur dat zij a.s. maandag weer open zijn. Ik hoop dat mijn bestelling niet retour gezonden wordt, afhaaladres Karweihuis Soesterberg. Klant: G. Mertens , dorpsplein 44 Soesterberg. Met vr. gr. G. Mertens
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Mertens, Dank u voor het delen van uw bezorgingsprobleem met ons. We begrijpen dat er enige zorgen zijn over de afwezigheid van de afhaallocatie en het risico van retourzending. We willen u graag helpen om deze situatie op te lossen, hoewel we niet direct betrokken zijn bij het bezorgproces, omdat we geen DHL zijn. We willen graag enkele stappen met u delen die u kunt ondernemen om dit probleem aan te pakken. Allereerst raden we u aan om rechtstreeks contact op te nemen met DHL om hen op de hoogte te stellen van de tijdelijke sluiting van de afhaallocatie en uw zorgen te uiten over de mogelijke retourzending van uw bestelling. DHL kan u informeren over de beschikbare opties en mogelijke oplossingen. Bovendien, als u al contact heeft gehad met DHL en geen bevredigend antwoord heeft gekregen, kunt u overwegen om contact op te nemen met onze klantenservice via 085 560 51 05 voor verdere assistentie. Hoewel we niet verantwoordelijk zijn voor de bezorging zelf, staan we altijd klaar om onze klanten te helpen en te begeleiden bij mogelijke oplossingen. We begrijpen dat dit een frustrerende situatie kan zijn en we zullen ons best doen om u te ondersteunen bij het vinden van een passende oplossing. Bedankt voor uw begrip en geduld. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
21 okt 2023

Slechte maattabel

Ik had een paar broeken besteld aan de hand van jullie maat tabel. Bij mezelf gemeten zoals jullie aangeven. En nog altijd pas ik er 2 keer in
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Mooij, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te groot was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
21 okt 2023
Bestel altijd maat 52 ofXL,was altijd goed,maarbij de laatste bestelling klopte de maatvoering niet,vel te groot,daarom teruggestuurd.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kolijn, Hartelijk dank voor uw feedback en uw voortdurende steun voor ons merk. We vinden het spijtig te horen dat er een probleem was met de maatvoering van uw laatste bestelling, waardoor de maat te groot was. We begrijpen dat dit voor u vervelend is en bieden onze oprechte excuses aan voor enig ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Onze maatvoering is gebaseerd op Duitse maten, en we doen ons best om ervoor te zorgen dat onze klanten altijd de juiste maat ontvangen. We bieden verschillende kanalen voor klantenservice, zoals telefoon, e-mail en live chat, om eventuele vragen over maatvoering te beantwoorden voordat een bestelling wordt geplaatst. We waarderen uw vertrouwen in onze klantenservice en staan altijd klaar om te helpen. Daarnaast willen we u eraan herinneren dat wij een gratis omruilbeleid hebben, waarmee klanten gemakkelijk een bestelling kunnen ruilen als de maat niet correct is. We willen u aanmoedigen om van dit beleid gebruik te maken als u de verkeerde maat heeft ontvangen. Ons doel is om ervoor te zorgen dat u tevreden bent met uw aankopen bij ons. Nogmaals, onze excuses voor de ongemakken die u heeft ondervonden. We zullen blijven werken aan het verbeteren van onze maatvoering en klantenservice om ervoor te zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt. Als u verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
16 okt 2023

Door niet elke keer de verkeerde maat…

Door niet elke keer de verkeerdemaat sturen
17 okt 2023
Beste meneer van der Hoek, Dank u wel voor uw bericht en excuses voor de problemen die u heeft ondervonden. We begrijpen uw frustratie en willen onze oprechte excuses aanbieden voor de ongemakken die zijn ontstaan. Het spijt ons dat u een keer de verkeerde maat heeft ontvangen. We begrijpen volkomen waarom dit teleurstellend is geweest. Ons doel is om een uitstekende klantenservice te bieden, en het feit dat we daarin tekort zijn geschoten, betreuren we ten zeerste. Als er in de toekomst iets is waarbij we u kunnen assisteren, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We zullen er alles aan doen om uw ervaring bij ons te verbeteren. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ondervonden. Bedankt voor uw begrip. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM Jeroen@AFM
HR

Pakketje niet gratis geleverd

Pakketje geleverd maar zou gratis geleverd worden. Bij het factuur waren de bezorgkosten opgenomen Belde de klantenservice Meneer dat moet u bij de opdracht invullen Uitgelegd dat ik niet via de webshop kon betalen en via een mail de bestelling alsnog gedaan is door een medewerker Ik had de medewerker moeten inlichten omtrent de procedure (de omgekeerde wereld
26 sep 2023
Beste meneer Rijff, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat het invoeren van een voordeelcode op onze website niet geheel duidelijk voor u is. Ik zie wel dat u een voordeelcode heeft laten inwisselen voor € 10.00 korting. U kunt per bestelling maar 1 voordeelcode inwisselen uiteraard. U kunt helaas niet gebruik maken van 2 voordelen per bestelling. Ook staat onze klantenservice altijd voor u klaar om u te helpen met uw online bestelling. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
25 sep 2023

Het duurt vaak oneindig lang voordat de…

26 sep 2023
Beste meneer Rigterink, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Het is spijtig om te lezen dat uw bestellingen niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Het is ook spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
23 sep 2023
duurt lang voor dat je wat krijgt en nog langer opje geld wachten als je wat terug stuurt.
25 sep 2023
Beste meneer Oudshoorn, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Artikel twee maten te groot , geld na 11 dagen nog niet retour ontvangen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kapteijn, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Kwaliteit valt tegen
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Nix, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
EP
Evert P.
Hengelo
MEER en eerlijke communiceren met de klanten .
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Pullens, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Ik heb uw correspondentie gecontroleerd en ik zie dat dit is opgelost in uw account. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
15 sep 2023
Na terugsturen van bestelling, wacht ik al bijna 2 weken op terugbetaling van mijn geld.
15 sep 2023
Beste meneer Boot, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
11 sep 2023
De kwaliteit en uitzicht voldeed niet aan mijn verwachtingen. Ik stuurde een deel van mijn bestelling terug, maar kreeg nog geen antwoord van u.
12 sep 2023
Beste mevrouw Decaesteccker, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Uw wens voor een snellere retourproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
28 aug 2023
Heel veel maten komen niet overeen met de werkelijkheid
28 aug 2023
Beste meneer Havers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat de maat niet aan uw verwachting voldoet. Onze maten zijn gebaseerd op de Duitse maatstelling en vallen ruim om het beste draagcomfort te garanderen. Twijfelt u over een maat? Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste maat. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
14 aug 2023
Bestelling niet ontvangen van dhl, ik weet niet wat de reden is wordt nog onderzocht.na contact is de bestelling opnieuw verzonden door atlas for man maar nog niet ontvangen.
15 aug 2023
Beste meneer van Zijl, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Na controle zie ik dat uw herzending vandaag op 15 augustus bezorgd zal worden. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
RH
Rob H.
Hellevoetsluis
15 aug 2023
Beste meneer Hogenbirk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
13 aug 2023
als er artikelen in de brochure staan ,, met nederlandse maten of belgische maten en ik bestel maat 54 waarom krijg ik dan maat 48 en als ik telefonisch contact opneem word ik voor dom aanzien ,, het antwoord van deze persoon aan het apparaat wilde mij overtuigen dat de maat 48 gelijk is aan 54 er is tot twee maal toe de maat 48 gestuurd ik heb nu de drie broeken per aangetekend schrijven terug gestuurd ,, en als ik nu niet de goede maat krijg ,, dan bestel ik nooit nog iets ,, bedankt
14 aug 2023
Beste meneer Janssens, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inmiddels dat het inderdaad is opgelost en is bezorgd op uw adres. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
JL
Jozef L.
Belgie
12 aug 2023
Bestelling gemaakt, is niet terecht gekomen bij mij, 3 maal gebeld , steeds aan het leintje gehouden , eindelijk terug besteld en dan aan gekregen op 24/07. Ik ben een trouwe klant.
14 aug 2023
Beste meneer Lievens, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inmiddels dat het inderdaad is opgelost en is bezorgd op uw adres Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
5 aug 2023
Slechte afhandeling klacht, kleding is goed. Kreeg na bestelling en betaling (kan niet anders) aanmaning per mail om alsnog te betalen. In 1e instantie was de bestelling niet door gekomen en moesten we dit zelf regelen via de klantenservice. Daarna kregen de aanmaning. Achteraf is het na weer contact met de klantenservice wel goed gekomen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Jong, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met het betaalproces en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inderdaad dat het inmiddels is opgelost. Hopelijk heeft u ondanks het betaalproces dat niet helemaal goed ging toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
omdat het erg lang duurt voor dat bestelling word geleverd. We hebben 8 dage moeten wachten.
4 aug 2023
Beste meneer Visser, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm

Te laat

De goederen waren door een fout in het bezorgadres in de verkeerde postbus gedaan. Deze fout is veroorzaakt door AtlasforMen. Hierdoor heeft het bijna een week geduurd voor ik de tanktops in bezit kon nemen.
4 aug 2023
Beste meneer Sloekers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Ik zie inmiddels dat het probleem is opgelost. Hopelijk heeft u ondanks de langere levertijd toch veel plezier van uw aankoop.  Met vriendelijke groet, Jeroen@afm