Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.033 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.434 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

24 okt 2023
Beste meneer van Dissel, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Boer, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
SL
Silvain L.
tessenderlo
16 okt 2023
17 okt 2023
Beste mevrouw Laeremans, Dank u wel voor uw review en uw feedback. We hebben uw beoordeling van 3 sterren gezien en willen graag meer informatie ontvangen om te begrijpen wat er is misgegaan en hoe we u beter van dienst kunnen zijn. We vinden het belangrijk dat onze klanten tevreden zijn, en het spijt ons dat u een negatieve ervaring heeft gehad. Als u ons meer details kunt geven over wat er precies is gebeurd of wat u heeft teleurgesteld, zou dat ons enorm helpen om dit probleem aan te pakken en te verbeteren. Ons doel is om eventuele problemen op te lossen en ervoor te zorgen dat u een positievere ervaring met ons heeft. Ik heb u gemaild via onze klantenservice en u kunt reageren op ons bericht zodat ik u verder kan helpen hiermee. Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaring. We kijken uit naar uw reactie, zodat we samen aan een oplossing kunnen werken. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
25 sep 2023
26 sep 2023
Beste meneer Hendriks, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
2 sep 2023
4 sep 2023
Beste heer Leek, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen, stellen wij op prijs. Indien u ergens bij hulp nodig heeft, gaarne contact met ons opnemen en helpen wij zeker graag! Voor in de toekomst, wanneer u hulp nodig heeft, staat onze klanten service altijd klaar om te helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 085-560-5105. Onze bel lijn staat ook altijd klaar op nummer 0900-900-9810 voor al uw bestellingen. Wij kunnen ook al uw vragen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Hopende u voldoende te hebben geïnformeerd, verblijf ik. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
28 aug 2023
28 aug 2023
Beste mevrouw de Smale, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling en uw vertrouwen in Atlas For Men. Wij zijn blij dat u tevreden bent met onze service en onze producten. Veel reisplezier met Atlas For Men en graag tot ziens! Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
21 aug 2023
25 aug 2023
Beste mevrouw van Meenen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
24 jul 2023
24 jul 2023
Beste meneer Westrik, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
19 jul 2023
20 jul 2023
Beste heer van Dijk, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Stelle wij op prijs! Gezien er geen berichtje bij was gevoegd willen we alsnog graag weten wat wij voor u kunnen betekenen om uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren. Onze klanten service staat altijd klaar om te helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 085-560-5105. Onze bel lijn staat ook altijd klaar op nummer 0900-900-9810 voor al uw bestellingen. Wij kunnen ook al uw vragen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
19 jul 2023
Beste heer Peeters, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Gezien er geen berichtje erbij was gevoegd willen we alsnog graag weten wat wij voor u kunnen betekenen om uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren. Indien nodig, gaarne contact opnemen met onze klantenservice zodat wij u kunnen helpen. Voor in de toekomst, wanneer u hulp nodig heeft, staat onze klanten service altijd klaar om te helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 085-560-5105. Onze bel lijn staat ook altijd klaar op nummer 0900-900-9810 voor al uw bestellingen. Wij kunnen ook al uw vragen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
GJ
G.A.H J.
Roermond
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Janssen, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Stellen wij op prijs! Gezien er geen berichtje bij was gevoegd willen we alsnog graag weten wat wij voor u kunnen betekenen om uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren. WIj vragen u vriendelijk contact met ons op te nemen indien gewenst, zodat wij u kunnen helpen. Voor in de toekomst, wanner u hulp nodig heeft, staat onze klanten service altijd klaar om te helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 085-560-5105. Onze bel lijn staat ook altijd klaar op nummer 0900-900-9810 voor al uw bestellingen. Wij kunnen ook al uw vragen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Wij wensen u een hele fijne middag verder. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
15 jul 2023
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste heer Hagens, Aan u ook bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Stellen wij zeker op prijs! Gezien u geen geen berichtje bij uw beoordeling hebt toe gevoegd willen we alsnog graag weten wat wij voor u kunnen betekenen om uw ervaring met ons bedrijf te verbeteren. WIj vragen u vriendelijk contact met ons op te nemen indien gewenst, zodat wij u kunnen helpen. Voor in de toekomst, wanner u hulp nodig heeft, staat onze klanten service altijd klaar om te helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 085-560-5105. Onze bel lijn staat ook altijd klaar op nummer 0900-900-9810 voor al uw bestellingen. Wij kunnen ook al uw vragen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Hopelijk tot snel. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
BD
Bas J. d.
Dordrecht
8 jul 2023
12 jul 2023
Beste heer Den Hoed, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij staan altijd klaar om te helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 085-560-5105. Onze bel lijn staat ook altijd klaar op nummer 0900-900-9810 voor al uw bestellingen. Wist u dat wij al uw vragen ook via www.facebook.com/atlasformennederland kunnen beantwoorden? Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Kunnen wij iets voor u betekenen om uw ervaring bij Atlas For men te verbeteren, horen wij het graag! Met vriendelijke groet, Amelia@afm
5 jul 2023
Beste mevrouw Busman, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom . Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
5 jul 2023
Beste mevrouw Westdijk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom . Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
5 jul 2023
Beste mevrouw van Meurs, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom . Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons bedrijf en onze producten. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
20 jun 2023
Beste mevrouw Duker, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
15 jun 2023
Beste meneer Kromhof, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
15 jun 2023
Beste meneer van Rijn, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
6 jun 2023
8 jun 2023
Beste meneer Fernandes, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm