Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.033 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.434 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

.wachten te op ik ietszit messenslijper…

.wachten te op ik ietszit messenslijper de zoals troep waardeloze ,achterwege aub prullaria" gratis" de Laat
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Duijf, Ik vind het vervelend te lezen dat de kwaliteit van het gratis artikel niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. We doen ons best om voor al onze klanten mooie gratis artikelen aan te bieden. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de juiste keuze van een cadeau als u twijfelt over de kwaliteit vooraf. U kunt ook een andere cadeau uitkiezen voordat u uw bestelling plaatst als u eventueel een andere cadeau wenst bij uw bestelling. U kunt de meeste recente voordelen controleren via : https://www.atlasformen.nl/aboutv2/atlas-for-men/voordeelcodes.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
6 jan 2024

Goede kleding communicatie kan beter

Levering was goed en de producten. De telefonische verbinding kraakte nogal en viel af en toe weg. Vervelend
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Griffioen, Dank u wel voor uw feedback. We waarderen het dat u de tijd heeft genomen om uw ervaring met ons te delen. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de telefonische verbinding tijdens ons gesprek. Onze excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We begrijpen hoe belangrijk een duidelijke en betrouwbare communicatie is, en het feit dat de verbinding kraakte en af en toe wegviel, valt niet binnen onze standaarden. We zullen onmiddellijk stappen ondernemen om de kwaliteit van onze telefonische verbindingen te verbeteren en ervoor te zorgen dat dergelijke onderbrekingen niet meer voorkomen. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen uw begrip en de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Als u verdere vragen of opmerkingen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

vrije tijds overhemden

De boorden van de vrije tijds overhemden zouden wat mij betreft wel wat steviger kunnen,en de manchetten.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Dam, Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop indien niet gewenst gratis retoursturen via een DHL Parcelshop. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Kwaliteit laat af en toe te wensen over. Voor bestelling binnen is gaat er vaak een week over heen.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Van Gennip, Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden. Uiteraard stuur ik uw bericht door naar onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop indien niet gewenst gratis retoursturen via een DHL Parcelshop. Tevens begrijpen wij ook uw wens voor een snellere levering, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten en leveringstijden. Met vriendelijke groet, Danine @AFM
27 jan 2024
Bij verschillende shirts van 5xl zat 1 shirt van 2xl dit te laat ontdekt voor terug zending
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Bastiaanse, Het spijt ons dat u de verkeerde maat heeft ontvangen. We begrijpen dat dit teleurstellend is en bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak. We hebben u tevens een mail verstuurd om het probleem op te kunnen lossen en kijken uit naar uw terugkoppeling. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx We waarderen uw begrip en willen u bedanken voor uw loyaliteit. Als er nog verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan klaar om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Danine@AFM
Alles was prima
3 feb 2024
Levertijden
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer de Kam, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Tabak, Bedankt dat u de tijd heeft genomen om ons te beoordelen en uw feedback te delen. We waarderen uw eerlijke mening over onze producten/diensten. Als u specifieke suggesties heeft of als er iets is waarover u niet helemaal tevreden was, horen we dat graag, omdat dit ons kan helpen onze dienstverlening te verbeteren. Uw tevredenheid is voor ons van het grootste belang, en we streven ernaar om onze klanten de best mogelijke ervaring te bieden. Ik heb u tevens ook een e-mail verstuurd. Mocht u in de toekomst vragen hebben of als er iets is waarover u graag meer informatie wilt, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan altijd voor u klaar om te helpen en te zorgen dat uw ervaring met ons positiever wordt. Nogmaals bedankt voor uw tijd en uw waardevolle feedback. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Verbetere Retouren die spoorloos verdwijnen bij HLD compenseren en niet een enorm probleem van maken. JAS (te groot en kapotte rits daar verdwenen, nooit vercompebseerd gekregen)

Verbeteren: de veel te grote maten van de kleding. Deze zijn niet standaard. Gevolgen zullen zijn meerdere retourneren met daar aan verbonden kosten. Kijk b.v. naar de witte broek welk in de aanbieding zit, maar als je deze aantrekt op de maat, zit hij oer je oren. De lengte van kleding is ook vele malen langer dan wenselijk. B.v. de broeken. Kwaliteit over het algemeen wel goed, echter de variatie is onvoldoende, te zeer gericht op reeds zelfde kleding. Ouderwetse dames kleding die op de Duitse markt gericht is en in feite niet voldoet aan de Nederlandse. Bedenk ook eens een dames atribuut toe te voegen i.p.v. een regen aan horloges, zwem er bijna in, zijn er al zoeveel kan er een handeltje in beginnen. Plaagstootje.....
24 okt 2023
Beste meneer Spoelstra, Dank u voor het delen van uw waardevolle feedback met ons betreffende onze kledingproducten. We waarderen uw opmerkingen en nemen uw zorgen serieus. Het spijt ons te horen dat u problemen heeft ondervonden met de maten van sommige van onze kledingstukken, evenals de beperkte variatie in ons aanbod. We begrijpen dat het essentieel is dat onze kleding goed past en aansluit bij de wensen van onze klanten. Uw opmerkingen over de lengte van de kleding en de pasvorm van specifieke items, zoals de witte broek, zijn belangrijk voor ons. We nemen uw feedback ter harte en zullen ons uiterste best doen om de maatvoering en pasvorm van onze kleding te verbeteren. Wat betreft de variatie in ons assortiment, we zullen zeker overwegen om ons aanbod uit te breiden en rekening te houden met de behoeften en wensen van onze Nederlandse klanten. Uw suggestie om een dames attribuut toe te voegen is zeer interessant en zal worden meegenomen in onze toekomstige overwegingen voor productontwikkeling. We zijn altijd blij met constructieve feedback van onze klanten, omdat het ons helpt om onze producten en diensten te verbeteren. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons productontwikkelingsteam, zodat we stappen kunnen zetten om aan uw verwachtingen te voldoen. Nogmaals bedankt voor uw feedback en uw steun voor ons merk. We kijken ernaar uit om u in de toekomst beter van dienst te kunnen zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Bestelling was helemaal ok, MAAR DE BEZORGING IS VERSCHRIKKELIJK Wij wonen op een appartement en dan bellen ze aan en gooien het pakketje in de lift waar een ieder het pakketje mee kan nemen, we zij slecht ter been (74 jaar) en toen mijn vrouw naar buiten keek reed de bestelbus al weg DHL toen is mijn vrouw ze snel ze kon naar de lift gegaan om naar onderen te gaan toen stond er al een ander met ons pakketje in de handen. Toen hebben we gezegd nooit weer kleding van ATLAS of ze moeten het met de post doen, doe hier wat mee dit kost klanten gr RUITER John F Kennedylaan 33 9203 JN Drachten.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Ruiter, Dank u voor het delen van uw ervaring met ons, en we betreuren het ongemak dat u heeft ondervonden met de bezorging van uw bestelling. We begrijpen dat een zorgvuldige bezorging van essentieel belang is, vooral voor klanten zoals u die op een appartement wonen. Het spijt ons te horen dat de bezorging door DHL niet aan uw verwachtingen heeft voldaan en dat het tot ongemak heeft geleid. We willen u er echter op wijzen dat wij als verkoper geen directe controle hebben over de bezorgdienst die wordt gebruikt. We schakelen vertrouwde bezorgpartners in om bestellingen bij onze klanten af te leveren, maar de bezorgprocedure en beleid worden door de bezorgdienst zelf bepaald. We begrijpen dat u al contact heeft gehad met DHL over dit specifieke voorval, maar mocht u verdere zorgen of klachten hebben, raden we u aan om contact op te nemen met DHL om uw ervaring en feedback met hen te delen. Ze kunnen mogelijk stappen ondernemen om soortgelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Nogmaals, onze excuses voor eventuele ongemakken die u heeft ervaren. We waarderen uw waardevolle feedback en zijn blij dat u tevreden was met de bestelling zelf. Als u nog verdere vragen heeft of assistentie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We hopen dat dit probleem snel wordt opgelost en dat u in de toekomst een betere bezorgervaring zult hebben. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
16 okt 2023
Wel een redelijke vlugge levering maar iets terug zenden en terugbetaling duurt vrij lang.En niet iedere telefoniste is even vriendelijk.Als er een foutje gemaakt wordt met de betaling opdracht kom je terwijl je er niets aan kan doen op de (zwarte lijst) als wanbetaler ik vind dat heel erg misplaatst en de t.shirts en truien vesten zijn van redelijke goede kwaliteit maar vrij kort eigenlijk te kort.Dit was wat mij dwarszit dus een betere recentie kan ik er nog niet van maken.Hoop dat jullie er iets aan gaan doen.
17 okt 2023
Beste mevrouw Jansen, Dank u wel voor uw feedback en het delen van uw ervaring. We stellen uw opmerkingen zeer op prijs en nemen deze serieus. Het spijt ons dat u enkele problemen heeft ondervonden met onze service en producten. Het is fijn om te horen dat u de levering als redelijk snel heeft ervaren. We begrijpen echter dat de verwerking van retourzendingen en terugbetalingen langer heeft geduurd dan u had gehoopt. Onze excuses hiervoor. We zijn ons bewust van deze kwestie en streven ernaar om de verwerkingstijden te verbeteren, zodat onze klanten een snellere service kunnen verwachten. Wat betreft de ervaring met onze telefonistes, het spijt ons te horen dat niet elke interactie even vriendelijk was. Dit is zeker niet de standaard die wij nastreven, en we zullen dit intern bespreken om onze klantenservice te verbeteren. Betreffende het probleem met de betaling en de zwarte lijst, begrijpen we uw bezorgdheid. We zullen deze kwestie onderzoeken en ervoor zorgen dat er geen onterechte vermeldingen op de zwarte lijst terechtkomen. Uw tevredenheid is belangrijk voor ons, en we willen graag voorkomen dat dit soort situaties zich herhalen. Tot slot, bedankt voor uw opmerkingen over de kwaliteit en pasvorm van onze producten. Dit feedback is waardevol en helpt ons om onze producten te verbeteren. We waarderen uw eerlijkheid en uw geduld. We werken er hard aan om uw ervaring met ons te verbeteren, en we hopen dat u in de toekomst een betere ervaring met ons zult hebben. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
WH
Wim h.
Erica
Alles was goed Alleen de Cargobroek heb ik reeds terug gestuurd daar het WEL mijn maat was doch bij het passen bleek dat de pijpen 10-12 cm te lang waren. Jammer dat jullie geen rekening houden met de zg K maten dus wel bv 52 maar niet deze ook hebben in de maat 25 daar de ene keer een maat 52 goed zit , maar bij beschouwing deze te lang is en dus een maatje 25 beter van pas is Een idee om ook deze maten op te nemen in jullie assortiment, dit voorkomt teleurstelling en terug zending
12 jul 2023
Beste heer heller, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij zijn hard aan de slag om onze services en producten te verbeteren en feedback is erg welkom. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze kleding. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
5 jun 2023
Retourzendingen die verdwijnen, de verantwoordelijkheid nemen en deze vergoeden. Niet ellenlange discussies en ontwijkende antwoorden, ook niet als de fout is gemaakt bij de tussenpersoon, de verzender, daarna zelf onderzoeken i.p.v. verantwoordelijkheid bij de klant neer te leggen. DHL op het matje roepen en niet de persoon die geretourneerd heeft. Overigens bij de wet Uw plicht. Klantvriendelijkheid kan vele malen beter. Kwaliteit over algemeen goed van de geleverde producten.
6 jun 2023
Beste heer Spoelstra, Hartelijk dank voor uw beoordeling en fijn om te lezen dat u tevreden bent met onze producten. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze klantenservice. Onze wel gemeende excuses hiervoor! Wij zijn hard aan de slag om onze services te verbeteren en feedback is erg welkom! Het is zeker ook spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. U heeft volkomen gelijk en we zullen het gesprek aangaan met DHL met het oog op het verbeteren van de retour processen. Voor een volgende keer, vraag hun vriendelijk om u een retour bewijs te geven en kunt u dan zelf ook volgen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
EE
els e.
BARENDRECHT
28 mei 2023
Ik had twee broeken en een pet besteld .Alles werd op tijd gebracht. Helaas was er geen isotherme set en verrassings-cadeau bij. Ik belde hierover en kreeg onder bestellingsnr. 50989998 alsnog de isotherme set en de verrassings-cadeau. Als verrassings-cadeau laten ze een kartonnendoos zien. Wat kreeg ik een KURKENTREKKER. Ik voelde dit echt als een belediging ,stuur dan niets. Ik ben op leeftijd en geef alle cadeautjes aan mijn kleinkinderen.
31 mei 2023
Beste heer Engbers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden was met uw cadeau. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen en hiernaast ook een leuk cadeautje bij. Wenst u in de toekomst geen cadeautjes te ontvangen, kan u dit zeker aangeven bij het bestellen. Hopelijk heeft u ondanks de tegenvallende cadeautje toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
21 aug 2023

Liever en sneller antwoorden op de e-mails van de klant

De laatste bestelling is goed afgelopen maar die van mei niet. Ik had recht op een terugbetaling van 7,80 maar die konden niet geschonken worden door bank probleem zeggen ze. Ik heb meerdere e-mails gestuurd (de laatste e-mail met de bank rek. van mijn vrouw) ik heb nooit een antwoord gekregen) Op het einde heb ik een nieuwe bestelling geplaatst en het probleem was opgelost (Dani heeft me goed geholpen) anders ben ik tevreden.
25 aug 2023
Beste meneer Fraussen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de terugbetaling. Na controle is het inderdaad goed opgelost en goed om te horen dat u verder tevreden bent. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
RG
Rik G.
Nimwegen (NL)
6 mei 2023

kosteloze toezending werd gesuggereerd.

De petten die ik bestelde waren dunner en minder isolerend dan ik opmaakte uit de afbeelding. Erger vond ik dat bij een bestelling boven de 50 euro de toezending kosteloos zou zijn. Omdat ik voor het eerst bestelde kreeg ik een welkomstbonus van 5 euro. Het was niet chique om dan te doen of ik maar voor 45 euro had besteld en vervolgend 10 euro verzendkosten te rekenen. Site maakt op mij daardoor een onbetrouwbare indruk.
8 mei 2023
Beste meneer van Ginneken, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Ik zie daarnaast ook dat u een klacht heeft over een voordeelcode van gratis verzending maar u heeft al een voordeelcode van € 10 ingewisseld en u kunt per bestelling maar 1 voordeelcode inwisselen. U heeft € 10 welkomstkorting gebruikt en de standaard verzendkosten zijn € 4,95. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
GH
georges h.
boekhoute
11 jul 2023

NIET JUISTE FACTURATIE

Openstaande facturen. Factuur 040049336108 bedrag 13,59 €? De cargo bermuda werd gratis (zie scan.pdf factuur) vervangen voor de teruggestuurde op 22/06/2024 met Bpost BPACK 24hr 323232032648461000 kosten door mij betaald 7,80 €. Artikel nr. AA99300 niet geleverd, wegens uitverkocht, reeds betaald 12,10 €. Mijn te goed is dan ook 12,10 € welke ik binnen de zeven dagen terugbetaling van verwacht. m.v.g Haeck Georges
12 jul 2023
Beste heer Haeck, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Er kan altijd iets misgaan. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u een probleem ondervindt met uw bestelling. Wij staan altijd klaar om te helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 085-560-5105. Wist u dat wij al uw vragen ook via www.facebook.com/atlasformennederland kunnen beantwoorden? Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
1 jan 2024
Over de kwaliteit van de kleding hebben niets op te merken.Wel vind ik dat DHL erg in gebreke blijft bij het afleveren van de goederen.In de mail staat dat het pakket is afgeleverd op donderdag maar toen waren we niet thuis.van de buurman hebben we gehoord dat hij het pakket voor de deur zag liggen op zaterdagmorgen.Wat gaat er gebeuren als het pakket niet meer te achterhalen valt en ik heb alles al betaald?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Zwartele, Ik vind het vervelend te lezen dat de levering niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Als er een levering niet correct wordt geleverd lossen wij dat altijd op uiteraard. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
8 jun 2023
De kwaliteit van de kleding die ik heb besteld is best. Ik bestel alleen vrouwen-kleding, want ik ben een weduwe van 94 en mijn zoon wil zijn kleding zelf kopen. Ik heb slechts 3 sterren gegeven, omdat ik een keer een huispak ontving, dat ik helemaal niet besteld had. Ik heb het wel betaald omdat mijn dochter het wel wilde hebben. Maar die bestelling had ik telefonisch gedaan en dat doe ik dus niet weer.
9 jun 2023
Beste mevrouw Olivier-Vonk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Bij een retourzending moest ik wel zelf even bellen wanneer het terug betalen zou worden uitgevoerd. Er bleef iets hangen in het systeem bleek Atlas beloofd nu beterschap en gaat naar het proces kijken. Terugbetaling is ontvangen. Ik vertrouw er wel op dat ze dit gaan verbeteren. Want men geeft toe dat dit niet goed was verlopen. Wel jammer dat ik nu een Duitse site zit in te voeren.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Voorrips, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons retourproces. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij de terugbetaling van uw bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is dat dit soepel verloopt en betreuren het dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u nu de terugbetaling heeft ontvangen. Ons team is al bezig met het verbeteren van het proces om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses, en als u verdere vragen of opmerkingen heeft, staan wij tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM