Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

8.796 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.584 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

EE
els e.
BARENDRECHT
28 mei 2023
Ik had twee broeken en een pet besteld .Alles werd op tijd gebracht. Helaas was er geen isotherme set en verrassings-cadeau bij. Ik belde hierover en kreeg onder bestellingsnr. 50989998 alsnog de isotherme set en de verrassings-cadeau. Als verrassings-cadeau laten ze een kartonnendoos zien. Wat kreeg ik een KURKENTREKKER. Ik voelde dit echt als een belediging ,stuur dan niets. Ik ben op leeftijd en geef alle cadeautjes aan mijn kleinkinderen.
31 mei 2023
Beste heer Engbers, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wat jammer om te lezen dat u niet tevreden was met uw cadeau. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen en hiernaast ook een leuk cadeautje bij. Wenst u in de toekomst geen cadeautjes te ontvangen, kan u dit zeker aangeven bij het bestellen. Hopelijk heeft u ondanks de tegenvallende cadeautje toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
21 aug 2023

Liever en sneller antwoorden op de e-mails van de klant

De laatste bestelling is goed afgelopen maar die van mei niet. Ik had recht op een terugbetaling van 7,80 maar die konden niet geschonken worden door bank probleem zeggen ze. Ik heb meerdere e-mails gestuurd (de laatste e-mail met de bank rek. van mijn vrouw) ik heb nooit een antwoord gekregen) Op het einde heb ik een nieuwe bestelling geplaatst en het probleem was opgelost (Dani heeft me goed geholpen) anders ben ik tevreden.
25 aug 2023
Beste meneer Fraussen, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de terugbetaling. Na controle is het inderdaad goed opgelost en goed om te horen dat u verder tevreden bent. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
GH
georges h.
boekhoute
11 jul 2023

NIET JUISTE FACTURATIE

Openstaande facturen. Factuur 040049336108 bedrag 13,59 €? De cargo bermuda werd gratis (zie scan.pdf factuur) vervangen voor de teruggestuurde op 22/06/2024 met Bpost BPACK 24hr 323232032648461000 kosten door mij betaald 7,80 €. Artikel nr. AA99300 niet geleverd, wegens uitverkocht, reeds betaald 12,10 €. Mijn te goed is dan ook 12,10 € welke ik binnen de zeven dagen terugbetaling van verwacht. m.v.g Haeck Georges
12 jul 2023
Beste heer Haeck, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Wij werken er dagelijks aan om onze processen te optimaliseren. Er kan altijd iets misgaan. Aarzel niet om contact met ons op te nemen als u een probleem ondervindt met uw bestelling. Wij staan altijd klaar om te helpen. U kunt ons bereiken maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 op nummer 085-560-5105. Wist u dat wij al uw vragen ook via www.facebook.com/atlasformennederland kunnen beantwoorden? Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
1 jan 2024
Over de kwaliteit van de kleding hebben niets op te merken.Wel vind ik dat DHL erg in gebreke blijft bij het afleveren van de goederen.In de mail staat dat het pakket is afgeleverd op donderdag maar toen waren we niet thuis.van de buurman hebben we gehoord dat hij het pakket voor de deur zag liggen op zaterdagmorgen.Wat gaat er gebeuren als het pakket niet meer te achterhalen valt en ik heb alles al betaald?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Zwartele, Ik vind het vervelend te lezen dat de levering niet aan uw verwachting voldoet en zal mijn best doen om u te helpen. Het is spijtig om te lezen dat u geen goede ervaring heeft gehad met onze partner DHL. We zullen het gesprek aangaan met DHL om een aantal belangrijke punten zoals aflevermogelijkheden en levercommunicatie te verbeteren. Als er een levering niet correct wordt geleverd lossen wij dat altijd op uiteraard. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze services. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
8 jun 2023
De kwaliteit van de kleding die ik heb besteld is best. Ik bestel alleen vrouwen-kleding, want ik ben een weduwe van 94 en mijn zoon wil zijn kleding zelf kopen. Ik heb slechts 3 sterren gegeven, omdat ik een keer een huispak ontving, dat ik helemaal niet besteld had. Ik heb het wel betaald omdat mijn dochter het wel wilde hebben. Maar die bestelling had ik telefonisch gedaan en dat doe ik dus niet weer.
9 jun 2023
Beste mevrouw Olivier-Vonk, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
Bij een retourzending moest ik wel zelf even bellen wanneer het terug betalen zou worden uitgevoerd. Er bleef iets hangen in het systeem bleek Atlas beloofd nu beterschap en gaat naar het proces kijken. Terugbetaling is ontvangen. Ik vertrouw er wel op dat ze dit gaan verbeteren. Want men geeft toe dat dit niet goed was verlopen. Wel jammer dat ik nu een Duitse site zit in te voeren.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Voorrips, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons retourproces. We bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden bij de terugbetaling van uw bestelling. We begrijpen hoe belangrijk het is dat dit soepel verloopt en betreuren het dat we in dit geval tekort zijn geschoten. We waarderen uw feedback en zijn blij te horen dat u nu de terugbetaling heeft ontvangen. Ons team is al bezig met het verbeteren van het proces om dergelijke incidenten in de toekomst te voorkomen. Nogmaals onze excuses, en als u verdere vragen of opmerkingen heeft, staan wij tot uw beschikking. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
JK
John K.
's-Gravenhage
Mijn eerste bestelling ging helaas flink mis, de beoogde Sweat shirts xl met de trui ontving ik niet compleet i.p.v de shirtsontving ik een jas 5xl en de trui, na een telefonisch contact met Altas klantenservice is alles snel opgelost en ik heb ik na een aantal dagen de shirts ontvangen ,naar volle tevredenheid dus ik geniet van de shirts en de erg mooie trui, kortom eind goed al goed
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Kooper, Hartelijk dank voor uw recente feedback met betrekking tot uw eerste bestelling bij Atlas. We betreuren ten zeerste dat uw oorspronkelijke bestelling niet zoals verwacht werd afgeleverd, en we willen u onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Het verheugt ons echter te vernemen dat ons klantenserviceteam snel heeft kunnen ingrijpen en het probleem naar tevredenheid heeft opgelost. Uw begrip en geduld tijdens dit proces worden zeer gewaardeerd, en we zijn verheugd te horen dat u nu volledig tevreden bent met zowel de shirts als de trui. Uw positieve ervaring, ondanks het initiële ongemak, betekent veel voor ons. We streven er altijd naar om problemen snel en efficiënt op te lossen en zijn blij te horen dat dit in uw geval is gelukt. Mocht u in de toekomst verdere vragen hebben of assistentie nodig hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We waarderen uw feedback en kijken ernaar uit om u ook bij toekomstige bestellingen naar volle tevredenheid van dienst te zijn. Nogmaals dank voor uw begrip en het delen van uw positieve ervaring. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
28 aug 2023
De maten van de kleding kloppen niet altijd. De afhandeling van een bestelling is niet goed, ik geef een voorbeeld. Ik heb 2 pakkeetten met ondergoed terug gestuurd met het verzoek ze om te ruilen voor de goede maagt dan zou ik de rekenng direct betalen nu 14 dgn later nog niets gehoord. Klopt niet. Geen e-mail adres,geen klanten-service enz.enz.
29 aug 2023
Beste meneer Penders, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Allereerst mijn excuses hiervoor. Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Uw wens voor een snellere retouren omruilproces is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Atlas For Men is een internationaal bedrijf en de kleding wordt niet vanuit Nederland gedistribueerd. Houdt u er rekening mee dat de retourprocedure 2 tot 3 weken kan duren. Ik heb u tevens een e-mail verstuurd met de benodige informatie en hoor graag van u als reactie op mijn e-mailbericht. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in ons retourproces. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
HD
Hendrik d.
GORINCHEM
7 nov 2023
Duurde wel wat lang!! Alleen de bezorging is niet wat de bedoeling is De bezorger van DHL wilde het wel kwijt bij de lift. Dat is dus niet de bedoeling. Het moet aan de deur bezorgd worden en dat in ons geval op 1 hoog. Ook enige beleefdheid van bezorger op prijs gesteld! Gaarne Uw aandacht hiervoor. DHL ook in kennis gesteld van onze ervaring.
8 nov 2023
Beste meneer Dammers, Hartelijk dank voor uw bericht en het delen van uw ervaring met betrekking tot de bezorging van uw bestelling. Het spijt me ten zeerste dat uw verwachtingen niet zijn waargemaakt en dat de bezorging niet verliep zoals gewenst. Ik begrijp volledig dat de bezorger van DHL het pakket niet op de gewenste manier heeft afgeleverd, en het ontbrak aan de beleefdheid waarop u had gehoopt. Het is absoluut onze intentie om ervoor te zorgen dat uw pakket met zorg wordt bezorgd, op de aangewezen plaats en met de benodigde beleefdheid. Ik wil u verzekeren dat wij deze kwestie zeer serieus nemen en dat wij uw feedback zullen doorgeven aan de desbetreffende afdeling, evenals aan DHL, om ervoor te zorgen dat dergelijke situaties in de toekomst worden vermeden. Nogmaals, onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Als er verdere vragen zijn of als er iets is wat we kunnen doen om deze situatie recht te zetten, laat het ons dan alstublieft weten. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
28 mei 2023

Prijs service etc goed Producten vaak te kort

Prijs service etc goed. EEn vlink aantal producten zijn te kort. Zoals de polo's met lange mauwen. 5x XL nice mooie lange mauwen maar het shirt zelf is te kort. Erg jammer. Ik heb wel meerdere producten geprobeert en ik kan het als werk kleding wel gebruiken maar het is het net niet Hugo boss is 5 cm langer. Dat is wel goed.
31 mei 2023
Beste heer Van der Molen, Bedankt voor uw beoordeling, fijn dat u de tijd hebt genomen! Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling en u kunt uw aankoop, indien nodig, alrijd gratis retoursturen via een DHL Parcelshop. Hopelijk kunnen we u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze producten. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
29 mei 2023

Bij eerste bestelling liep het al verkeerd

Bij eerste bestelling liep het al totaal verkeerd. Verschillende maten in 1 verpakking T-shirts. Terugbetaling duurt te lang als fout bij jullie ligt. Ik betel vanuit Vlaanderen maar ondervind dat er taalprobleem is met Franstalige medewerker uit Wallonië. Vlaanderen zou beter bediend worden uit Nederland
31 mei 2023
Beste heer Plasman, Bedankt dat u de tijd hebt genomen om ons te beoordelen. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. Wanneer u iets verkeerds krijgt toegestuurd kunt u gerust contact opnemen met onze klantenservice en helpen wij u zeker graag! Onze producten worden, zoals u dat weet, binnen 5 tot 8 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Een retour moet dus ook terug naar ons internationale distributiecentrum. Dit neemt wat extra tijd en kan dus daarom 2 tot 3 weken duren voordat uw retour is ontvangen, verwerkt en gerestitueerd. Uw restitutie krijgt u zo snel mogelijk. WIj danken u voor uw geduld. Weet dat onze klantenservice staat altijd klaar om te helpen. U kunt ons berijken op nummer 078-79-0095 (in het Nederlands) en staan we van maandag t/m vrijdag van 08:30-19:00 klaar voor al uw vragen. Wist u dat we ook al uw vragen kunnen beantwoorden via www.facebook.com/atlasformennederland. Daar staan we tot uw beschikking van maandag t/m vrijdag van 9:30-17:30 uur. Met vriendelijke groet, Amelia@afm
Ik had shirts besteld XXXL daarvan waren er twee stuks inderdaad XXXL ,maar 1 shirt was de maat XXL, is nu voor mijn neef, maar even controleren voor het inpakken zou hier wel op zijn plaats zijn. Alles is netjes bezorgd, maar ik zie de mail van de datum van bezorging niet, is hier wat aan te doen?
5 jul 2023
Beste meneer Wentink, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met de levering van uw pakket en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
ik vond het niet fijn dat toen ik de rekening ging betalen de kosten van de terug gestuurde kleding er niet van af kon trekken en alleen dat kon betalen wat ik gehouden had. Ik hoop nu dat deze terug betaling in orde komt. Op de mail heb ik daarvan nog geen bericht gehad. Ik hoop dat dit goed komt
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Rietjens, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring en uw bezorgdheid over de terugbetaling. We begrijpen dat dit een belangrijk aspect is van uw aankoopervaring, en we willen graag verduidelijken en geruststellen. Het spijt ons dat u moeite had met het aftrekken van de kosten van de terug gestuurde kleding op het moment van betaling. We begrijpen dat dit ongemakkelijk kan zijn, en we waarderen uw geduld en begrip. Ik wil u verzekeren dat uw terugbetaling in behandeling is en dat we er alles aan zullen doen om ervoor te zorgen dat dit zo spoedig mogelijk wordt afgehandeld. Het kan enige tijd duren voordat de verwerking is voltooid, maar we streven ernaar om dit binnen 2 tot 3 weken na ontvangst van de retourzending af te ronden. Als er echter verdere vragen zijn of als u extra informatie nodig heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via 085 560 51 05. Nogmaals onze excuses voor het ongemak, en we waarderen uw geduld en begrip terwijl we aan een snelle oplossing werken. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
14 nov 2023
Het duurt veel te lang om de bestelling te leveren Bij anderen iets bestellen en binnen de week is de bestelling geleverd. Dit zal toch moeten veranderen ,want zo gaan veel mensen afhaken en de kleren ergens anders bestellen.
14 nov 2023
Beste mevrouw de Smet, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring, en we bieden onze oprechte excuses aan voor eventuele ongemakken die u heeft ondervonden met de levertijd van uw bestelling. We begrijpen dat een snelle levering van groot belang is en we waarderen uw feedback hierover. We bieden onze standaardlevering aan binnen een termijn van 5 tot 7 werkdagen, maar het spijt ons dat dit voor u langer lijkt te duren in vergelijking met andere leveranciers. We nemen uw opmerking zeer serieus en zullen intern onderzoeken of er mogelijkheden zijn om ons logistieke proces te verbeteren en de levertijd te verkorten. Het is ons doel om een efficiënte service te bieden, en we begrijpen dat een langere levertijd kan leiden tot ongemak en mogelijke teleurstelling. We stellen uw geduld en begrip op prijs en hopen dat we in de toekomst de gelegenheid krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Als er verdere vragen of opmerkingen zijn, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Het onvriendelijke contact met de "dame" aan de telefoon. Enkele maanden geleden is mijn bestelling mis gegaan en opzettelijk verbroken. Na mijn schriftelijke klacht ontving ik een brief met € 10 korting op mijn schriftelijke klacht tevens bestelling.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Gilissen, Bedankt voor het delen van uw ervaring met ons, en we bieden onze oprechte excuses aan voor het ongemak dat u heeft ondervonden met onze klantenservice. We nemen klachten serieus en waarderen het dat u de tijd heeft genomen om ons hiervan op de hoogte te stellen. Allereerst willen we ons verontschuldigen voor het onvriendelijke contact dat u aan de telefoon heeft ervaren. Dit is niet het niveau van klantenservice dat wij nastreven, en we zullen dit intern onderzoeken om ervoor te zorgen dat dit soort situaties in de toekomst worden voorkomen. Wat betreft de eerdere bestelproblemen en het opzettelijk verbreken van de bestelling, begrijpen we dat dit voor frustratie heeft gezorgd. Onze excuses hiervoor. We hebben uw schriftelijke klacht ontvangen en willen u bedanken voor het aankaarten van deze kwestie. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat u heeft ervaren. We streven ernaar om onze dienstverlening te verbeteren en hopen dat we de kans krijgen om uw vertrouwen terug te winnen. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
meestal lopen bestelling online verkeerd of is het weinig gebruiksvriendelijk om bestellingen via deze weg te doen. ikzelf heb er telkens problemen mee. mijn bestellingen doe ik bijgevolg nog steeds per post en krijg daar dan geen bevestiging op.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Leeuwerck, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is inderdaad erg vervelend dat u een probleem heeft ondervonden met het online bestelproces en hiervoor willen we onze welgemeende excuses aanbieden. Uiteraard kunt u ook telefonisch bestellen voor een snellere verwerking. Hopelijk heeft u ondanks het bestelproces toch veel plezier van uw aankoop. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
22 mei 2023
mijn vriendin heeft al een paarmaal met U gecontacteert en altijd zonder gevolg zij vind die vrouwe klederen wel intersant en heeft al paar keer zich aan gemeld altijd zonder resultaat. DRIESENS VERA/ ZWAANTJESLEI 85 2170 MERKSEM
24 mei 2023
Beste meneer van den Nieuwenbriel, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Atlas for Men is een webwinkel opgericht voor heren maar uiteraard hebben wij ook artikelen voor dames. Alleen is het assortiment wat minder. Wij hebben geen aparte website of folder alleen voor dames ter informatie. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen voor meer informatie. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
11 jun 2023
Ik heb een overhemd 5XL gekocht maar de maat viel mij toch wel tegen. De borstwijdte was wel goed maar met mijn buikomvang heb ik graag een ruimer vallend model en een wat langere rug lengte. Verkoopt u overhemden met buikmaten?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Selman, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan en dat u problemen ondervindt met onze maatvoering. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Hopelijk kunnen wij u in de toekomst meer vertrouwen geven in onze kleding. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm
31 okt 2023
Overhemden staan er regelmatig in maar bijna altijd met een borstzak die sterk afwijkt van het patroon van het overhemd, ik bedoel daarmee te zeggen dat de borstzak diagonaal op het overhemd zit, dat is mij veel te opvallend.
1 nov 2023
Beste meneer Schets, Hartelijk dank voor uw feedback met betrekking tot de borstzakken op onze overhemden. We stellen uw opmerkingen zeer op prijs en hechten veel waarde aan uw mening. Het spijt ons te horen dat de plaatsing van de borstzak op onze overhemden niet aan uw verwachtingen voldoet. We streven ernaar onze producten voortdurend te verbeteren en uw opmerkingen helpen ons daarbij. Het patroon en de plaatsing van de borstzakken op onze overhemden zijn onderhevig aan ontwerpkeuzes, maar we begrijpen dat de huidige stijl niet naar uw smaak is. We zullen uw opmerkingen zeker meenemen en bekijken hoe we deze aspecten kunnen aanpassen in toekomstige ontwerpen. Nogmaals, we waarderen uw eerlijke feedback en streven ernaar om onze producten aan te passen aan de wensen van onze gewaardeerde klanten. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, staan we altijd klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
PV
Peter V.
Eindhoven
22 mei 2023
Afwijkingen in maatvoering? 3x product 5xl besteld 2 producten passen en 1 product wijkt veel af en past helemaal niet. Heb een hekel aan ruilen dus stuur het niet terug en een grotere maat is er trouwens toch niet.
24 mei 2023
Beste meneer Verhoeven, Hartelijk bedankt voor uw beoordeling. Het is spijtig om te lezen dat uw bestelling niet aan uw verwachting heeft voldaan. We doen ons best om voor al onze klanten mooie artikelen aan te bieden voor de kleinste prijzen. Ik stuur uw bericht door aan onze kwaliteitsafdeling. Onze klantenservice zal zo spoedig mogelijk contact met u opnemen. Met vriendelijke groet, Jeroen@afm