Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.047 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.291 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Safora M.
's-Gravendeel
Leuke en betaalbare producten voor heren. Jammer dat een omruiling niet gemakkelijker te verwezelijken is. Had een verkeerde maat ontvangen (hoewel ik het tijdens het bestelproces meerdere malen heb gecorrigeerd sprong het steeds weer van L naar 4L, vreemd). Je krijgt eerst een creditatie en daarna kan je opnieuw bestellen. Maar verder prima geregeld en ruilen is ook gemakkelijk verlopen. Nog één van de weinige kledingswebshops die 100% katoen verkoopt. Zeker aanrader.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Macdonald, Ik vind het vervelend te lezen dat er problemen zijn geweest met uw bestelproces en omruilproces. U hoeft niet te wachten op een creditatie of een nieuwe bestelling. Wist u dat u binnen 60 dagen een artikel kunt ruilen of terugsturen? U leest op onze website welke opties u heeft en hoe onze retourservice precies werkt: https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/ruilen-en-retourneren.aspx Onze klantenservice staat voor u klaar om u te helpen met de omruiling direct na ontvangst via : 085 560 51 05. Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Bestelling alsnog bezorgd.

De levering ging in eerste instantie niet door, omdat de toevoeging bij het adres niet was bijgeschreven. Hierdoor werd de bestelling teruggestuurd en het geld teruggestort.Nadat ik had aangegeven de bestelling wel te willen hebben, werd deze alsnog nagestuurd en op het goede adres afgeleverd.
FV
Frans M. v.
Hoofddorp

Bijna altijd een goede keus.

Zeker al meer dan 10x bij AfM besteld en slechts 1x iets omgeruild, omdat de maat niet goed was. Overigens ben ik alle keren zeer tevreden over de kwaliteit/prijs en de termijn van levering. Ik kijk altijd bij AfM of er iets voor me bij zit. En dat is bijna altijd het geval. Dik tevreden.
MR
M R.
Castricum
Het allerbeste vindt ik de grote maten ,die zijn bijna nergens te koop , het is niet de zwaarste kwaliteit maar het bilijft redelijk goed met wassen . En niet te duur . Ik heb een man met een spierziekte en die moet iedere dag schonen kleding aan De broeken met elastiek kunnen gemakkelijk aan en uitgetrokken worden maar ik zou daar wel wat meer kleuren in willen zien ,dan alleen jeans .
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Remijnse, Hartelijk dank voor het delen van uw positieve ervaring met onze grote maten kleding. We zijn verheugd te horen dat ons assortiment aan grote maten een waardevolle optie voor u is, vooral gezien de beperkte beschikbaarheid elders. We streven ernaar om producten aan te bieden die zowel betaalbaar als van goede kwaliteit zijn, en het is bemoedigend om te horen dat onze kleding aan uw verwachtingen voldoet. We begrijpen de behoefte aan meer diversiteit in kleuren, vooral voor broeken met elastiek, die gemakkelijk aan en uit te trekken zijn, vooral voor iemand met een spierziekte. We zullen uw suggestie om meer kleurvariaties toe te voegen aan ons assortiment ter harte nemen en dit bespreken met ons productontwikkelingsteam. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle feedback en uw steun aan ons merk. We kijken ernaar uit om u in de toekomst nog meer opties en een nog betere service te bieden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
De artikelen zijn prima verpakt en wordt snel bezorgd. Het enige wat ik niet prettig vindt dat is als je iets retourneert dan kan je dat niet van het bedrag aftrekken en alles dus in een keer moet betalen. Bij Your look kan dat wel.
HV
Henk v.
Dongen

Atlas met zijn uitgebreide collectie, moderne herenkleding.

Atlas heeft een uitgebreide collectie herenkleding waarop de volgende omschrijvingen van toepassing zijn: een veelvoud van kleuren, moderne en hippe vormgeving, voor eenieder een keuze en dat alles tegen betaalbare prijzen.
Mijn bestelde broek was niet naar mijn zin. Maat was ook niet goed. Zelfde dag weer naar een servicepunt gebracht om terug te sturen. Gaat goed zo. Wacht nog wel op geld. Maar dit komt goed.
Verschillende malen wat besteld, altijd binnen 1 week geleverd. Slechts 1 maal klopte het geleverde niet met het bestelde, anders had ik 5 sterren gegeven.
S. M.
Gouda

Fijne grote herenmaten

Fijn ook grote heren maten voor goede prijs Zou het fijn vinden als er ook tussen (buikmaten ) in heren broeken komen Ik bedoel maat 28, 29 enz
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste mevrouw Meewezen, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback en voor uw interesse in onze herenmaten en prijzen. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de beschikbaarheid van grote herenmaten tegen een goede prijs. We begrijpen uw suggestie met betrekking tot het aanbieden van tussenmaten voor herenbroeken, zoals maat 28, 29, enzovoort. Na zorgvuldige controle hebben we vastgesteld dat deze maten eigenlijk kortere broekmaten zijn, in plaats van buikmaten zoals u vermeld. We waarderen uw suggestie en zullen deze zeker in overweging nemen bij het evalueren van ons assortiment en het verbeteren van onze diensten. Het is ons doel om aan de diverse behoeften van al onze klanten te voldoen, en uw feedback helpt ons om dat te bereiken. Nogmaals bedankt voor uw waardevolle input. Mocht u nog verdere vragen of suggesties hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We kijken ernaar uit u in de toekomst weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
prijs kwaliteitsverhouding is goed. In het assortiment opnemen: Meer bloezen met lange mouwen en effen print. Zonder ruitjes, streepje of merkjes.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Buijs, Hartelijk dank voor uw waardevolle feedback en het delen van uw ervaring met ons. We zijn verheugd te horen dat u tevreden bent met de prijs-kwaliteitverhouding van onze producten. We waarderen ook uw suggestie om ons assortiment uit te breiden met meer bloezen met lange mouwen en een effen print, zonder ruitjes, streepjes of merkjes. Uw input is van onschatbare waarde omdat het ons in staat stelt om ons aanbod beter af te stemmen op de wensen en behoeften van onze klanten. We zullen uw suggestie zorgvuldig overwegen en ons best doen om nieuwe producten toe te voegen die voldoen aan uw specifieke voorkeuren. Ons doel is om een gevarieerd assortiment aan te bieden dat aan de verschillende smaken en stijlen van onze klanten voldoet, en uw suggestie zal ons helpen om dit te bereiken. Nogmaals hartelijk dank voor uw feedback. We hopen dat we u in de toekomst nog beter van dienst kunnen zijn en kijken ernaar uit om u binnenkort weer te verwelkomen in onze winkel. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Jarenlang klant en de levering gaat altijd heel snel en naar tevredenheid. Goede assortimentskeuze en prijs/kwaliteit ook goed.

Een tevreden afnemer!

Ik ben zeer te spreken voor wat betreft de prijs t.o.v. de kwaliteit. Bij gelegenheid zal er zeker een vervolg komen.
Safora M.
's-Gravendeel
Leuke heren producten van redelijke prijs. Heb een herfst jas voor mijn man gekocht en 2 lange mouw warme hemden.
I mocht de bestelling zolang houden tot ik een andere maat binnen had om verschil van schoenmaat te beoordelen
Wiij zijn uitermate tevreden over Atlas for men, pasvorm is goed,kwaiteit is goed en ook de sercice is goed.
RL
R L.
IJsselstein
Na een telefonische bestelling NIET de telefonische een reclame aanbieding laten doen dat is ZEER IRRITANT
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Jansen, Hartelijk dank voor uw feedback met betrekking tot uw recente telefonische bestelling bij ons. We betreuren het ten zeerste te horen dat u na uw bestelling een ongewenste reclameaanbieding heeft ontvangen. Dit is niet de ervaring die we willen bieden aan onze gewaardeerde klanten. Onze oprechte excuses voor het ongemak en de irritatie die deze situatie heeft veroorzaakt. Het is nooit onze bedoeling om onze klanten lastig te vallen met ongewenste aanbiedingen, vooral niet direct na een bestelling. We zullen uw feedback doorgeven aan ons team en ervoor zorgen dat dergelijke incidenten in de toekomst worden voorkomen. Het is belangrijk voor ons om ervoor te zorgen dat uw ervaring met ons zo soepel en aangenaam mogelijk verloopt, inclusief de communicatie na uw aankoop. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak. We waarderen uw feedback enorm en nemen uw opmerkingen serieus om onze service continu te verbeteren. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
Ik heb goede ervaringen met Atlas for men. Alleen duurt het soms lang voordat het bestelde wordt bezorg d.
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Hylckama Vlieg, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Prima kwaliteit!

De aangeboden kleding heb ik nooit hoeven terug te sturen... Past lekker en voldoet aan wat ik verwacht!

Kwaliteit

Goede ervaring mbt kwaliteit van product en snelheid van van bezorging. Goed vethoudung jwaluteir - pribs

Aan kopen

Heb goede ervaring met atlas vor men.vind het alleen lastig voor retour sturen en andere maat wil hebben
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Smit, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring met Atlas voor Men. We zijn blij te horen dat u over het algemeen goede ervaringen heeft gehad met onze producten en service, maar we begrijpen dat het retourneren en omruilen van items soms uitdagend kan zijn. We willen onze oprechte excuses aanbieden voor eventuele moeilijkheden die u heeft ondervonden bij het retourneren en omruilen van producten. We bieden retourinstructies aan in elke verpakking die we verzenden, maar we realiseren ons dat dit niet altijd voldoende kan zijn. Daarom willen we u erop wijzen dat onze telefonische klantenservice beschikbaar is om u te begeleiden bij het retourneren en omruilen van producten. We zullen uw opmerkingen doorgeven aan ons klantenserviceteam om te kijken hoe we het retour- en omruilproces verder kunnen verbeteren, zodat het voor u en al onze klanten gemakkelijker wordt. Als u verdere vragen heeft of hulp nodig heeft bij het retourneren of omruilen van producten, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen via onze klantenservice. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM