Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.021 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.421 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Goede kwaliteit, geen enkel probleem wanneer de maat niet goed is. Het wordt vlot geruild.
GD

Zal zeker niet de laatste bestelling zijn

Deugdelijk verpakt...goede kwaliteit...snelle levering...prima dus...maar...dat wist ik al
LV
Lenie v.
Krimpen aan denIJssel

Prima Kwaliteit !!!!!!!!!!!!!!!

Prima Kwaliteit wij zijn al heel wat jaren zeer tevreden met alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bestelling via de telefoon ging prima en de bestelling leveren was duidelijk en op tijd
Goede maatvoering zodat terugzending niet nodig is. Goede kwaliteit/prijsverhouding.
TF
ton f.
raamsdonksveer
Mooie kleding voor een goedkope prijs en in de goede maat en dat vind je niet overal.
Het is altijd prima kwaliteit. Redelijk snel bezorgt. Ben er echt zeer tevreden over.
Ik hoop gezien mijn leeftijd (93 jr,) regelmatig gebruik te maken van Atlas for Men
FJ
Frans J.
Reusel
Wij zijn heel tevreden over de service en de bezorging van de bestelling Bedankt.
Maten zijn juist aangegeven en jullie verkopen kleding voor forse mensen 👍👍👍👍👍👍👍

Jassen

Snel geleverd en conform de afbeeldingen uit de folder. Pasvorm is ook perfect.
Goede kwaliteit tegen goede prijs alleen de levering zou iets sneller kunnen!
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer van Dusschoten, Ik dank u voor uw waardevolle feedback. Uw wens voor een snellere levering is begrijpelijk, echter kunnen wij dit niet realiseren zolang wij onze producten tegen de kleinste prijzen willen blijven aanbieden. Onze producten worden binnen 5 tot 7 werkdagen geleverd vanuit ons internationale distributiecentrum. Wist u dat als u inlogt in uw account op onze website uw zending eenvoudig kunt traceren zodat u exact kunt zien wanneer uw bestelling aankomt? U kunt onze bezorginformatie ook controleren via https://www.atlasformen.nl/aboutv2/service/bezorgen.aspx Ik hoop dat deze informatie u verder helpt en indien u meer vragen heeft staat onze klantenservice voor u klaar. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
MJ
Miriam J.
Gendringen
Catalogus makkelijk te overzien. Eenvoudig te bestellen en bezorging op tijd.
Eindelijk grotere maten verkrijgbaar voor leuke prijzen ! Mvg. Tonnie Stam
Begrip dat er wat was mis gegaan en heeft het na een belletje prime opgelost
JG
J.D. G.
Rotterdam
Levering keurig op tijd en de kwaliteit van de door mij bestelde producten.
Al jaren prima ervaring met Atlas for men. Het geleverde altijd uitstekend.
SB
S B.
Noordwijk
Prachtige jas voor mijn vader gekocht,en zit als gegoten,mooie kwaliteit.

Prima spul

Zoals al zo vaak beoordeeld. Ik kan er voor mijn zoon heel goed terecht.
Snelle correcte levering en bijzonder goede prijs kwaliteit verhouding.