Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.021 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.421 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

Heb mijn laatste zending in volle tevredenheid ontvangen.
Snelle levering Goede maten Nette personen aan de telefoon
Zeer snel geregeld en prijs goedkoop en toch goede kwaliteit
Snelle levering en mooie artikelen zoals je ze besteld hebt
18 apr 2024
Snelle levering en mooie artikelen zoals je ze besteld hebt
Goede service, bediening kan af en toe wat vriendelijker. Ze
Antwoord van Atlas For Men Nederland
19 apr 2024
Beste meneer Sikkema, Bedankt voor uw waardevolle feedback over uw recente ervaring met onze service. We streven er voortdurend naar om de verwachtingen van onze gewaardeerde klanten te overtreffen, en uw opmerkingen zijn van onschatbare waarde voor ons om dit doel te bereiken. Het spijt ons ten zeerste te horen dat u vond dat de bediening af en toe wat vriendelijker kon zijn. Dit is niet de norm die we nastreven, en we verontschuldigen ons voor elk ongemak dat dit heeft veroorzaakt tijdens uw bezoek. We nemen uw opmerking serieus en zullen ervoor zorgen dat deze wordt gedeeld met ons team, zodat we onze service kunnen verbeteren en ervoor kunnen zorgen dat elke klant een warm welkom en een vriendelijke behandeling krijgt. Nogmaals, bedankt voor uw openhartige feedback. We waarderen uw bedrijf en hopen dat u ons in de toekomst weer de kans geeft om u van dienst te zijn en een verbeterde ervaring te bieden. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM

Kleding is heel oke en betaalbaar

Bestellen is makkelijk, kleding is heel oke en betaalbaar.
Kwaliteit voor weinig. Zeer goede kleding en juiste pasvorm
MJ
Marian J.
Raamsdonksveer
Het niet geleverde artikel werd binnen een week nagestuurd.
mooie materialen, zorgvuldige verpakking en goede bezorging
Makkelijk bestellen en snel leveren bij winkel op de hoek👍
Betaalbare prijs Snelle levering Prima passende kleding
Kleding van goede kwaliteit en veel keus voor grote maten.

de prijs

Dit zijn gewoon leuke prijzen voor het geen wat je besteld
Komt betrouwbaar over. Ruime keus binnen bepaald segment.
Prima service, prettige prijzen en ik ben zeer tevreden.
18 apr 2024
Behandeling ZEER GOED. WAT MIJ BETREFT GA MAAR ZO DOOR.
Mooie kleding voor een betaalbare prijs,goede kwaliteit.
Snelle levering en de opgegeven maten kloppen precies
17 apr 2024
Producten zijn mooi en perfect. Kunt niets beter doen.