Atlas For Men Nederland- Logo - Beoordelingen

Atlas For Men Nederland

9.021 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden37.421 beoordelingen in totaal

Een zeer ongebruikelijke organisatie, ik bedoel dit uitermate uitstekend. 1. vanwege een door mij bestelde verkeerde maat, had ik binnen een week andere maat in huis. (geen gezeur van welles nietes) geheel zonder extra kosten. BRAVO houden zo. 2. De prijzen zijn geweldig, kwaliteit is OK. 3. Houden ZO. 4. U zult mij zeker weer terug zien. 5. Uw contact in Nederland werkt uitstekend. 6 BRAVO

25 sep 2023
Het duurt vaak oneindig lang voordat de bestelling, waar je naar uitkijkt, aankomt. Ook wordt alles altijd in de buitenbus gepropt, men is hier nog nooit aan de deur geweest. Ik koop alleen wat van u als er een gratis horloge bij is. Ik verzamel horloges, vandaar. Verder heb ik van uw altijd dezelfde oubollige producten echt niets nodig. Heb in al die jaren ook nog nooit een passende broek mogen ontvangen bijvoorbeeld...... Het zou mij niets verbazen als uw bedrijf binnen korte tijd ophoudt met het bestaan omdat het aan de maatschappij echt niets toevoegt aan wat men in de winkel ook gewoon kan kopen en je dan wel verzekerd bent van de juiste kleur en de juiste maat. Sorry voor dit commentaar, maar ik ga ervan uit dat u mij naar de waarheid vraagt, mijn waarheid dus. Vindt u dit commentaar een horloge waard dan mag deze natuurlijk altijd naar mij toesturen natuurlijk. Sans rancune, A. Rigterink Coevorderweg 103 7776 AE Slagharen.

Beoordelingen voor Atlas For Men Nederland

LV
Lenie v.
Krimpen aan denIJssel

Prima Kwaliteit !!!!!!!!!!!!!!!

Prima Kwaliteit wij zijn al heel wat jaren zeer tevreden met alles!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Snelle levering en goede kwaliteit.
snelle levering na goede bestelling per telefoon. Liever PostNL dan DHL, de eerste is accurater.
goede artikelen
kleding goed betaalbaar en goede kwaliteit
WJ
W. J.
Apeldoorn
Bijzonder goede ervaringen met kwaliteit van bestelde artikelen
gewoon goed
Het product dat ik heb gekocht was heel goed,en goed optijd geleverd. Behalve het geschenk werkte totaal niet ?
Antwoord van Atlas For Men Nederland
Beste meneer Bekking, Hartelijk dank voor uw positieve feedback over het product dat u heeft gekocht en de tijdige levering. We stellen uw tevredenheid zeer op prijs. Het spijt ons echter ten zeerste te horen dat het geschenk dat u hebt ontvangen, het Multifunctionele Digitale Horloge, niet goed werkte. Dit is niet de ervaring die we willen bieden aan onze gewaardeerde klanten. We willen u bedanken voor uw begrip en geduld terwijl we dit probleem hebben onderzocht. Helaas is het Multifunctionele Digitale Horloge momenteel niet meer beschikbaar in onze voorraad vanwege het succes van onze catalogus. Als goedmakertje willen we u graag het prachtige Prestige Horloge aanbieden ter vervanging van het defecte geschenk. We hopen dat het Prestige Horloge aan uw verwachtingen zal voldoen en dat het uw ervaring met ons bedrijf zal verbeteren. We streven er voortdurend naar om de hoogste kwaliteit producten en service te bieden aan al onze klanten. Nogmaals onze oprechte excuses voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. Mocht u verdere vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. We staan ​​klaar om u van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Jeroen@AFM
SD
Sjen d.
WASPIK
Geen klachten.
FH
Francoise H.
Hoofddorp
Leuke jas en heel snel afgeleverd!
alles prima
snelle levering.
PM
P M.
Heukelum
goede kwaliteid
Heb mijn laatste zending in volle tevredenheid ontvangen.

Prima !

Vanwege hoge leeftijd tel. besteld ! Topservice !👍
Volgens afspraak
Perfecte levering
Super !
snel en niet te duur
JM
Goede kleding zoals het ook op de foto staat .Betaalbaar en snelle bezorging . Prima in orde