onlyprint.nl- Logo - Beoordelingen

onlyprint.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.711 beoordelingen in totaal

9 jul 2023
Er was iets mis gegaan door een verkeerde keuze die ik zelf had gemaakt. En het is echt zo ontzettend netjes opgelost. Ze zijn oplossingsgericht en denken graag met je mee. De klantenservice is ontzettend bereikbaar. Als je twijfelt over je keuze bel even alvorens je besteld ze denken graag met je mee en helpen je project echt naar een volgend niveau te tillen.

bestelling woensdagavond 22/5 gedaan, bevestiging ontvangen op woensdag. donderdag 23/5 per email geïnformeerd dat de bestelling in productie is genomen en dat de bestelling onderweg is. Track en trace werkte niet. bestelling pas aangekomen op dinsdag 28/5. na bijna één week. Drukwerk was nodig ivm een evenement op zondag 26/5. Kosten uitgegeven en drukwerk niet gebruikt.

Beoordelingen voor onlyprint.nl

Meest recente eerst

Een zeer tevreden klant

Goede kwaliteit, snelle service (heb mijn flyers binnen 2 dagen ontvangen), goede kwaliteit-prijs verhouding
Mooie kwaliteit
Snelle service, goed en prima geprint. Gebruik hun service vaak als trainer.
prima kwaliteit en snel geleverd
Snel en betaalbaaf
AV
Super geholpen. Zij kunnen de squarefold-techniek toepassen op brochures en dat maakt die ene brochure nog iets netter. Verder is de klantenservice uit de kunst en is het eindproduct echt prachtig!
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de super review! Leuk om terug te zien. Fijne dag!
AV
Perfect verzorgde brochure. Ik ben er heel blij mee. Als er iets mis is gegaan met de productie, wordt dit goed en zeer snel opgepakt.
telefonisch contract, kwaliteit, meedenken en prijs/kwaliteitsverhouding. snelheid van leveren en goed verpakt.
MK
Mirjam K.
Schijndel

bestelling veel te laat ontvangen

Antwoord van onlyprint.nl
Hi Augustinus. Wij vinden het jammer dat je ons helaas met 2 sterren beoordeeld. Als ik kijk naar de bestelling is deze op woensdagavond besteld en al na 2 werkdagen productietijd verzonden (waar we max. 3 werkdagen hanteren) verzonden. Helaas is het daar bij onze verzendpartner (PostNL) pas op maandag verwerkt en het proces doorlopen. Helaas zie ik ook verder in opmerkingen of e-mails geen aanvragen/notities met een vraag of dubbelcheck dat dit in het weekend nodig is geweest. Dan hadden we daar natuurlijk open en eerlijk op kunnen reageren. Mocht er zoiets in de toekomst zijn, horen we graag vooraf voor wanneer iets nodig is zodat we kunnen meedenken. Nu kan ik alleen maar stellen dat we met tweederde van de productietijd ons best hebben gedaan deze bestelling zo goed en zo snel mogelijk te produceren, maar is het bij onze verzendpartner 'fout' gegaan. Mochten er nog vragen zijn, horen we het heel graag.
Snelle levering. Goede kwaliteit.
Goede kwaliteit, snelle levering, goede prijs.
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de beoordeling. We horen graag wat er fout is gegaan bij de bestelling zodat we er een volgende keer 5 sterren van kunnen maken.
9 mei 2024
4 mei 2024