onlyprint.nl- Logo - Beoordelingen

onlyprint.nl

275 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.735 beoordelingen in totaal

24 jun 2024
Bij het bedrukken van losse pagina's was het niet meteen duidelijk hoeveel pagina's je moest aangeven. Pas bij het info icoontje zie je dat het gaat om bedrukte pagina's. Dit was niet meteen duidelijk. Ik kreeg hierover een email, dat ik het niet goed had aangegeven. Daar was ik wel blij mee. Misschien "Pagina's" veranderen in "Bedrukte pagina's"? Printwerk was snel verstuurd en ziet er top uit.

4 jun 2024
bestelling woensdagavond 22/5 gedaan, bevestiging ontvangen op woensdag. donderdag 23/5 per email geïnformeerd dat de bestelling in productie is genomen en dat de bestelling onderweg is. Track en trace werkte niet. bestelling pas aangekomen op dinsdag 28/5. na bijna één week. Drukwerk was nodig ivm een evenement op zondag 26/5. Kosten uitgegeven en drukwerk niet gebruikt.

Beoordelingen voor onlyprint.nl

Simpel gezegd een top bedrijf! Goede service en overleg! Vriendelijk personeel. Sterk papier en mooie print. Mijn bestelling ziet er fantastisch uit, Ik ben heel blij met het resultaat! Mijn andere prints ga ik hier ook laten drukken. Dankjewel onlyprint!
Top!
Na een paar dagen komt een prachtig afgewerkt boekwerk binnen.
Kwaliteit is goed. Wel jammer dat ze bij de controle niet hebben aangegeven dat de eerste pagina niet wordt gedrukt. Nu heb ik geen spread pagina zoals ik voor ogen had.
Antwoord van onlyprint.nl
Dank voor de terugkoppeling maar excuus voor het ongemak. Ik zie dat er bij de uitvoering omslag is gekozen voor 'Enkelzijdig'. Op het icoontje daarnaast wordt weergeven wat daarmee wordt bedoeld en dat daarbij de binnenkant van de omslag blanco wordt. Dat is natuurlijk jammer, want we hadden er graag samen 5-sterren van gemaakt. We horen het graag voor een volgende keer zodat we e.e.a. samen dubbel checken!
13 jul 2024
Ziet er weer uitstekend uit! Met name vanwege de omslag die nu ook in 350 gram silk is te verkrijgen. Ben er blij mee!
13 jul 2024

Top kwaliteit

Niets, boek in werkelijkheid nog mooier!
12 jul 2024
Goede kwaliteit en service
8 jul 2024
Geweldige service en geweldige kwaliteit. Dat is wat ik iedere keer weer krijg als ik bij Onlyprint bestel. Daarnaast zijn ze ook altijd bereikbaar om vragen te beantwoorden. Ik bestel hier heel erg graag mijn producten en ben nog nooit teleurgesteld in het resultaat.
6 jul 2024
Zeer snel en goede kwaliteit. Heel makkelijk uploadproces. Aanbevelenswaardig.

Prima

Snel, netjes en goede prijs kwaliteit verhouding
10 jul 2024
Dank voor de review! We horen graag wat er fout is gegaan bij de bestelling zodat we er een volgende keer 5 sterren van kunnen maken. Tot snel!
1 jul 2024
Het directe persoonlijke contact en de kwaliteit van het printwerk.
10 jul 2024
Dank voor de review! Jammer dat er dit keer in de levering met onze bezorgpartner een lichte vertraging is opgelopen. Excuus voor het ongemak, maar fijn dat het product zelf naar wens is. Tot snel!
30 jun 2024
Snelle levering. Prima service
27 jun 2024
Zeer goede service. Was niet goed gegaan met de bestelling, aantallen verwisseld, maar er werd direct snel geschakeld en een oplossing geboden. Nu is het aan de post of we de documenten nog op tijd in huis hebben, maar aan Only Print's klantenservice heeft het niet gelegend. ;-) Erg tevreden.
27 jun 2024
24 jun 2024
26 jun 2024
Hi! Dank voor de terugkoppeling. Het aantal bestelde pagina's moet in principe altijd overeenkomen met het aantal pagina's in het bestand. De uitvoering enkel- of dubbelzijdig rekent vanzelf het verschil uit. In de toekomst komt er een digitale uploadtool waar dit automatisch wordt ingevuld en er een preview komt, maar dat is nu helaas nog niet aanwezig. In ieder geval goed dat het verder wel naar wens was. Fijne dag!